👨‍❤️‍💋‍👨Seventh❤️

2.7K 163 13
                                    

- És neked ki tetszik? - kérdezte meg Naruto Sasukét mikor épp erre terelődött a beszélgetés.
- Gaara. - mondta Sasuke elvörösödve.
- Ez tök király- szólalt meg Naruto mosolyogva. - Már most szeretnék jelentkezni tanúnak az esküvőtökön.
- Fogd be idióta. - vágta rá Sasuke még jobban elvörösödve.
- Na és mióta jön be neked a kis vöröske? - kérdi a szöszi kíváncsian mosolyogva.
- Kb. 1,5 - 2 hónapja? - mondja a fekete felidézve magában Garra arcát. És miközben a vörös hajú fiúra gondolt az arca kezdett egyre vörösebb szint felölteni, és egy másik bizonyos területen keményedni. Amit Naruto elég hamar észrevesz és egy perverz mosolyra húzza ajkait. Itt az Idő egy kicsit szívtani az exét gondolja magában.
- Csak nem Gaarara gondolsz? - Kérdi meg Naruto továbbra is vigyorogva.
- He? - kérdi Sasuke értetlenkedve.
- Nézz a nadrágodra. - mondja Naruto nevetve.
- Kapd be. - vágta rá Sasuke szintén nevetve. - ideje lenne haza mennünk nem gondolod?
- De. - mondta a fiú és felpattantat. Egy idő után elértek az Ichiraku ramen standot ahol vették maguknak egy-egy rament. Majd haza felé vették az útjukat. Majd mikor Naruto házához értek elbúcsuztak egymástól. Majd Sasuke elindult a saját háza felé. Míg Naruto be lépett a sajátjába, és amikor be akarta zárni az ajtaját valaki hátulról átölelte.

Sziasztok!
Elnézést szeretnék kérni a több mint egy hónapos kihagyásért de eléggé sűrű heteim voltak. Nagyon sok dolgozattal. De mivel most szerdáig a sulimban érettségi szünet van így most előre megírok  pár részt.
Ha van valaki az olvasók közül aki jövő héten érettségizik annak nagyon sok sikert kívánok!

Naruto x Kakashi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz