Liam havuzun kenarına titreyerek oturdu. Kıyafetlerini tekrar giymişti ve saçları kurumuştu. Olduğu yerde öylece boşluğa bakarak oturdu. Diğerleri gitmişti. Niall onun yalnız kalması gerektiğini anlamış diğer dördünü saçma tehditlerle burdan çıkarmıştı. Kendini aptal gibi hissediyordu. Kafası karışıktı, kendini düşünceleri arasında kaybolmuş gibi hissediyordu. Tek yapmak istediği şey kollarını kendine sarıp ağlamaktı. Ama bunun için fazla öfkeliydi. Zayn'e ve kendisine öfkeliydi. Zayn'e yumruk atmak ve sorununun ne olduğunu sormak istiyordu ama aynı zamanda Zayn'i öpmek ve ona yanında kalması için yalvarmak istiyordu.
Liam yumruklarını sıkarak oturduğu yerden kalktı. Banyodan ayrıldı ve yedinci kata çıktı. Koridorlar boş ve karanlıktı. Anlaşılan Liam'ın düşündüğünden daha geçti saat. Şifreyi Şişman Hanım'a fısıldadı ve dikkatli bir şekilde Gryffindor ortak salonuna girdi. Boştu ve turuncu alevler havayı yalarken tek ışık kaynağı şömineden geliyordu.
Yan tarafta göremediği biri Liam'ın kolunu tuttu ve onu kanepeye itti. Sürpriz. Bacakları Liam'ın belinin iki yanında olacak şekilde Liam'ın üstüne oturdu. Liam tanıdık ela gözleri görmesiyle gerildi. Zayn bayağı sinirli görünüyordu. Gözleri koyulaşmıştı ve elleri Liam'ın omuzlarını sıkıca kavramıştı.
"Zay-"
"Onu becerdin mi Liam?" Zayn, bacaklarını Liam'a sararak onun sözünü kesti.
"Hayır Zayn b-"
"Güzel." dedi Zayn dudaklarını ve Liam'ın yarı aralık dudaklarına bastırdı.
Liam nefesini tuttu ama dudaklarını biraz daha araladı. Zayn'in dilini ağzının içinde hissetmek istiyordu. Ellerini Zayn'in beline doladı ve Zayn'in dudaklarını sömürmesine izin verirken onu kendine çekti. Dilleri birbirine değerken Zayn'in elleri Liam'ın saçlarındaydı ve bu mükemmel hissettiriyordu.
Zayn kendini Liam'a bastırdığında Liam Zayn'in dudaklarına doğru inledi. Zayn dudaklarını Liam'ın dudaklarından ayırdı ve çenesini ısırdı. Liam başını geriye atarken Zayn açıkta kalan boyuna öpücükler konduruyordu.
"Zayn." Liam'ın sesi itiraz eder gibi çıkmıştı. Şu an ne olduğunu kavrayamıyordu.
Zayn dudaklarını karşısındaki oğlanın boynundan ayırdı. Liam'ı duymazdan gelerek tekrardan dudaklarını birleştirdi ama bu sefer bir atakta bulunmadı. Sakinleşmeye çalışıyor gibiydi. Liam dudaklarını ayırdığında Zayn kendinin bile zor duyduğu bir şekilde inledi.
Ayrıldıklarında gözlerini açıp sadece birbirlerine baktılar. İkisi de hiçbir şey yapmadan öylece birbirine bakıyorlardı. Her şeyin alt üst olmasına neden olabilecek ani bir hareket yapmaktan korkuyorlardı. Zayn'in yüzü ateşin parıltısında zar zor görülebiliyordu ama saklamaya çalıştığı tedirgin yüz ifadesi gayet belirgindi.
Liam iç çekti ve Zayn'in dudaklarına sıcak nefesini üfledi. Ellerini Zayn'in kürek kemiklerine ve boynuna götürdü. Liam, Zayn'in alt dudağını dudakları arasına almak için hafifçe öne doğru eğilirken bile göz temasını hiç kesmedi ve Zayn'in gerginliği yavaşça ortadan kayboldu.
Kendini Zayn'e açıklamak zorundaydı ve şu an tek şansı olabilirdi. Liam bir Gryffindordu, Gryffindor cesareti vardı evet ama şu an o cesaretin uçtuğunu hissediyordu.
Yıllarca Zayn'i uzaktan izlemişti ve yıllarca Ravenclaw'ın onu görmezden geldiğini hissetmişti. Niall ve Harry'nin Louis'ye yaptığı şakalar aşırı derecede kontrolden çıkana kadar Liam ve Zayn karşı karşıya gelmemişlerdi bile. Her ikisi de Louis'nin arkadaşı olduğu için birbirlerine görünmez bir iple bağlıydı. Ama Liam, Louis ile olan çocukluk arkadaşlığıyla Niall ve Harry ile şu anki arkadaşlığı arasında sıkışıp kalmıştı. En yakın arkadaşları birbirinden nefret ediyordu. Liam dudaklarını Zayn'in dudaklarından ayırdı ve gözlerini açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charms and Spells •Ziam•
FanfictionHarry ve Niall Zayn'e büyü yaparken ne büyünün arzu büyüsü olduğunu ne de Zayn'in bastırılmış arzusunun Liam olduğunu biliyorlardı. • Cinsellik içerir. • Hikaye bana ait değildir sadece çeviri yapıyorum. • Yazarın eklediği nota göre iksir etkisinde...