12. Rész

29 0 0
                                    

Miután kiértünk a stúdióból elkezdtük magyarázni Mayának, hogy mik is történtek az út alatt mivel már a stúdiós dolgokat bent elmagyaráztuk.

-és akkor Louist lekapcsolta a rendőr és azt hitte, hogy fű van a zacskókba- röhögi el magát Liam aki mint kiderül a rendőrös résznél már fent volt csak nem mert megszólalni...na mindegy

-milyen zacskókba?- pásztázta a nevetéstől kipirosodott arcomat az én kis Makim

-azokba amik majd a Kiss you-s videóba fognak kelleni, de igazából műhó van bennük-folytattam a nevetést

-de akkor miért is állított meg a rendőr?- kérdezte Maya mire a négy fiú összenézett én pedig csak el akartam tűnni.

-hát tudod-kezdi el Harry de nem tudja sokáig folytatni mert nevetőgörcsöt kap szóval inkább Niall folytatja

-azért állított meg..-próbálta elmondani de ő is ugyan arra a sorsra jutott mint Harry

-igazából Lou túl lassan vezetett- fejezi be a mondatot Zayn mire mindenki köztük én is még hangosabb nevetésbe törünk ki.

Miután mindenki jól kinevette magát becsatoltuk magunkat és elindultunk. Út közben megint mindenki bealudt kivéve Maya...legalább is ezt hittem de 5 perccel később ő is bealudt...Harry vállán és hát egész cukik voltak de Mayának holnap kezdődik a suli nekünk meg egy hónap múlva jön a 3 hónapos turné szóval nem tudom, hogy tudnak majd együtt maradni.

***

-hazaértünk ébresztő- kiáltom el magam mire mindenki felkapja a fejét és látom, hogy képesek lennének megölni, vagy legalábbis megfojtani egy kanál vízbe.

-jólvan na megyünk már- nyújtózkodik a hátsó ülésen Niall

Mikor sikeresen kikászálódott mindenki Liam kikapta a kezemben lévő kulcsot.

-hé most miért- kapok a keze után sikertelenül.

-amilyen lassan te odaérsz olyan gyorsan fog mindenkit megenni Niall-vigyorog rám majd kinyitja az ajtót és arrébb áll, hogy Niall be tudjon menni...pontosabban be tudjon rontani. Én és Zayn kivettük a táskákat miközben a többiek komótosan befáradtak vagy Niallt nézték ahogy felfalja a hűtőnket.

-rendelek a Nando's-ból és egy pizzázóból oké?-mosolyog rám Maya majd felkapja telefonját

-akkor lesz 7 egész csirke és 13 palacsinta- mondja majd felhívja a pizzázót -helló szeretnék kérni 3 sajtos pizzát, rendben persze- mondja a telefonba majd lediktálja címet.

-NIALLLL-kiabálja mire a szőkeség sietve rohan Maya mellé.

-igen?-néz rá majd beleharap még egyet a kosárban talált banánba.

-rendeltem neked is- mosolyog Maya Niallre mire a szőkeség fojtogató ölelésbe vonja.

-köszi-engedi el majd elszöggdel a kanapéhoz ahol a fiúk már valami filmet néznek 3 tál popcorn társaságában.

***
Épp egy rémisztő résznél járunk mikor meghalljuk a csengő hangját.

-ki nyitom-pattan fel Niall majd az ajtóhoz siet

-MEGJÖTT A KAJA-kiabál a konyhából és halljuk ahogy bontogatni kezdi a dobozokat.

-megyünk már ír herceg- áll fel a földről mosolyogva Maya

-hé engem miért nem becézel soha- szól rá Zayn

-mert te nem mondtad, hogy milyen becenevet szeretnél- vonja meg a vállát Maya

-hmm mondjuk az Egó királyfi aki mindentől fél? - kérdezem megpróbálva nem elröhögni magam.

-hé ez fájt-drámázik a nappali közepén

-na jó ezt majd később lerendezzük- böki meg a vállam Maya majd mielőtt kimenne majd rám kacsint

-Honnan tudtad hogy ez a kedvencem?-kérdezi teli szájjal a szöszi

-csak tippeltem-kacsint egyet Maya majd elvesz egy pizzaszeletet.



na hát sziasztok ez egy kicsit rövidebb lett mert még ma kirakom a következőt ami ennek a napnak az estéje lesz :)

Amúgy eddig hogy tetszenek a részek?

szerintetek együtt tud maradni Harry és Maya?

Egy fedél alatt Louis TomlinsonnalWhere stories live. Discover now