Keyifli okumalar dilerim.
music: Hurricane, i Prevail
ig:zeynizel-Bölüm 2-
ARKANI KOLLAElimdeki evrakları bir kez daha kontrol ettiğimde hepsinin eksiksiz olduğuna emindim. Kalabalık kağıt destesini Bay McClark'a uzattığımda bana olası bir yakalanma veya açığa çıkma durumunda kullanmam için sahte kimliği ve pasaportu verdi.
Aslında bunlardan onlarcasına sahiptim.
Yaklaşık bir saat sonra Maxim'deki büyük merkeze doğru yola çıkmış olacaktık. Başımla hafifçe selamladığım Bay McClark'ı odada yalnız başına bırakırken bir yandan da boynumu ovalıyordum. Toplantı odasında yaklaşık bir buçuk iki saat kadar uyumuştum ve boynum çok fena tutulmuştu.
Hiçbir vedalaşma olayına girişmemiştim çünkü burada çoğu zaman kişisel görevler alırdık, çok nadiren gruplar halinde çalışırdık. O nedenle buradaki kimseyle aramda duygusal bir bağ bulunmuyordu.
Gruptakilerin birçoğu gerekli evrak ve dosyalarla işlerini halletmiş ve eşyalarını hazırlamak için şubeden çıkmıştı. Ben de binayı terk ettiğimde içeride kalan yalnızca genç sarışın Claire'di.
Saat sabah sekize yaklaşıyordu ve mesai trafiğine maruz kalmış kalabalık caddede evime doğru adımlıyordum. Çok fazla oyalanmadan birkaç adet pantolon ve kazağı valize yerleştirdim. Az sayıda tişörtü ve iç çamaşırlarımı da ekledikten sonra fermuarını çektiğim valizi kapının kenarına bıraktım.
Gideceğimiz yerde alışveriş yapabilirdim. İşim sayesinde oldukça yüksek meblağlar kazanıyordum.
Küçük gardırobun üzerinden aldığım siyah spor çantasının üzeri tozla kaplanmıştı. Onu da temizledikten sonra federasyonla ilgili tüm gerekli dosyaları ve kişisel eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Bu çanta da tamamen hazır olduğunda odadan çıkacaktım ki birkaç saat önce komodinin üzerine bıraktığım yarım kalmış kadeh gözüme çarptı.
Üzüm şarabı.
Bardağı yavaşça kafama diktiğimde acıkmaya başladığımı fark etmiştim. Odama son kez baktım ve valizimle çantamı alıp evden ayrıldım. Birkaç dakikanın ardından taksim geldiğinde valizi bagaja yerleştirsem de siyah çantayı yanımdan ayırmıyordum.
Araç ve şoför zaten federasyon tarafından gönderildiği için adres tarif etmeme gerek kalmamıştı. Camdan dışarıya baktığımda yolun kenarına sıralanmış sokak lambalarının ve ağaçların birer birer kayıp gidişini görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KULVAR
Action"Altı kişilik bir ekip olarak Merkez'e gönderilecek ve yeni görevler alacaksınız." Sessizlik yoğun bir sis bulutu gibi tüm odayı ele geçirmişti. Huzursuzluğun zehri vücudumdaki her bir hücreye nüfuz ederken gözlerimi kapadım. Tek başıma verdiğim tüm...