Yarı Final

352 32 191
                                    

"Yarı Final başlıyor!

Uchiha Sarada - Mitsuki

Uzumaki Boruto - Kawaki

İlk karşılaşma Uchiha Sarada ile Mitsuki'nin karşılaşması" dedi Naruto.

Sasuke bu karşılaşma yarı final olduğundan dolayı daha iyi analiz etmek için Mangekyo Sharingan'ını açmıştı.

Boruto göğsünü tutarak izleyicilerin yanına geçmişti. Eski iki takım arkadaşı karşılaşıyordu. Kimin kazanmasını istediğinden emin değildi.

Sarada ve Mitsuki birbirlerine yaklaştı dövüş başlayınca.

Ellerini yumruk yapıp tokuşturdular. İkisi de "Bol şans" dedi birbirlerine ve yerlerine yine geçtiler.

Şimdi gerçekten başlamıştı dövüş.

Sarada shurikenlerini çıkarıp fırlattı.

Mitsuki kolayca kurtuldu ancak Sarada babasından gördüğü tekniği yaptı.

Shuriken iplerini çekti ve Shurikenler geri gelmeye başladı Mitsuki'ye.

Mitsuki biraz zorlandı ama kurtuldu.

"Böyle bir shuriken tekniğin olduğunu bilmiyordum" 

"Daha bilmediğin neler var neler" dedi Sarada ve onun üzerine doğru koşmaya başladı.

Mitsuki elini kaldırdı. "Raiton: Hebi Mikazuchi" dedi ve bir şimşek Sarada'ya doğru gelirken Sarada Sharingan'ı sayesinde kurtulacağı doğru yönü görüp o yöne hareket etti.

Eline iki kunai alıp fırlattı.

Mitsuki kolayca sıyrıldı.

Mitsuki yılan kollarını uzatıp Sarada'ya doğru savurdu.

Sarada zıplayıp "Katon Housenka no Jutsu!" dedi ve bir sürü küçük boyutta ateş topu Mitsuki'ye doğru ilerledi.

Mitsuki birkaçından kaçtı ancak iki tanesi ona zarar verdi.

Mitsuki çevikçe ayağa kalkacakken "SHANNARO!" diye bir ses duydu ve Sarada üstten geldi. Mitsuki yana doğru kaçınca Sarada yere vurdu ve zemin parçalandı

Mitsuki sonrasında artık Sage moduna girme zamanının geldiğini düşündü.

Girmeyi denedi ancak yapamadı.

*Nasıl?* diye sorgulayıp eline bakarken Sarada "SHANNARO!" diye bağırıp bir yumruk attı ve Mitsuki geriye doğru gitti ancak düşmeden durdurdu.

Sonra kendini Sage modunda buldu.

"Aslında Sage moda geçmiştim ancak Sarada Genjutsu'su yüzünden geçtiğimi anlayamadım. Yukardan vurduğun bir kaç saniyelik anda Genjutsu uyguladın demek. Akıllıca" dedi Mitsuki.

Sarada bir şey demeden haykırarak koşmaya devam etti.

"Raiton: Hebi Mikazuchi" dedi ve yeşil renkteki Raiton Sarada'ya çarptı. Çok hızlı geldiğinden Sarada bunu engelleyememişti. Öncekinden hızlı olduğu belliydi.

"Katon Goukakyuu no Jutsu!" dedi Sarada ve ateş topu Mitsuki'ye çarptı. Ateş topunun etkisi bittiğinde Mitsuki hiç bir şey olmamış gibi yürüyordu.

"Demek ona zarar vermek bu modundayken kolay değil" dedi Sarada ve geriye doğru gitti.

Sonrasında el hareketlerini yapmaya başladı. El hareketlerinden sonra bir elini havaya kaldırdı.

"KİRİN!" dedi ve bulutlar toplanmaya başladı.

Naruto "ONA KİRİN Mİ ÖĞRETTİN DATTEBAYO?!" diye bağırdı yanındaki Sasuke'ye.

Uzumaki Boruto | BoruSaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin