5

201 43 187
                                    

"Liam! Liam! Li!" diye seslendi yatakta zıplayan Niall.

"Hayır." diye homurdandı Liam elini yüzüne kapatarak. Eli yüzünü kapatırken ve gözleri kapalıyken bile Niall'ın heyecanını hissedebiliyordu. Bu inanılmaz derecede sinir bozucuydu.

"Ama Liam..." diye sızlandı Niall ve dudaklarını büzüp alınmış bakışlar attı.

"Hayır."

Niall hayal kırıklığı ile oflayıp kendini yatağa attı. Liam göz devirdi ve yatağa uzanmış Niall'ı ittirip kendine yer açtı. Suratını asıp duvara baktı. Niall onun bu haline göz devirip yanağına çimdik attı. Arkadaşı birkaç haftadır böyleydi. Neşesi kaçmış gibiydi. Onun için endişeleniyordu. Liam yüzünü buruşturup kendisine endişeli gözlerle bakan arkadaşına döndü.

"Sen iyi misin?"

Arkadaşlarını endişelendirmekten özellikle de bu kadar aptalca bir şeyden dolayı endişelendirdiği için kendine sinirlendi. Onu istemeyen birini sahiplenmeye hakkı yoktu.

Niall, Liam'ın neden bu kadar mutsuz olduğunu biliyordu. "Li konu Za-"

"Tamam." dedi Liam konuyu değiştirmek için.

Mavi gözleri aydınlanırken yüzünü bir sırıtış kapladı. Yattığı yerden doğruldu.

"Gerçekten mi?" Diye sordu Niall, ama umut dolu sırıtışına ve gözlerindeki parıltıya bakılırsa Liam artık sözünden dönemezdi.

"Evet ama havlumu taşıyacaksın." diye homurdandı Liam.

Niall yataktan fırlayıp çekmecesinden iki havlu alırken yüksek sesle ve mutlu bir şekilde güldü. Hevesle ayağa kalktı ve kapıya gitmeden önce Liam'a gülümsedi.

"Konuyu değiştirmeye çalıştığını farketmedim sanma."

Liam gözlerini devirdi ve kendini yataktan kaldırıp Niall'ın peşinden gitti. Merdivenlerden aşağı yürüdü ve kalabalık ortak salona girdi. Tanıdık kıvırcık saçları görmesiyle Harry'nin yanına yürüdü. Harry yanındaki siyah saçlı kızla derin bir muhabbete dalmıştı. Liam onun dikkatini çekmek için saçını çekti.

Harry saçını çeken kişinin Liam olduğunu farkedince gülümsedi. Kız da hafifçe gülümsedi.

"Hey"

Kız nazikçe gülümsedi ve merhaba dedi.
Liam sırıttı ve kızın yanaklarının kızardığını farketti.

"Harry!" diye seslendi Niall'ın yanındaki Shawn adeta Harry'nin üstüne atlarken. Harry güldü ve Shawn'a sarıldı. Niall sahte bir üzüntüyle kollarını önünde çaprazladı.

"Kıskandım."

Shawn gülerek Harry'den ayrıldı, Niall'ın omzuna kafasını koydu ve gülümsedi. Niall gülümseyip onun saçlarını okşadı. Harry, Liam'a döndü. "Gerçekten bizimle sınıf başkanı banyosuna gelecek misin?"

Liam başını salladı ve güldü. "Niall bütün gün başımda dırdır etti. Kabul etmek zorundaydım."

"Sınıf Başkanlarının Banyosu mu?" diye sordu siyah saçlı kız.

"Evet, gelmek ister misin?" dedi Liam.

Harry garipser bakışlarla Liam'a bakarken Niall, Harry'e aklından geçenleri söylememesi için gözlerini belertti. Shawn gözlerin konuştuğu bu ortamda hiçbir şey anlamamış, anlamaya çalışarak merakla izliyordu. Kız hevesle gülümseyip başını salladı.

Kızın elmacık kemikleri Zayn'in elmacık kemiklerine benziyordu. Liam'ın gözünün önüne Zayn'n yüzü gelince gerildi.

"B-ben" Liam derin bir nefes aldı. "Acele etseniz iyi olur yoksa sizi oraya götürmem."

Charms and Spells •Ziam•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin