13 fejezet (egész este)

29 1 2
                                    

Maya szemszöge

-megyek aludni-kiabál le az emeletről Lou

-én is-megy fel Niall

-mi is- kacsintanak egymásra majd rám néznek mire én vissza pillanatok egy 'mostmiértnézelígyrám' nézéssel.

-öhm Maya-sétál mellém Harry miután mindegyik fiú bealudt

-hmm? - nézek rá miközben elpakolom a vacsorából megmaradt ételeket

-esetleg.. Tudood....nem lenne kedved velem aludni- kezdi el ő is pakolni a tányérokat.

-de, persze-mosolygok rá.

-rendben akkor átviszem a pizsamád-vakarja meg a tarkóját majd fel sétál a szobámhoz. Én pedig miután mindent elpakoltam arra jutottam, hogy elég lesz reggel is fürdeni mivel kiderült hogy nem lesz suli a Covid miatt így nem is kell sietnem reggel.

-bejöhetek? -kopogok be az ajtón mert hiába a barátom Harry még soha nem láttam meztelen.

-persze-hallom meg a hangját amitől ezredszerre is kihagy egy ütemet a szívem.

-akkor ki me-indult el az ajtóhoz Harry de ekkor megszólalt a telefonom aminek a képernyőjén az exem neve szerepelt. Sajnos a telefon elég hangos volt ahhoz, hogy Harry is hallja a beszélgetésünk.

-szió baba-köszönt Jack a telefonba. Habár azóta sem tudom, hogy hogy van meg neki a számom mikor már 2. Lecseréltem.

-megmondtam, hogy ne hívj így... Már vagy fél éve szakítottunk, amúgy meg mit akarsz- válaszoltam neki flegmán a telefonba

-hmm mondjuk téged... Meg talán egy ágyat -sorolja majd hallom, hogy a végén felkuncog mire Harry kikapja a kezemből a telefont majd beleszól ingerülten.

-mit képzelsz magadról ki vagy te- szól vissza már szinte kiabálva, én pedig a telefonom után nyúlva kihangosítom, hogy mindketten jól halljuk.

-ó szóval a kis Harrykéddel vagy, óó milyen édes. De csak, hogy tudd ezt meg fogod még bánni Baba.. Ezt még megfogod-szűrődik ki a hangja a telefonból majd leteszi. Én pedig sírva borulok Hazza nyakába és már csak arra emlékszem, hogy az ölébe vesz majd azt hiszem leülünk az ágyra és engem elnyom az álom.




Sziasztok tudom rövid lett ez a rész de miközben ezt írtam elkezdetem dolgozni a következő kettőn és már muszály volt ezt kiraknom. Remélem nem haragszik meg senki.

All the love Eszti :)

Egy fedél alatt Louis TomlinsonnalOù les histoires vivent. Découvrez maintenant