Liam ortak salondaki kargaşayı duyduğunda uykusundan uyandı ama gözlerini açmadan sesleri dinledi. Harry bir şeyler söylüyor, Niall ise birilerine konunun onları ilgilendirmediğini, siktirip gitmelerini söylüyordu. Ne oluyordu dışarıda?
Yatakhanenin kapısı tekmelenerek açıldı ve Liam yattığı yataktan doğruldu. Her kimse onu pataklayabilirdi.
Kapıda duran kişinin Zayn olduğunu farketmesiyle siniri geçerken yerini şaşkınlık ve utanma duygusu aldı. Zayn gülümseyip ona doğru yaklaştı.
Y/N: iscm LHCLHDHLDHLDHL şimdi siz diyorsunuz noluyor amk bekleyin neler olmuyor ki CKHCLHHCGZ neyse bu benim son notum bb
Louis kapının eşiğinde belirdi ve koşarak Zayn'i tutup onu Liam'dan uzaklaştırdı. Bir kaç saniye sonra Niall ve Harry de panik halinde odaya gelmişlerdi.
Liam, kafası karman çorman bir halde kaşlarını çatarak ve Zayn'nin tuhaf davranışından biraz korkarak ayağa kalktı. Zayn, Liam'a doğru elini uzatıp ısırmaktan kızarttığı belli olan dudaklarını büzerek bir şeyler mırıldanıyordu.
"Niall neler oluyor?" Liam gözlerini Zayn'den çekti "Zayn'e ne yaptın?"
Zayn adının anıldığını duyunca onu tutan Louis'den kurtulmaya çalıştı. "Lou, bırak -Leeyum- Sadece dokunmak istiyorum. Bırak ona dokunayım, lütfen, lütfen..."
Louis derin bir iç çekip eliyle Zayn'in ağzını kapattı. Yüz ifadesine bakacak olursa birden fazla duyguyu aynı anda yaşıyordu Louis. Hem eğlenir gibiydi hem de endişeli.
Niall en sevimli gülümsemesini Liam'a sundu ve masumca konuştu. "Um...Ben, uh, ona bir çeşit büyü yaptım."
"Liam'ın pantolonunun içindekiyle ilgilenmesine sebep olacak bir büyü mü yaptın? Ciddi misin?" dedi Louis gözlerinden ateşler fışkırırken. Evet anlaşılan eğlence, endişe ve öfkeye yenilmişti.
Niall'ın mavi gözleri büyüdü. "Hayır tabiki öyle değil!"
"Kitapta bulduğumuz bir büyüydü." dedi sakin bir şekilde Harry. "Kişinin bastırdığı arzusunu açığa çıkaracağı yazıyordu. Bunu kastettiğini bilmiyorduk ki bunu bilsek zaten yapmazdık-"
Zayn ortamda olan şeylerle ilgilenmediğini belli edercesine çocuksu bir gülümsemeyle Liam'a el salladı. "Liam!"
Liam olayları kavrarken kızardığını hissetti. "Karşı büyüyü yapmayı denemediniz mi?"
Niall ve Harry birbirlerine baktı. Harry dudağını ısırıp kafasını yana çevirirken Niall elini ensesine attı ve sessizce konuştu. "Karşı büyü yok."
Harry, Louis'nin asasını çıkardığını görünce hızlıca konuştu. "Ama istediği şeyi aldıktan sonra etkisinin geçeceği yazıyordu."
"Ah, güzel!" dedi Louis sahte bir neşeyle. "Öyleyse çözüm çok basit! En yakın iki arkadaşımın birbirini becermesini sağlamamız yeterli! Bu mu? Bir sorun görebiliyor musun Kıvırcık? Ha! Küçük beynin bunu kavrıyor mu? Çok basit!"
Niall gözlerini devirip Louis'ye sinirle baktı. "Zayn'in bunu istemesi Harry'nin suçu değil! Biz onu bunu istemeye zorlamadık."
"Ama Liam-"
"Bunu Zayn kadar o da istiyor." dedi Harry sakin bir ses tonuyla.
Liam gözlerini kırpıştırıp sessizce karşı çıktı. "Bu doğru değil..."
Niall ve Harry aynı anda gözlerini devirdiler. Louis ise düşünceli görünüyordu. Ortamdaki sessizliği Louis bozdu.
"Seni öldüreceğim Horan, inan bana bunu yapacağım. Kıvırcık, pişman olacağım bir şey yapmadan önce sarışın arkadaşını al ve burdan gidin. Ve sen Liam, sakın Zayn'i incitme." dedi ciddi bir şekilde. Harry ve Niall gittikten sonra son bir kez Liam'a bakıp odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charms and Spells •Ziam•
FanfictionHarry ve Niall Zayn'e büyü yaparken ne büyünün arzu büyüsü olduğunu ne de Zayn'in bastırılmış arzusunun Liam olduğunu biliyorlardı. • Cinsellik içerir. • Hikaye bana ait değildir sadece çeviri yapıyorum. • Yazarın eklediği nota göre iksir etkisinde...