Mówisz mi czasem, że jestem sentymentalną, romantyczną trzpiotką i naopowiadałabym całemu światu o miłości, która istnieje tylko w książkach. Cóż, książki mają w sobie ziarnko prawdy i bardzo lubię to ziarno, które padło na moje serce. Było i jest pięknym dowodem na to, że skały można przemienić w urodzajną glebę.
(poślub mnie nad rzeką)[Rzeka to jeden wielki list miłosny, ostrzegam, będziecie płakać ze słodyczy XD]
꧁꧂
𝐇𝐞𝐣, 𝐒𝐞𝐫𝐝𝐮𝐬𝐳𝐤𝐚!
Tu Wasza ulubiona wattpadowa spamerka i typiara od Jezusa, jak się bawicie?
(jeju, jak mi brakuje takiej bezpośredniej komunikacji, nawet nie wiecie jak stresujący jest fakt, że nie mam feedbacku, że nie widzę Waszych reakcji, aaa)
Kapliczka miała swoją premierę 9 czerwca i od tego momentu żyje trochę własnym życiem. Co to oznacza? Ludzie wyrażają opinie, czasami bardzo różne, inne od tych, które i Wy, i ja znamy z Wattpada. Z literaturą jest tak, że "od nas zależy, co w dziełach widzimy", dlatego oddając pierwszą część Trylogii Sercowskiej na papier, miałam świadomość, że przyniesie to różne głosy. Nawet za niepochlebne jestem wdzięczna, bo może ktoś wyniesie choć jedno zdanie, które skieruje go do Niego. O to w tym wszystkim chodzi. Więc nie denerwujcie się na tych, którzy uważają inaczej, skarby. Dla mnie liczy się Wasze szczęście, miłość, wdzięczność, Wasze serca, to, ile miejsca w nich ma Trylogia, ile łez wypłakałyście, ile ciepła wyniosłyście. Wiem, że wiele osób ocenia tę książkę przez jej długość, opisowość, ale damn, taka jest właśnie Kapliczka i za to ją kocham! ♡ God, miałam niecałe 19 lat, gdy to pisałam, wciąż się uczę, wciąż wyciągam wnioski, więc wyczilujmy i płyńmy dalej (byle nie jak Józek XD). Nawet Jezus miał hejterów, so - głęboki wdech i nie przejmujemy się! ♡ Zawsze będą trudne chwile, to normalne, trzeba uczyć się na błędach i pisać lepiej, a czy to wychodzi czy nie, to weryfikuje czas i odbiór. Wierzę, że kiedyś się nauczę skracać opisy, ale po czytaniu Prousta stwierdzam, że i tak nie jest najgorzej XD (serio, Proust to jakiś koksiarz opisów)
Jeśli chcecie mi powiedzieć, jak Wam się czytało papierową Kapliczkę itd. to tutaj zostawiam na to serduszko ♡ (jest puste, ale możecie je wypełnić, mistrzyni marketingu XD)
Na moim kanale na YT będą się teraz pojawiały filmy promocyjne (jak ten, który zostawiam poniżej), a do Was mam ogromną prośbę. Pracujemy z Wydawnictwem nad promocją, chcemy, aby Trylogia dotarła do jak największej ilości ludzi, dlatego pomyśleliśmy o akcji na Instagramie. Na czym miałaby polegać? Oto tutorial!
♡ Do końca lipca znajdź swój egzemplarz Kapliczki
♡ Poszukaj czegoś, co Ci się z nią kojarzy (krajobraz, rzecz, ubranie)
♡ Zrób zdjęcie i wstaw (ważne, by profil był publiczny!)
♡ Oznacz zdjęcie #niecałujsiępodkapliczką i #czytamTrylogięSercowską, a ja, fandom i Wydawnictwo postaramy się to udostępnić (moi znajomi kiedyś umrą od nawału Kapliczki na moich socialach XD) Możecie też śmiało mnie i fandom oznaczać!
Będę baaardzo bardzo wdzięczna za Waszą pomoc w tej kwestii - chcę się jakoś odwdzięczyć Espritowi za ich pracę ♡ Od siebie też obiecuję sercowskie zdjątka hah(pod tym filmikiem też możecie coś zostawić, będę wdzięczna, Esprit też hah)
Ok, Wer, wszystko super, ale co z Uniwerkiem?
Uniwerek przeszedł już korektę redaktorów i moją weryfikację (potrzebuję okulisty af), więc na UKSW, WUM czy ASP wejdziemy przez papier najpewniej na jesieni/wczesną zimą. Gdy tylko będę wiedziała więcej dodam Uniwerek znów na Watt i będę tam zamieszczała aktualizacje, więc obserwujcie ten profil (czuję się jak najgorszy typ atencjuszki XD) i spotykamy się za jakiś czas w Warszawie, by trochę postudiować ♡Co dalej z Wattpadem?
Wiem, że mój profil trochę wymarł od czasu usunięcia TS z Watt i przyznaję to. Choć kocham Wattpada, choć to moje bezpieczne miejsce, nie mam czasu, by tu pisać : ( Licencjat, Rzeka, praktyki - szczerze nie wiem, gdzie będę w swoim życiu po wakacjach, gdy skończę III część i czy będzie tam Wattpad, choć przyznam, że tu mi lepiej XD ♡ Postaram się jeszcze coś dobrego od siebie dać! Dziękuję Wam za to, że jesteście, że czasem wchodzicie na Watt tylko by przeczytać one shota o TS - to wiele dla mnie znaczy! Kocham Was i gdy czasem coś za mocno wezmę do siebie, to myślę sobie o tych moich małych sercowiankach i od razu mi lepiej ♡No to co, kochani? Tym razem do zobaczenia na Uniwersytecie! (tęskniłam jak nie wiem co!)
(dobra, nie oszukujmy się, tu jeszcze będę spamować hah)𝐝𝐨 𝐳𝐨𝐛𝐚𝐜𝐳𝐞𝐧𝐢𝐚 𝐰 𝐒𝐞𝐫𝐜𝐨𝐰𝐢𝐞!
CZYTASZ
nie całuj się pod kapliczką [WYDANA/W KSIĘGARNIACH]
Novela Juvenilвyłaś мoją мodlιтwą, ĸтórej вóg wyѕłυcнał Faustyna Świt kocha zapisywać cytaty na drzwiach swojej szafy i nie znosi żółtych spódnic. Józek Irysowski uwielbia długie wędrówki z farbami w kieszeniach i wierzy w ludzi bardziej niż w Boga. Lekka opowie...