👨‍❤️‍💋‍👨Fifth❤️

3K 182 7
                                    


Ezután a három fiatal még jó ideig beszélgetett. Többek között kiderült, hogy a két fiú miért szakított,hogy  Sasuke nem meleg, hanem biszex, ellentétben Narutoval aki csak a fiúk felé kacsintgat, hogy Narutonak rég óta tetszik Kakashi sensei, és hogy ez volt az egyik oka a szakításuknak.
- Várj Naruto neked tényleg tetszik Kakashi sensei? - kérdezi a lány. - Mert ha igen én szívesen segítek neked, hogy te és a sensei együtt legyetek. - mondta.
- Bővebben? - kérdezte Naruto értetlenül.
- Hát figyi mi a lányokkal szívesen segítünk neked bármiben. - mondta a lány mosolyogva. - Tök aranyosak lennétek együtt. De várjunk hány év van közted és a sensei között? - kérdezi meg Sakura.
- 10 minimum van köztük. -szólal meg Sasuke.
- A sensei 13 évvel idősebb nálam. - mondta Naruto egy bugyuta mosoly kíséretében.  Ezután egy jó ideig beszélgettek, majd nem sokkal később vissza jött Kakashi (aki időközben elment Narutonak némi orvosság ért, így nem hallotta a fiatalok beszélgetését.) és Sakura neki kezdett az önmagában elnevezett szerezzünk pasit Narutonak akciótnak.
- Kakashi sensei lehet egy kérdésem? - lépett oda az idősebb férfihez Sakura egy sunyi mosollyal az arcán. 
- Persze. - mondja a férfi.
- Sensei, önnek milyen emberek jönnek be? - kérdezi meg Sakura.
- Ezt, hogy érted? - kérdezi a férfi furcsálva a kérdést.
- Hát milyen típusú emberek tetszenek önnek sensei.
- Hát a szőke hajú kék szemű emberek - a férfi miközben magyarázott egész végig egy kis szőke hajú kék szemű, Naruto névre hallgató fiú járt az eszében. - De miért is érdekel ez téged? - kérdezi meg a férfi magához térve a gondolataiból.
- Csak úgy jött ez a kérdés és gondoltam csaknem, haragszik meg ön, hogyha megkérdezem. - válaszolt a lány mosolyogva. Majd elköszönt a senseitől és egyenest Naruto szobája felé vette az irányt. Mikor oda ért bekopogott. Majd egy-két másodperccel később a két fiú be engedte a lányt az ajtón.
- Na? - kérdezi egyből Naruto kíváncsian. - Mit mondott?
-Azt mondta, hogy a szőke haj és kék szem kombo jönn be neki a legjobban, ez azt jelenti, hogy van esélyed nála. - válaszolt Sakura mosolyogva, hisz örült, a legjobb fiú barátja/ csapattársa boldogságának.

Naruto x Kakashi Where stories live. Discover now