13. Bölüm- Düşman Yakalandı

2K 101 33
                                    

Babamın abimle konuşmasından sonra doktor gelip yarın sabah çıkabileceklerini söyledi. Doktor çıktıktan sonra herkes koltuklara yayıldı. Bir süre uyumak için kımıldamadım ama uyuyamayınca odadan çıkıp kantine gittim. 

Kantinden çay ve çikolata alıp boş olan masaya oturdum. Kafamı masaya koyup uyumaya başladım. Karşımda bana çiğköfte yoğuran olan inek bir anda bana doğru yürümeye başladı. Sonra kolumu deşti. Seni kurban bayramında yemezsem bana da Yazgı demesinler.

'Kalkar mısınız?' diyen inekle şok oldum ne demek kalkmak? Nereden kalkmak? Ne oluyor be?

"Kış uykusuna yatmış bu" diyen öküzle şok oldum. Bu nereden çıktı şimdi? Bir anda yer iyice sallanmaya başladıktan sonra ikiye bölündü ve ben oraya düştüm.

Gözümü açıp etrafa bakınca kantinde olduğumu gördüm. Masada oturan 6 kişiyle kaşlarımı çattım ve onlara baktım. Kolumu ineğin değil yanımda ki insanımsı varlığın yaptığını gördüm.

 O sırada bağırma sesleri ile kafamı kaldırıp kapıya baktım. Çıkışa doğru koşan abilerimi görmek 'ne oluyor' dememe yetti de arttı.

Abimleri görmem ile ayağa kalktım. Ama yanımda ki 6 insanımsı varlık da abimleri görüp ayağa kalktı. Ne oluyor lan?

"Bora abi bir şey var galiba." diyen kıvırcık marula baktım. Abimlerle bağlantıları ne bunların?

"Hadi hızlı olun öğrenelim ne oluyor." dedi isminin Bora olduğunu öğrendiğim adam. Hepsi abimlerin peşinden gitmeye başlayınca olay kafama dank etti. Kesin bular mafya ve abimlere zarar vermek için geldiler. Beni tek görünce de bana zarar vermek istediler.

Hemen yan masada ki boş soda şişesini aldım ve kıvırcığın kafasında kırdım. Çıkan sesle abimler yavaşlayıp buraya bakarken kıvırcık kafasını tutup sandalyeye oturdu. Abimlerin koşma rotası buraya dönünce hemen bağırdım. "ABİ DÜŞMANI YAKALADIM" Abimler bir kafasını tutan marula bir de bana baktı. Bana şokla bakan abimler ve diğer 5 adam , bana koşan güvenlik görevlileri, marula koşan doktorlar...








Şimdi nerede miyim? Evde... Şimdi şöyle ki hemen geçmişe gidelim.

Abimler olduğu yerde bir marula bir bana bakarken güvenlik görevlileri hemen yanımıza geldi. Ege abimin hemen yanımıza gelip marul kafanın kafasına bakmasıyla şok oldum. 

"Yazgı abicim düşman dediğin kişiyi tanıtayım, kuzenimiz Giray" demesiyle işi batırdığımı hatta batırmakla kalmadığımı fark ettim . Ne demek lan kuzenimiz? 

Sonra hemen marulu acile götürüp kontrol ettirdiler. Diğer 5 kişinin ,abimlerin ve Atlas'ın bana karşı olan 'şok' bakışı eşliğinde acilin önünde oturuyorduk. Abimler beni bulamayınca korkuyla kapıya koşmuşlar ne alakaysa? Sonra da benim kuzenimize vurduğumu görmüşler.

Kuzenimsi şeyler annemle babamın kaza geçirdiğini duyunca hemen buraya gelmişler. Odaya gelip kapıdan bakmışlar ama hepimiz uyuduğumuz için kantinde oturmaya karar vermişler.

"Abim her şeyi anlarım da düşmanı yakaladım deyip kafasında şişe kırmak nasıl bir fantezi?" dedi Özgür abim. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Uyuyamamıştım dedim ki bir şeyler yiyeyim. Sonra kantine indim bir şeyler alıp masaya oturdum. Sonra kolumu deşti birisi bir baktım masamda oturuyor bu 6'lı-" aşağı yukarı benim yaşlarımda olan esmer çocuk sözümü kesti.

"Masa da biz oturuyorduk zaten sen gelip yanımıza oturdun" dedi nasıl lan. Masa boş değil miymiş? Ulan mal YAZGIII, KÖR YAZGI, SAKAT YAZGI.

"Ne demek biz oturuyorduk? Neyse ne işte. Sonra bu 6'lıyı gördüm. Seslerin gelmesiyle kafamı çevirdim sizin koştuğunuzu gördüm. Hemen ayağa kalktım bunlar da sizi görünce ayağa kalktılar. Sonra marul 'abi bir şey olmuş galiba' dedi diğerleri de evet falan dedi sonra yanınıza doğru geliyorlardı. Dedim ki bunlar düşman size zarar verecek hatta o yüzden yanıma oturduklarını düşündüm sonrası burası işte" dedim .

