Ben buyum

243 14 1
                                    

((Kirpiklerini ezberleyebilecek kadar yakın,kalbine dokunamayacak kadar uzaktım.))

Dün Ediz'in söyledikleri kafamı çok karıştırdı. Üstelediğimde ise unut gitsin demişti. Benimle resmen oyuncak bebek gibi oynuyordu. İstediği zaman kullanıp istediği zaman bir köşeye fırlatıyordu. Beni mahvediyordu. Sanırım kafayı üşütecem böyle giderse. 

Yatağımdan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Gözlerim ağrıyodu. Aynada suratıma baktığımda berbat görünüyordum. "Iyygg" diye kendi kendime söylendim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya kahvaltıya indim.

Güneş beni gördüğünde "Töbest." diye bağırdı. "Ne bağırıyon len kafam zongluyo zaten." 

"Şu haline bir bak mahvetmişin kendini kızım." evet çok doğru söylüyordu bermah görünüyordum. Bermah demek bertbat ve mahvetmekin ilk üç harfi siz beni anlamışınızdır umarım. 

Güneş'in söylediğine omuz silkip yerime oturdum. Kahvaltımı yapmaya başladım. Güneş'in gözlerini üstümde hissedebiliyordum. Kafamı kaldırıp baktığımda yanılmadığımı gördüm. "Güneş bakışlarınla beni değil kahvaltını ye!" diye azarladım.

"Çok yıpratmadın mı kendini sence de?" diye sordu. Ama cevap vermedim. Çünkü ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Belki de haklıydı. Fazla abartıyordum fazla yıpratıyordum kendimi. Ama elimde değil canım yanıyor. Ahh gerçekten aptalım. Hem de fazlasıyla. 

Berk'in Ağzından

Dün gece Ediz'in yaptığı şey tam bir saçmalıktı. Sen git kızı öp intikam aldım diye zırvala sonra kız başka biriyle dans edince de git oğlanı döv. Hakketen piç bu çocuk.

"Dün  yaptığın saçmalık neydi öyle Ediz bey?" diye sordum ama pek hoşnut olmadı sanırım dingil. "Bu konuyu konuşmasak."

"Ediz siktirme belanı o kıza karşı bişeyler hissediyosun." Yoksa niye böyle bir saçmalık yapsın. "Berk siktir git!" diye zırvaladı. "Yoooo" diye karşılık verdim.

"Bak beni iyi dinle ben aşık olucak ya da sevilecek bir adam değilim tamam mı? Ben buyum. Şimdi siktir git." Piçe bak ya beni azarlıyor.

"Senin karşında çocuk yok. Lan pezeveng sen herkezi Tuğba gibi mi sanıyorsun? Artık birilerine güvenme vakti gelmedi mi?" Kaç kişiyi altına almıştır bu zamana kadar. 

"Şu anda eğer karşımda başka birsi olsaydı ne ağzın kalmıştı ne başka bir yerin biliyorsun değil mi?" diye sordu. Ama cevap vermedim. 

Şu anda Güneş'i düşünmekle meşgulüm çünkü. Arkadaş kız taş varlık resmen. İnsanı büyülüyor. Ona karşı bir şeyler hissediyorum. İnsana kendini iyi hissettiriyor..

Kayra'nın Ağzından

"Hadi ama Kayra kalk kendine çeki düzen ver artık. Dolaşmaya çıkalım." Bu kız birgün de bir Allah'ın günü ya otursa kıçının üstüne ne olur sanki çarpılır mı? Başımın etini yiyor. "Güneş git çok istiyosan sevgilinle dolaş."

"Amam iyi be gelmezsen gelme bende Berk'in yanına giderim." dedi ve ayağa kalktı. "Nasıl görünüyorum." 

"Harika bebeğim." diye dalga geçtim. O da gözlerini devirdi. Aslında onun yüzünden böyleydim neden ben kendimi yıpratayım ki o yıpratsın. "Güneş bekle bende geliyorum."

Odama çıkıp hemen üzerimi değiştirdim. Salaş omzu düşük bluz ve birde şort giydim. Ayakkabı olarakta babet tercih ettim. Aşağıya indiğimde Güneş beni bekliyordu. "Deprosyondan kurtulmuşuz." 

"Sanırım evet." dedim. Derin bir nefes aldım ve Güneş'i takip ettim. Ediz'lerin kapısın önüne geldiğimizde duraksadık. Güneş bana bakıp "Hazır mısın?" diye sorduğunda kafamı salladım. Kapıyı çaldığımızda yarı çıplak bir kız kapıyı açtı. Fal taşı gibi olmuş gözlerimle kıza bakarken Ediz üzerinde sadece pantolonla "Kimmiş?" diye geldi. Şaşkınlığım bir kat daha artarken gözlerim dolmaya başlamıştı. Sanırım hiç gelmemeliydim.

"Güneş ben gitsem iyi olacak sanırım." dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. Ediz "Kayra." diye bağırsada durmadım. Her an ağlayabilirdim çünkü. Ediz'in arkamdan geldiğini kolumu tutunca anladım. "Kayra bir dinler misin?" Neyi dinleyecektim ki zaten görmüştüm gözlerimle her şeyi.

"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin Ediz. Ben senin neyinim ki." dedim ve tekrar sırtımı dönüp gittim. Eve gidip deliler gibi ağlayacaktım. Aptaldım resmen aptaldım. Kendimden de ondan da nefret ediyorum. Ben onun için bir hiçtim.

Artık iyice düşünmenin vakti gelmişti. Korktuğum şey başıma gelmişti. Manda yavrusuna aşık olmuştum.

Ama yorum istiyorum ben. Beğendiyseniz yorum ve vote ile karşılık verin nolur..

Yaramaz Sevgilim (Askıya Alındı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin