👨‍❤️‍💋‍👨Sixth❤️

2.8K 160 35
                                    

-Azt mondta, hogy a szőke haj és kék szem kombo jönn be neki a legjobban, ez azt jelenti, hogy van esélyed nála. - válaszolt Sakura mosolyogva, hisz örült, a legjobb fiú barátja / csapattársa boldogságának. 
A fiatal fiú mikor megtudja, hogy van esélye Kakashi-nál egy hatalmas mosoly terült szét az arcán.
Time skip
Napok teltek el mióta a 7-es csapat többi tagja felfedezte Naruto sérülését. Azóta a kis szőke hajú fiú sokkal jobban van, csak egy volt a baj. Még pedig, hogy Naruto halálra unta magát otthon a négy fal között. Így támadt egy ötlete, tudta hogy az exe ma átjön hozzá. Nem sokkal később Sasuke megjelent a szőke fiú lakásában. 
- Hali. -  köszön mosolyogva a konyhában tartózkodó fiúnak. -  Hogy vagy?
-  Szia. - köszön a szöszi mosolyogva. - Jól vagyok köszi. Bár jelenleg halálra unom magam. Sasuke este megint mész edzeni? - kérdezi reménykedve Naruto.
- Igen. Miért kérded? Ennyire megakarsz szabadulni tőlem pedig még csak most jöttem vagy esetleg vársz valakit estére? Esetleg egy ezüst hajú maszkot viselő férfit akit Hatake Kakashi-nak hívnak? - kérdezi Sasuke egy perverz mosoly kíséretében. Ahogy a fekete hajú fiú kimondta ezeket a szavakat a szöszi félre nyelte az épp akkor fogyasztott folyadékot és hangos köhögésbe kezdett.
- Meg akarsz ölni engem? - kérdezte  Naruto még mindig fuldokolva. - Egyébként meg azért kérdeztem mert, ha  mész akkor el szeretnék veled menni. - adott magyarázatot a szőke.
Ezután nem sokkal később a két fiú megebédelt majd miután végeztek Naruto elaludt és csak kora este ébredt fel. Miután picit rendben szedte magát elindult Sasukével edzeni. A két fiú sokaig edzett majd mikor végeztek leültek beszélgetni.
- És neked ki tetszik? - kérdezte meg Naruto Sasukét mikor épp erre terelődött a beszélgetés.
- Gaara.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Naruto x Kakashi Où les histoires vivent. Découvrez maintenant