Sziasztok nem is tudom hogy hol kezdjem a dolgokat....
De szeretnék bocsánatot kérni az elmúlt majdnem egy évnyi kihagyásért. Ha minden a terveim szerint fog alakulni akkor szombaton hozzom az új részeket és lassan a Story végéhez fogunk érni 🙃☹️
Na de egy kis magyarázat az eltűnésemre:
1)A tavalyi nyáron elterveztem hogy azt a két és fél hónapot csak az írásra fogom szentelni... Ami végül nem úgy jött össze a tavalyi nyarán során kettő fontos embert is elveszítettem amik eléggé megráztak érzelmileg...
2) Amikor le írtam a 10.fejezet végén a zuhanyos jelenetet és a 11.fejezetben megpróbáltam folytatni azt, de eléggé berezeltem a dologtól mivel még soha nem írtam szex jelenetet és féltem hogy nagyon ciki és gáz lesz a vég eredmény és vagy egy teljes hónapot ültem a jelenet felett hogy mit hogyan kéne leírnom és stb.
3) Mikor nagy nehezen sikerült megírnom a jelenetet elkezdődött a suli és mivel egy olyan a suliba járok ahol nagyon sokat kell tanulni (bár szerintem ez mindegyik Sulival így van), de itt nem csak azért kell mindent teljesen megtanulni és bemagolni hogy jó jegyeid legyenek hanem azért mert ha valamit mondjuk elfelejtesz vagy nem úgy csinálsz mint ahogy tanították akkor az akár egy ártatlan ember életébe is kerülhet. Így úgy döntöttem hogy tanév végig tartok egy hosszabb szünet szerűséget. Ami alatt tudok bőven fejlődni és gyakorolni hogy minél jobb munkát adjak ki a kezem közül. Valamint így tényleg csak akkor nyúltam a storykhoz amikor volt hozzá elég inspirációm és így nem egy összecsapott valamit dobtam össze majd publikáltam mint valami idióta....
4) Csak ennyit szeretem volna mondani illetve még annyit hogy köszönöm a nagyon nagyon sok vote-ot és kommentet amit kaptam és ezekkel mindig bátorítottatok engem a dolgokban hogy igen is van miért csinálni ezt az egészet és hogy ne adjam fel amit csinálok. Szóval Nagyon hálás vagyok hogy ti támogattatok/támogatok engem ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Valamit nagyon boldog pride hónapot kívánok minden LMBTQ+ olvasomnak. Mindannyian nagyon csodálatos emberek vagytok 🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