🀄
Merhabalar!
Konusu ve içeriği tamamen anlık olarak gerçekleşen bir kurguyla karşı karşıyayız şuanda.
İnanın ilerleyen bölümlerde ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yok. İstediğim yalnızca az da olsa nabzımızı yükseltecek bir şeyler yazmaktı ve giriş bölümü bu şekilde oldu.
Ayrıca kapak tasarımı humeyraozer1 ait 🤍 Tamamen şans eseri bulduğum bir hesabı var ve istek üzerine kapak tasarımı yapıyor. Siz de ona destek olarak hayallerindeki bölümü okumasına yardımcı olabilirsiniz, diye düşündüm. 🥂
Şuanda sadece karakterlerden bazıları ve hikayenin başlangıcı belirli kafamda. Sonrasında ne olacak hep birlikte göreceğiz sanırım.
Umarım hoşunuza gider.
♬ Hurricane - I Prevail ♬༺༻
KULVAR
zeynizel
༺༻
"Altı kişilik bir ekip olarak Merkez'e gönderilecek ve yeni görevler alacaksınız." Sessizlik yoğun bir sis bulutu gibi tüm odayı ele geçirmişti. Huzursuzluğun zehri vücudumdaki her bir hücreye nüfuz ederken gözlerimi kapadım.
Tek başıma verdiğim tüm savaşların zafer çanları benim komutumu beklerdi. Ama takım oyunlarını sevmezdim. Hiç sevmezdim. Çünkü savaşlarda yüklendiğiniz sorumluluklar akreple yelkovanın kovalamacası sürdükçe zaaflara dönüşürdü. Zaafı olan teslim olur, mağlubiyete boyun eğerdi ve yenilgiler benim ruhumdan sürgün edileli çok uzun zaman oluyordu.
"Arkanı kolla, tilda." İmzası niteliğinde olan bakışları etkisini sürdürürken duvara yasladığı bedenim üzerindeki baskısı azalmış olsa da varlığını hatırlatmak istercesine geriye bir adım dahi atmıyordu. Ellerini ağzımdan çektiğinde tüm şehir kuvvetli bir gürültüyle bir anlığına aydınlandı. Gökyüzü bile sanki savaşı bitirmemizi emreder gibi estirdi rüzgarı. Ne tüm pislikleri üzerimizden temizlemek istercesine yağan yağmur ne de gökyüzünü delip geçen yıldırımlardan etkileniyor, gözlerini bir saniye bile kırpmıyordu.
Ben duygularını en derinlerdeki zindanlara hapsedendim.
Zaaflarını ruhundan sürgün edendim.
Savaşlarda zafer çanlarına hükmedendim.
Ama artık, buz gibi soğukken bile ateş kadar sıcak olabilen bakışların karşısında yenilgiyi arzu edendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KULVAR
Action"Altı kişilik bir ekip olarak Merkez'e gönderilecek ve yeni görevler alacaksınız." Sessizlik yoğun bir sis bulutu gibi tüm odayı ele geçirmişti. Huzursuzluğun zehri vücudumdaki her bir hücreye nüfuz ederken gözlerimi kapadım. Tek başıma verdiğim tüm...