👨‍❤️‍💋‍👨eleven❤

1.7K 56 17
                                    

Miután Kakashi végzett a tevékenységével és a fiatal fiú már teljesen meztelenül állt előtte megnyalta az ajkát és lehúzta magáról az alsóját és behúzta Narutot a zuhanyzóba.

Majd mikor beértek a zuhany alá Kakashi hevesen megcsókolta kedvesét a fiatal fiú viszonozta a férfi hevességet, aki ezt megérezve felbátorodott és neki eset a fiatalabbik nyakának és végig csókolta azt és hagyott ott néhány szívás és harapás nyomot. Majd onnan apró csókokkal haladt lefelé a mellkasán egyik kezével megtalálta a már meredező mellbimbói egyikét majd nyelvével a másikat kényeztette ez idő alatt Naruto hangosan nyöszörgött a férfi által nyújtott élvezettől. Miután Kakashi megunta a fiatal fiú mellbimbóinak kényeztetését. Egyre haladt lefelé míg meg nem találta kedvese meredező férfiaságát majd lassan elkezdte azt kényeztetni. Előszőr csak kézzel majd lassan a szájába engedte szerelme hosszát és elkezdte ütemesen szopogatni míg kedvese el nem élvezett.

Majd Kakashi a kezébe vette a szappant, és óvatosan lemosdatta a kis szerelmét, ami kicsit zavartan és bátortalanul Naruto is viszonozta a gyengéd gondoskodást és ő is lemosdatta az idősebbet. Az idősebb miután mindketten tiszták lettek elzárta a csapot, és az ölébe vette a kis szöszit, és átvitte a hálóba, ahol gyengéden az ágyra fektette. Majd gyengéden fölé hajolt és szenvedélyesen megcsókolta kedvesét. egyre szenvedélyesebben kezdte csókolni a puha apró ajkakat, amit a fiatalabb próbált viszonozni. Egy idő után Kakashi elkezdett egyre lejjebb haladt és kisebb-nagyobb csókokkal borította a fiatal fiú bőrét majd óvatosan kisebb szívás és harapás nyomokkal tarkította a fiatal fiú bőrét, majd még lejjebb haladva újra a szájába veszi a fiatal fiú egyi mellbimbóját, míg a másik bimbót a kezével kényeztette, amit Naruto apró nyögéssekkel és sikkantásokkal díjazott, ami kellőképpen felbátorította az idősebbet így az még lejjebb kezdet haladni, míg meg nem találta a szöszi meredező férfiasságát amit először a kezével majd a szájával is kényeztette amitől Naruto kis híján beleélvezett a sensei-e szájába ismét.

Nem sokkal később miután megunta a kényeztetésnek ezt a formáját inkább bekente az ujjait egy jó adag síkosítóval és óvatosan tágítani kezdte vele kedvese bejáratát, amitől a fiatalabb torkából nyögések egész sorozata szökött ki. Mikor az idősebb már három ujjával tágította a szerelmét, amitől Narutoból egy az eddig sokkalta nagyobb nyögést hallatott, amitől az idősebb merev férfiassága még keményebb lett.

Miután Kakashi kellően kitágította Narutot óvatosan vigyázva arra, hogy ne okozzon neki fájdalmat kihúzta belőle az ujjait és megfogta a méretes szerszámát és azt is jó alaposan bekente a síkosítóval, majd be pozícionálta magát.

- Készen állsz szöszi? – kérdezte Kakashi aggódva miközben óvatosan meg cirógatta a fiatalabb puha arc bőrét és gyengéden megcsókolta.

-Igen Sensei készen állok – mondta Naruto magabiztosan a szenvedélyesre sikeredett csók után. Mire a fiatal fiú sensei-e elmosolyodott és ismét rátapadva Naruto puha ajkaira elkezdett óvatosan behatolni kedvesébe, amitől Naruto belenyögött a csókjukba.

