👨‍❤️‍💋‍👨Second❤️

3.8K 206 18
                                    

Ám a szobából halk hangok hallatszottak ki.
Kakashi halkan be nyitott a szobába és az eléjük táruló látvány letaglozta őket. A szobában lévő ágyon Naruto feküdt, eléggé vihar verte állapotban.
- Mi a szar? - kérdeztem meg Sasuke elsőnek magához térve a döbbenetből.
- Sasuke, te vagy az? - kérdezte meg Naruto elhaló hangon.
- Nem baszki, Itachi vagyok, szerinted??? - válaszolt a fekete hajú fiú. Naruto halványan elmosolyodott, de egy pillanat alatt fájdalmas fintorba torzult. Majd Naruto pár pillanattal később elájult. Sasuke egy aggódó pillanatást közepette közelebb lépett exbarátjához. Igaz, hogy már hónapok óta nem voltak egy pár, de azért Sasuke aggódott miatta. Ezzel egyidejűleg Kakashi is közelebb lépett az ágyban fekvő ájult fiúhoz. Mikor oda ért az ágyhoz, rátette a kezét Naruto homlokához. Majd pár pillanat múlva el is vette onnan. Úgyanis Naruto homloka tűz forró volt. Emellett, ahogy Naruto felé hajolt, megcsapta az alvadt vér szaga.
Picit lejjebb húzta a takarót. És a látványtól ami a takaró alatt fogadta elborzadt. Naruto kabátján egy hatalmas vér folt volt.
- Szent szar. - szólalt meg Sasuke. - Mi történhetett vele?
- Nem tudom. - válaszolt az idősebb. - De azonnal szüksége van valamire ami leviszi a lázát. Tűz forró a homloka. - hadarta Kakashi. - Sakura keress egy tálat és önts bele vizet, meg hozz valami tiszta rongyot.
- Már is sensei. - felelte a fiatal lány és kilépet a szobából. Miután a lány visszatért a dolgokkal Kakashi bele morzsolt a tálba néhány gyógynövényt és bele mártotta a rongyot majd a fiatal fiú homlokára tette.
- Gyerekek ha szeretnétek nyugodtan menjetek haza, majd én vigyázok Narutora.

Naruto x Kakashi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz