A 7-es csapat egyik küldetése után Naruto súlyosan megsérült, de erről a csapattársainak és mesterének egy szót sem szólt, és leplezte fájdalmát. Egy héttel később egy újabb küldetés várt a csapatra. Ám Sasukének és Sakurának feltünt, hogy Naruto nincs ott a szokás helyen a megbeszélt időben. Kakashi sensei szokásosan késve érkezett a találkozó helyszínére, és neki is feltünt, hogy a szőke nincs ott.
- Jó reggelt! Elnézést a késésért, eltévedtem. - mondta Kakashi
- Naruto? - kérdezte a férfi.
- Nem tudjuk a múltkori küldetés óta nem láttuk. - felelete Sakura. - Azt hittük, hogy maga tud róla valamit sensei. - mondta a lány és a hangjából sütött az aggodalom. Sakura magának se valta volna be de valamennyire szerette Narutot. Igaz nem úgy ahogy gondolta, hogy Naruto szereti. Sakura nem tudta, hogy Naruto már rég nem érez iránta semmit.
- Nekem lenne egy ötletem - szólalt meg Sasuke, aki eddig csendben gindolkodott.
- Mi? - kérdezte meg Kakashi.
- Menjünk el Naruto lakására, hátha megtudunk valamit.
- Remek ötlet Sasuke! - vágta rá Sakura és Kakashi.
Menjünk! - kiáltotta Sakura. Így a hármas amilyen gyorsan csak tudott sietett a fiatal fiú házához. Amikor oda érték Kakashi hangos bekopogott az ajtón. De nem érkezett válasz.
- Naruto?? Bent vagy?? - kiabált Sakura.
- Hé Sakura csendesebben - szólt rá a lányra Sasuke a szája elé téve a mutatóujját. Majd óvatosan rá markolt a kilincsre, ami kinyílt, a hármas halkan beosont a lakásba. Amikor beléptek a konyhába minden felé üres tejes dobozok hevertek. Majd megláttak egy résnyire nyítva lévő ajtót ami nagy valószínűleg a fiú hálószobája volt. Ám a szobából halk hangok hallatszottak ki.