Fokozatosan egyre mélyebbre hatolt a fiatal fiú szűk járatában, ami Narutoból jóleső sóhajokat váltott ki. Mikor Kakashi teljesen behatolt a fiatal fiúba, várt egy kicsit míg a szöszije hozzászokik a méretéhez.

- Sensei most már mozoghatsz, ha szeretnél. – mondta Naruto édesen nyögdécselve egy idő után miközben teljesen elpirult, hiszen sose gondolta volna, hogy valaha is ilyen helyzetben lehet a senseiével, aki az élete nagy szerelme.

Kakashi mikor meghallotta a fiatal fiú mondatát elkezdett szépen lassan mozogni benne, ami mind a kettőjükből egy kisebb nagyobb nyögést váltott ki. Az idősebb férfi fokozatosan gyorsított a tempón miközben a szerelme reakcióit nézte, hogy neme okoz neki esetleg fájdalmat egy-egy nagyobb lökésnél. De szerencsére nem volt semmi ilyesmi ugyanis a fiatal szöszi nagyon élvezte az egész aktust legfőképpen azt amikor a szeretett sensei-e eltalált benne egy bizonyos pontot. Mikor a férfi látta, hogy Narutonak nagyon jólesik amikor eltalálja benne azt a pontot onnantól végig oda irányította a lökéseit. Ami a fiatalabb fiúból jóleső sikítássokat és nyögéseket váltott ki. Nem sokkal később Naruto érezte, hogy már nem sok kellett neki ahhoz, hogy elélvezzen.

-Én... Én. Mind... Mindjárt... El... El... Megyek. - mondta a fiatalabb nyögdécselve. Mikor az idősebb Ezt meghallotta rá markolt a fiatalabb nemi szervére Majd óvatosan elkezdte kiverni neki miközben még gyorsabban mozgott benne így Naruto pár perc múlva hangosan sikítva élvezett el. Kakashi pedig követte őt és egy hangosabb nyögés közben elélvezett A fiatalabb fiú szűk járatába.

-Hogy vagy? -kérdezte Kakashi az aktus után aggódóan.

- Egy kicsit még fáj, de eszméletlen jó volt, köszönöm szépen Sensei. -mondja Naruto elvörösödve

- Ennek örülök csöppség- mondta a férfi és megcsókolta a fiatalabbat.

- Sensei kérdezhetek valamit? – kérdezi meg Naruto pipacsvörös arccal

- Persze bármit csöppség – mondta férfi – édes vagy amikor elvörösödsz.

-Kakashi Sensei! – szólt rá a férfire Naruto még jobban elvörösödve.

- Mit szerettél volna kérdezni?

- Oh... öhm.... izé... hát... - makogott Naruto össze-vissza

-Hát? – kérdezett vissza Kakashi

-Hát...izé...én ...te...mi...öhhh...izé... - makogott továbbra is a szöszi. – öhm... te és én most mik vagyunk egymásnak? -hadarta el a szöszi.

-hm...mit szólnál, ha megpróbálnánk egy párként? – mondta Kakashi. Miután az idősebb férfi mondata eljutott Naruto agyába a fiú elvörösödött és döbbenetében lezuhant az ágyról -Jól vagy kis csöppség? – kérdezte a férfi aggódva miközben felsegítette a kedvesét a földről.

-Igen, jól vagy sensei, köszönöm, hogy felsegített- néz rá hálásan az idősebbre Naruto majd szorosan átöleli a férfi derekát és a mellkasába fúrja a fejét. – Sensei, ami azt illeti én nagyon örülnék annak, ha a maga párja lehetnék – motyogta a szőke hajú fiú Kakashi mellkasába. A férfi miután meghallotta a fiatal fiú szavait közelebb vonta magához a fiút. Ez után a két fiú egymást ölelve aludtak el az ágyon.

Naruto x Kakashi Where stories live. Discover now