Liam yarı uyanık bir şekilde altındaki bedene sarıldı. En son ne zaman bu kadar rahat uyuduğunu hatırlamıyordu bile.
"Çekil üstümden!" dedi altındaki beden kıvranıp, onu üzerinden atmak için kollarını ve bacaklarını sağa sola savururken. "Nefes alamıyorum Liam."
Adını anınca Liam'ın gözleri açıldı ve kendini Zayn'in kocaman ela gözlerine bakarken buldu. "Hey!" dedi Liam, her zamanki gibi anlamlı bir şekilde.
Zayn gözlerini devirdi ama kendini gülmemek için zor tuttuğu belliydi. "Hey? Tüm söyleyeceğin bu mu Liam?"
Liam, tüm ağırlığı Zayn'in üzerinde olmasın diye doğruldu ve ağırlığını dirseklerinin üzerine verdi ama Zayn'in yüzündeki panik dolu ifadeyi fark ettiğinde yerinden kalkmak için hareket etmedi. Zayn yüzünü düzeltti ama sonunda yüzü bembeyaz olmadan önce dudaklarını ısırmasında gergin bir yan vardı.
"Zayn?" Liam, eğlendiğini belli etmemeye çalışarak. Zayn'in bu kadar erken bir saatte alay edilmekten hoşlanacağından şüpheliydi.
Zayn tek kaşını kaldırdı, yüzü her zamanki gülümsemesine geri döndü. Ona bu kadar yakın olan Liam, Zayn'in yüz hatlarının ne kadar keskin ve sert göründüğünü fark etti. Onu daha cüretkar gösteriyordu.
"Ne istiyorsun?" Zayn kibirli bir gülümseme takınmak için elinden geleni yaparken sordu.
"Sinir bozucusun." dedi Liam sırıtarak. Zayn öfkeli bir nefes verdi ama esprili bir geri dönüşle karşılık veremeden Liam eğildi ve dudaklarını yumuşak bir öpücükle yakaladı.
Öpücüğün hassasiyeti Zayn'i şaşırttı ve nasıl tepki vereceğini bilemeden vücudunun altında dondu. Liam nazikçe ağzını yaladı ve Zayn, vücudunun eridiğini ve Liam'dan gelecek her şeye razı olduğunu farkedip ona karşı koymadı.
-
Ertesi sabah Louis, tiksinti dolu bakışlarla öğrencileri süzüp, homurdanarak Gryffindor masasına oturdu. Birkaç Gryffindor öğrencisi ona garip garip baktı hatta cüppesinden asasını çıkarmaya yeltenen bile oldu.
Gryffindorlar gerçekten Louis için çok sinir bozucuydu.
Harry yanındaki Gryffindorlu kızla konuşmayı kesti ve Louis'ye günaydın diyip gülümsedi. Niall Louis'nin gelişini umursamamış Shawn'ın kulağına bir şeyler fısıldıyordu.
"Hep böyleler mi?"
Harry elini yanağına koyup Niall ve Shawn'a baktı, gülümseyip Louis'ye döndü.
"Genellikle."
Louis kaşlarını kaldırdı ve gülümsedi
"Sen sıkılmıyor musun tek olmaktan? Ne bileyim en yakın arkadaşın hep sevgilisi ile beraberse-"
Harry, Louis'nin sözünü kesti.
"Liam var. Hem Shawn da Niall da böyle aşk kuşları olmadıkları zamanlar çok eğlenceliler."
"Sevgilin yok yani?"
Harry'nin yanakları pembeleşti.
"Yok Louis."
"Flörtün falan da mı yok?"
"Hayır yok."
"Hoşlandığın biri var mı?"
Harry iyiden iyiye kıpkırmızı olmuştu. Sustu ve cevap vermedi. Gözünü Louis'den çekti ve masaya doğru yüzlerindeki kocaman sırıtışlarıyla gelen Zayn ile Liam'ı gördü.
"İkinci bir aşk kuşu vakkaası..."
Louis kafasını çevirdi ve yanlarına gelmekte olan Zayn ve Liam'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charms and Spells •Ziam•
FanfictionHarry ve Niall Zayn'e büyü yaparken ne büyünün arzu büyüsü olduğunu ne de Zayn'in bastırılmış arzusunun Liam olduğunu biliyorlardı. • Cinsellik içerir. • Hikaye bana ait değildir sadece çeviri yapıyorum. • Yazarın eklediği nota göre iksir etkisinde...