Helló belló ebbe a részbe Lou és Niall szemszöge lesz a következőbe pedig Harry és Maya.
All the love EsztiLou szemszöge
-Breaking News: két Floridába tartó repülőgép lezuhant az év nagy talán legnagyobb vihara miatt. Eddig 5 túlélőt találtak köztük egy gyermeket. A halottak becsült száma 130.-halljuk a próbák közti szünetben a tévét mire összerogyok.
-Louis jól vagy? - gugol le mellém Liam.
-M.. Maya-suttogom és megérzem az első könycseppeket.
-mi van vele- néz Liam Niallra mivel Zayn megbetegedett ezért ő a szállodában maradt.
-nem tudom haver nekem se mondott senki semmit- teszi fel a kezét
-ő...ők is Floridába mentek Harryvel-fekszek el a padlón mire már az új menedzserünk is bejön.
-úristen Lou jól vagy?- térdel le mellém és egyből faggatni kezdi Liamat
-hát Maya ugye Floridába repült Harryvel mint az már te is tudod. Na és ugye most volt a hírekbe, hogy 2 Floridába tartó repülő is lezuhant.-magyaráz Liam mire én újabb zokogásba török ki.
-jaj te butus, hát te nem is tudtad, hogy 3 repülő indult onnan. De figyelj megkérdezem, hogy történ e valami.- áll fel mellőlem majd már is elő kapja a telefonját.
-szép napot aaa 379156-os számú repülőgép kapitányával szeretnék beszélni. Igen rendben kérem mondja, hogy sürgős és hogy Katy Cowell keresi. Rendben ó szép napot igen, rendben...óhh értem sajnálom. rendben- hadarja majd rám néz
-Lou nyugodj meg, nekik még sikerült leszállniuk egy kis szigeten és majd valószínűleg este folytatják az utat- segít fel a földről.
-akkor beszélhetek Mayával- nézek rá könyörgő kutyiszemekkel
-igen és tudjátok mit? meghívlak titeket a Nando's ba- kacsint Niallre majd felkapja a táskáját és el kezd öltözködni.
-köszönjük- öleljük meg mind a hárman majd miközben én telefonálok a többiek öltözködni kezdenek
-szia- szól bele a telefonba az az édes kis hang ami most megnyugtat.
-úristen hát jól vagy- ugrálok mint egy 5 éves aki leejtette a botját a mászókáról de mégse tört el.
-mért ne lennék jól?- kérdez vissza
-hát nem hallottál róla? két repülő lezuhant...- beszélek a telefonba miközben felveszem a cipőm.
-hallod bátyus itt még adás sincs nem, hogy WiFi- neveti el magát
-na de akkor le is teszem mert Katyvel Nando's-ba megyünk- magyarázom mire Ni toporzékolni kezd.
-rendben vigyázz magadra majd hívlak- köszön el majd mielőtt vissza köszönhetnék kinyomja.
Niall szemszöge (rövid)
Jaj gyerünk már menjüüüünk
-ha így haladtok éhen fogok halni mielőtt oda érnénk- húzogatom Katy karját mire nevetve megcsóválja a fejét.
-jól van Ni megyünk már- mosolygott rám
-Louis told ide azt a formás seggedet vagy széjjel rugom- Kiabál fel Katy az emeletre ahol a stúdió nagyobb része van.
-áh szóval tetszik... Tudtam-kuncog Louis mire Katy egy jól irányzott kézmozdulattal nyakon csapja.
-na jó most hogy lerendeztétek a szerelmesek legnagyobb világokat létrehozó csatáját szerintem induljunk mert Ni képes lenne felfalni egy ajtót is- kapja fel a táskáját majd ki ugrál.
-oké akkor öveket bekötni és indulhatunk- igazítja meg a tükröt.
-kész- kiálltunk fel egyszerre mire mindenkiből kitör a nevetés.
-oké de siessünk mert megharagudnak- morgom halkan, hogy ne hallja meg senki
-jaj Ni te soha sem változol- veregeti meg a vállam (már amennyire tudja) a mellettem ülő Liam.
***
Végül egy csodás napot töltöttünk el mivel a Nando's után vidámpark a is mentünk (Liam nagy örömér).
Köszi Katy
Na azért a biztonság kedvéért elköszönök itt is jó beszélgetés volt HotelDalma mia_directioner
BẠN ĐANG ĐỌC
Egy fedél alatt Louis Tomlinsonnal
FanfictionMaya vagyok, végre felvettek álmaim iskolájába... De csak egy baj van, az őrült bátyámhoz Louis Tomlinson-hoz kell költöznöm. _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ Nincs pontos meghatározásom azzal kapcsolatba, hogy hány rész legyen de nem aka...