Şimdi ki zamana geri gelelim. İşte sonra sabah marulu annemi ve babamı alıp eve geldik. Ev temizlenmişti ve kapıda korumalar vardı. Şimdi salonda tıp oynuyoruz. Kimse konuşmuyor. Annem marulun kafasında ki sargıyı görünce ne olduğunu sordu. Kısa bir özetle anlattık. Biraz fazla şaşırmış hatta ve hatta şok olmuş olabilirler.

Annem sonunda konuşmaya başlayınca hepimiz oraya döndük. " Kızım babanlar 4 kardeş. 3 tane amcan var. En büyük amcan Ahmet eşi Sinem. 3 çocuğu var. Bora abin 34 yaşında, Berk abin 24, Batu 17 yaşında. Ahmet amcandan sonra baban geliyor. Babandan sonra Ayhan amcan geliyor. Eşi Ayşe. Onlarında 3 çocuğu var . Koray abin 27, Giray abin yani kafasına vurduğun 19 , Çağrı 17 yaşında. En küçük amcan Mustafa eşi de Nergis. 2 çocukları var zaten onları gördün. Demir abin 20 , çınar abin 18 yaşında." dedi. Anladığım tek şeyi söylediğimde bana 'mal mısın' bakışı attılar. (Bu bölümden sonra karakter tanıtımı 2 gelecek merak etmeyin <3)

"Babamla ben kardeş miyim?" ne yani sadece bunu anladıysam. Babam anneme bakıp 

"Sen benim annem mi oluyorsun?" deyince Arda abim bana bakıp

"Sen benim halam mısın yani?" dedi. Şimdi düşününce doğru.

"Babam benim teyzem mi hala" dedi kıvırcık bana bakıp. Sonra hepsi anırarak gülmeye başladı.

Sustukları zaman kuzen tayfasını alıp odama çıkardım. Odam da temizlenmişti.  Masamın üstünden bir defter aldım. Kalemlikten bir kalem alıp yatağa bağdaş kurarak oturdum. Kuzen tayfasını da karşıma dizdim.

"Şimdi kardeş olanlar yan yana yaş sırasına dizilsin lütfen" dediğimde yer değiştirdiler. Elimde ki kağıdı 6 parçaya bölüp sırayla isimlerini sordum. Tek tek isimlerini ve yaşlarını sorup kağıda yazınca yardımcının yanına gidip iğne istedim. İğneleri alıp odama çıktığımda hala onları bıraktığım şekilde duruyorlardı. İsimlerini yakalarına yapıştırdım ve kendimi alkışladım. 

Tekrar salona indiğimizde abimler, Efe ve Atlas vardı sadece. Annemler yoktu.

"Annemler nereye gitti?" dedim tekli koltuğa otururken. Kuzen tayfayı görünce gülmeye başladılar. Ne yani salak bir insansam olamaz mı? Bence olabilir.

"Uyumaya gittiler." dedi Atlas. Savaş ve Arda birlikte dışarıya çıktı. Atlas ve Efe yukarıya çıktı. Kuzen tayfasından bir kaç kişi gitti. Burada Batu, Giray, Çağrı kaldı bir tek. Kafasını kırdığım marula yani Giraya hitaben konuşmaya başladım.

"Kusura bakma ya kafana vurduğum için." dedim. Tam bir odunum evet evet biliyorum söylemenize gerek yok. 

"Yok be kuzen önemli değil. Zaten çalışmıyordu. Artık bir nedenim var" dedi. Yazık lan çocuğa ama dediği mantıklıydı. Bende bana araba çarptığını mı bahane etsem acaba. 

"Ya dışarı çıkalım mı çok sıkıldım" dedi Batu. Olabilir aslında bende sıkıldım. Giray 'siz gidin ben yatacağım' deyip misafir odasına gitti.

"Eee ne yapalım?" dedi Batu. Düşünmeye çalıştım ama bir şey bulamadım.

"Çıkalım dışarı yolda karar veririz" dedim.  Onlar da tamam deyince abi grubuna haber verdik. Odama çıktım ve dün gece olanları düşünmemeye çalışarak giyinme odasına girdim.

Bol bir siyah eşofman ve oversize gri tişört giydim. Çantamı alıp aşağıya indiğimde Batu ve Çağrı'nın da giyindiğini gördüm.

Dışarıya çıkıp biraz yürüdük ve aklımıza gelen mükemmel fikri yapmaya başladık.

SON

Mükemmel bir yerde kestim bence 

Kuzenlerin kitaba girişi mükemmel oldu bence . Sizce?

Marulun kafasında şişe kırmasına ne demeli peki?

Sizce ne yapacaklar dışarıda?

Diğer bölümde görüşürüz...

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3


Büyük İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin