17 rész

18 1 0
                                    

Harry szemszöge

-nincs lift?! Ugye most csak viccelsz hát hogy fogjuk ezt a sok cuccot felcipelni?- nézek kétségbeesetten Mayára. Esküszöm kinyírom ezt a csajt, kitalálja, hogy menjünk el Miamiba aztán meg programokat szervez és még ebbe a szállodába is elmegyek vele erre nincs lift. Hát inkább megszülök itt lent akármilyen furának is hangzik.

-Szóval most akkor lépcsőzünk?- mosolyog rám azzal a cseresznyepiros ajkaival amiket most mindennél jobban kívánok de nem csókolhatom meg csak a négy fal között. Igen ez a hátránya annak hogy nem hoztuk nyilvánosságra a kapcsolatunkat. 

-mi lenne ha leraknánk itt a csomagokat és elmennénk sétálni? Csak mi ketten.- vetem fel az ötletet mert istenemre mondom nekem arra fel kell készülnöm hogy itt mindent felcipeljek.

-hát jó úgyis szét akartam nézni- ugrik rám izgatottan mire én megpörgetem a levegőbe

Pár perc múlva -miután persze leraktuk a csomagokat- el is indultunk. Megnéztük a térképet és itt a közelbe van elvileg egy fagyizó az lesz az első úticélunk. Utána felülünk egy hullámvasútra majd elmegyünk mozizni. Eddig ez a terv és ha minden jól megy ez estig fog tartani. Ugyanis este szeretném meglepni egy különleges vacsorával. 

-szeretnék abból 2 gombócot- mutat valami színes furcsán kinéző fagyira Maya. Furcsa ízlése van mindegy én maradok a kedvencemnél. Miután persze rájöttem hogy nincs a kedvenc fagyimból kénytelen voltam csokisat kérni. Asszem ezt a fagyizót is kihúzhatjuk a listáról. Elindultunk a vidámpark felé mikor egy pár lány utánunk kiáltott. Visszanéztünk és meg álltunk.  Úgy döntöttünk, legyen egy jó napjuk a lányoknak így megállunk és beszélgetünk velük. Meg persze készítünk velük fotókat. Szeretem a kedves rajongókat mert nem akarnak letámadni és egyáltalán nem úgy viselkednek mint az újságírók. Habár volt már rá példa, hogy hazáig követtek úgy, hogy észre se vettük őket de ez most remélem egy kivétel lesz.

-sziasztok- köszönt rá Maya a lányokra akik nevetgélve vissza is köszöntek. Körülbelül fél óráig beszélgettünk és fotókat készítettünk majd mind a ketten tovább indultunk. Ki gondolta volna, hogy az én kis macim egyből vattacukrot fog kérni. Persze vettünk is kettő nagy vattacukrot amit a hatalmas vattacukorformáló tudásunkkal egy szívvé alakítottunk. Néha jó kiszakadni a mozgalmas életből és pihenni, újságírók nélkül. Persze valószínűleg holnap már felbukkanak de nem lehet minden tökéletes. Úgy döntöttünk, hogy egy hét után elmegyünk egy pár hetes szafarira mivel mindig is el akartam menni. Utána hajókázni fogunk bár ez még nem biztos az időjárásra tekintve. Na mindegy ne szaladjunk ennyire előre az időbe és térjünk vissza a most-ra.

Maya kitalálta, hogy üljünk fel az óriás kerékre majd a legnagyobbnak tűnő hullámvasútra. Őrült ez a lány az biztos de én így szeretem. Igazából szerintem Tommo nem igen örül annak, hogy együtt vagyunk de sajnos Louis el kell fogadnod. 

***

Nemrég ütött 22:00-át az óra. Maya egy ici picit talán az alkohol hatása alatt áll de megengedtem neki. Ígyis úgyis későn értünk volna haza szóval a vacsora biztos hogy elmarad. Nem baj Harry Styles híres a reggelikről! Na jó ezt én sem gondoltam komolyan de majd valahogy megoldom. A lényeg hogy nem fogok semmit felgyújtani...Asszem...talán...na jó majd megoldom

Maya szemszöge

Azt hiszem, na várj nem hiszek semmit. Hazz megengedte, hogy igyak egy ici picit. Valami meglepetésről beszélt egész este és most tiszta szomorú. Bár nem tudom miért...én mindig ugyan úgy szeretem sőt minden nap egyre jobban! Nagyon jó volt a mai nap de a kedvencem mégis az volt mikor Hazzivel szívet formáltunk a vattacukorból. Annyira féltem őt az újságíróktól bár tudom hogy nem kéne...ki gondolta volna hogy már fel is bukkanak? Na most igazán elkezdhetünk futni habár ez magassarkúban nehéz lesz. Pár másodperc múlva Harry is észre veszi, hogy jönnek mögöttünk.

-Maya biztos jó ötlet ha futunk?- nézz rám miközben elkezd gyorsabban sétálni, persze nekem már kocognom kell utána ha nem akarok lemaradni.

-hát Harry. Őszintén. Én már futok! - mondom lihegve mire megáll egy pillanatra és felkap.

-akkor most futunk hercegnő - kacsint, majd a járdát nézve futni kezd

-Hazz itt óvatosan n-...

Na hát igen rég raktam ki részt de hát bavallom se időm se kedvem nem volt foglalkozni át írással. Hiába ültem neki sokszor. Na de holnap jön egy újabb rész.

All the love E❤️

Egy fedél alatt Louis TomlinsonnalWhere stories live. Discover now