Gene mi sen?

434 21 0
                                    

((Yanımda olsan bir yanlışı düzeltircesine..))

Yüzümdeki şaşkınlığı sildiğimde o yeşil gözler bana kızgın bir ifadeyle bakıyordu. Bende o gözlere şirin bir gülümseme ile karşılık veriyordum. Güneş'de Berk'e bakıyordu. Bakışmamıza ikisi bireden "Gene mi sen?" diye karşılık verdiler. Bu tepkiyi beklemediğim için gözlerimi kırpıştırdım. Beni pataklayacağını filan bekliyordum. Ben gene durur muyum? Durmam tabi. "Asıl gene mi sen?" diye sordum ama soran bir tek ben olmadım Güneş'de bu tepkiyi vermişti. İkimize birbirimize bakıp sırıttık. Tekrar onlara döndüğümde manda yavrusu üstüme yürüdü. Bende refleks olarak bir iki adım geriye gittim. "Ediz yürü abicim boşver uğraşmaya değmez." Berk'in konuşmasıyla manda yavrusunun ismini öğrenmiş oldum. "Yok yok iyi bir dersi hak etti bence." Manda yavrusu işimi biterecekti sanırım. Bütün bildiğim duaları içimden okumaya başladım. Allah'ım günahlarımı affet okuldan çok kaçardım anneme yalan söylerdim nolur beni affet diye tüm günahlarımı sıralamaya başladım. Manda yavrusu ilk başta topuz olan saçımı elleriyle dağıtmaya başladı. "Ne yapıyon ya manda yavrusu ne çektim ben o saçı yapana kadar haberin var mı senin?"

"Bak ya hala konuşuyor." Teallam ya yarın sabah ilk işim tekrar arabasına çarpmak olucak. Manda yavrusu beni sırtına alınca ağzımdan çığlık kaçtı. Bozulan saçlarım önüme düştü. "Ne yapıyosun ya indir beni çabuk aşşağıya." dediğimde popoma şaplak vurdu. "Aaaaa,indirsene beni pis sapık çek götümden ellerini!" dedim ama gene bir şaplak daha yedim. Sınırlarımı zorluyordu benden günah gitmişti. Dişlerimin izi geçecek kadar sırtını ısrıdığımda beni yere fırlatması bir oldu.  Popomun üstüne düştüğüm için popom gene acımıştı. Manda yavrusuna baktığımda o da bana bakıyordu. Güneş ile Berk'de kıkırdıyordu. Güneş'e dönüp "Ne biçim kuzensin be sen insan bir yardım eder." diye yakındım. "Püüü" 

Manda yavrusu tekrar üstüme yürümeye başlayınca yerde sürünerek geriye doğru ilerledim. "Yardım etsenize lan!" diye bağırdım. Ama manda yavrusu "Sakın!" diye bağırdı. Güenş'e yavru köpek bakışlarımı attım ama ağzını oynatarak "Hak ettin." diye heceledi. Tekrar önüme döndüğümde manda yavrusu bana bakıyordu. Bende karşılk olarak gözlerimi kıstım. Canı oyun mu oynamak istiyordu tama ben varım oynayalım o zaman. Ben ayağa kalkacakken manda yavrusu eğilip omuzlarımdan tuttu ve beni yere yatırdı. Üzerime çıkıp masada duran sürahiyi alıp yüzüme boşalttı.

Bunu yapacağını beklemediğimden dolayı hazırlıksız yakalanmıştım ve biraz su yutmuştum. İntikamım acı olacaktı. "Benimle uğraşma cadı." diye kulağıma fısıldadı. Sen görürsün Ediz Bey. Fırsat bu fırsattı üzerimdeyken karnına sıkı bir yumruk geçirdim ve onu hızla üzerimden ittim. Manda yavrusu karnını tutarken bende merdivenlerden banyoya doğru koştum. Manda yavrusu arkamdan "İşin bitti cadı." diye bağırdı ama onu umursamadım. Bilerek kapıyı kitlemedim hemen suyu açtım manda yavrusu kapıyı açtığında hortumu ona tuttum. Gülmekten karnıma ağrılar girmişti resmen. Çok geçmeden manda yavrusu elimden hortumu aldı ve bu sefer beni ıslatmaya başlamıştı. Evin bir günde bokunu çıkarmıştık resmen. Bir şekilde musluğu bulup kapadım. Öfkeli bakışlarımı atarken  gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Bu benim daha da sinirlenmeme yardımcı olmuştu. Manda yavrusuna doğru yürürken ayağım kaydı ben manda yavrusunun üstüne düşerken o da yere düşmüştü. Şaşkınlıktıan gözlerimi kırpıştıdım. Yüzlerimiz birbirimize çok yakındı ve bir an dudakları dudaklarıma deydi. Biz öyle mal mal birbirimize bakarken "Ayıp oluyo ama abicim." diye bir ses duyduk ve ikimizde kafamızı sesin geldiği yöne çevirdik. Güneş ve Berk bize bakıyordu. Güneş ağzı açık bir şekilde bize bakarken Berk sırıtıyordu. Hemen duruma müdehale ettim. "Ya hemen fesat düşünmesenize be mallar ayağım kaydı üstüne düştüm." 

Yaramaz Sevgilim (Askıya Alındı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin