4. Wyczekiwany moment ( + 18!)

215 17 8
                                    

Myśli podpowiadały mi że powinienem go odepchnąć, jednak coś nie pozwalało mi tego zrobić. Z każdym kolejnym pocałunkiem zaczęło bardziej mi się podobać. Dream delikatnie całował moje usta po czym zaczął schodzić niżej, podczas gdy swoją prawą ręką zaczął wędrować pod moją koszulką. Przerwaliśmy pocałunek na krótki moment ponieważ brakowało nam tchu. Blondyn popatrzył na mnie, czułem że jestem cały czerwony. Odruchowo skierowałem wzrok w drugą stronę, tak aby nie patrzeć na chłopaka który przypatrywał mi się z chytrym uśmiechem. Dream wyjął rękę z pod mojej koszulki i złapał za podbródek, następnie odwrócił tak abym na niego spojrzał.

- Oh Gogy, patrz na mnie..- rzekł patrząc na rumieńce chłopaka

Spojrzałem na chłopaka który cały czas chytrze się uśmiechał, jakby był dumny z tego że to on doprowadził mnie do takiego stanu. Blondyn przysunął się do mnie jednocześnie naciskając kolanem na moje krocze. Jęknąłem tylko cicho w odpowiedzi, czując zażenowanie z powodu że Dream tak bardzo mnie podnieca.

- Chce usłyszeć swoje imię Gogy..- szepnął do ucha chłopakowi i mocniej przycisnął kolano do bruneta

- Ah..Dream ~ jęknął George pod wpływem nacisku

Dream poczuł że twardnieje ale miał świadomość że na tym muszą zakończyć.

Blondyn oderwał się ode mnie, ostatni raz całując mnie w usta, przygryzając przy tym moją wargę.

- Dokończymy w domu Księżniczko - Rzekł rozbawiony widokiem zarumienionego bruneta, który ledwo stał na nogach.

Dream złapał mnie za rękę i poprowadził z powrotem do samochodu. Dojechaliśmy do domu dość szybko. Wysiedliśmy z auta, blondyn otworzył drzwi i przesunął się abym wszedł pierwszy. Zaraz za mną wszedł chłopak przekręcając drzwi od środka. Dream złapał mnie za nadgarstki wypuszczając przy tym klucze, które uderzyły o podłogę na co lekko się wzdrygnąłem. Chłopak tylko popatrzył na mnie i lekko się zaśmiał po czym przysunął się do mnie i znów połączył nasze usta w pocałunku, najpierw delikatnym później bardziej namiętnym. Blondyn złapał moje nadgarstki jedną ręką a drugą położył na mojej tali po czym przysunął mnie do siebie przez co mogłem poczuć że jest już twardy. Nie wiem czemu ale ucieszyło mnie to że tak na niego działam. Postanowiłem podroczyć się trochę z chłopakiem mimo że sam ledwo stałem na nogach. Rozłączyłem więc nasze usta i powoli zszedłem na szyję blondyna. Zostawiałem na niej pocałunki tak powolnie jak tylko mogłem. Widziałem że Dream miał tego powoli dość na co tylko lekko się uśmiechnąłem zostawiając kolejny pocałunek na jego szyi.

- George kurwa - odparł wyraźnie zirytowany tym że brunet się z nim droczy po czym podniósł go tak że brunet oplótł nogi wokół jego tali.

Dream wziął mnie na ręce i zaczął iść w kierunku swojego pokoju. Gdy już zaleźliśmy się w pomieszczeniu, rzucił mnie lekko na łóżko jednocześnie upadając razem ze mną. Położył ręce po obu stronach mojej głowy i usiadł w bardziej wygodnej dla niego pozycji. Przybliżył się do mnie i pocałował delikatnie w usta, po czym zaczął schodzić niżej, jednocześnie podciągając moją koszulkę co raz wyżej. Po chwili zdjął ją całkowicie. Poczułem że też zaczynam robić się twardy. Chłopak najwidoczniej to zauważył i uśmiechnął się chytrze kładąc jedną dłoń na mojej klatce po czym schodził niżej aż do mojego krocza. Dream oderwał się od mojego torsu na którym zostawił mi kilka malinek, podniósł głowę i popatrzył się na mnie. Widząc że jestem u kresu wytrzymałości pozwolił sobie rozpiąć moje spodenki i wsadzić w nie swoją dłoń. Jęknąłem w odpowiedzi na dotyk blondyna. Zsunął moje spodenki całkowicie więc zostałem w samych bokserkach. Dream położył rękę na moim kroczu i zaczął je masować. Nie mogłem już wytrzymać jego powolnych ruchów.

- Dream... proszę ~ wyjąkał do chłopaka

- O co prosisz skarbie? - zapytał uśmiechając się chytrze zdają sobie sprawę że chłopak jest na granicach wytrzymałości

Popatrzyłem na jego widoczną przez spodniej erekcje, do której przycisnąłem swoje kolano, aby dać mu znać żeby się pośpieszył. Chłopak jęknął w odpowiedzi i popatrzył się na mnie morderczym wzrokiem. Dream podniósł się tak aby znaleźć się nad moją twarzą dalej trzymając jedną rękę na moim kroczu.

Splunął na swoją rękę, po czym wpił się w moje usta, jednocześnie w końcu wkładając swoją rękę w moje bokserki i chwytając mojego twardego penisa. Zaczął powoli poruszać dłonią w górę i w dół przy tym zostawiając brunetowi malinki na obojczykach. Jęczałem w usta Dreama gdy chłopak przyśpieszał tępa swoim ruchom.

- Dream ja zaraz... ahghhh ~ wyjąkał chwytając blondyna za włosy i lekko nimi pociągając

Doszedłem w rękę chłopaka na co on tylko się uśmiechnął i namiętnie mnie pocałował. Zacząłem ściągać z blondyna koszulkę. Odrzuciłem ją na bok i położyłem rękę na jego nagim torsie, przesuwając ją powoli niżej aż dotarłem do jego krocza. Spojrzałem na chłopaka leżącego nade mną.

- Czy ja mogę... - zapytał patrząc się na krocze blondyna

- Hm? Chcesz go? - zapytał z chytrym uśmiechem obniżają lekko ton głosu

- Yhym.... - odparł brunet

- Proszę bardzo - powiedział po czym rozpiął swój rozporek i zszedł z bruneta pociągając go tak aby na nim usiadł.

Zacząłem ściągać z blondyna jego spodenki a potem także bokserki. Nie powiem, nie spodziewałem się takiego dużego. Chłopak najwyraźniej zauważył że zawiesiłem się podziwiając jego członka na co zaśmiał się krótko. Nie czekając długo złapałem go w dłoń po czym włożyłem ostrożnie do ust. Blondyn położył rękę zaciskając ją na moich włosach i nadawał tępa moim ruchom. Gdy Dream zwiększał tępo zacząłem się lekko krztusić na co chłopak nie zwracał uwagi i wciąż przyśpieszał.

- Gogy!..~ - wyjęczał, jeszcze mocniej zaciskając dłoń na jego włosach, po czym doszedł w ustach bruneta

Przełknąłem nasienie chłopaka po czym oblizałem usta uśmiechając się do blondyna. Na co on również się uśmiechnął, Położyłem się na nim i wtuliłem w jego tors. Chłopak odwzajemnił przytulasa i tak leżąc zasnęliśmy.




Przepraszam za tak krótki rozdział ale naprawdę nie potrafię pisać scen 18+ XD

Trzymam CięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz