3. Bölüm- İyiki Geldin

5.3K 187 13
                                    

Sabah Efe'nin yanıma gelmesiyle uyandım ve giyindim. Kalkınca valizimi de hazırladım yaklaşık olarak bir hafta kalacakmışız bende ona göre bir valiz hazırladım. Kaykayımı ve günlüğümü de unutmadım tabii ki de.

Şimdi ise merdivenlerden iniyorum. Aşağıya indiğimde masada oturuyorlardı. Bende yanlarına gidip oturdum. Günaydın faslından sonra kahvaltı etmeye başladık.

Kahvaltı sırasında Trabzon'a gideceğimizi de öğrendim Ebru hanımın ailesi oralıymış. Onlarla vedalaşıp arabaya bindik.  Uçağa bindiğimiz zaman kulaklığımı takıp kafamı Efe'nin koluna yasladım.

Efe'nin bana seslenmesiyle gözlerimi açtım. Trabzon'a gelmiştik. İndiğimiz zaman Efeyle arabayı bekledik bu sırada ağaçların orada çok güzel fotoğraflar çektik bir ara paylaşmayı aklıma not ettim.

Araba gelince Efeyle arabaya bindik. Arabada biraz sohbet ettik sevdiği yemeği ve renkleri falan konuştuk. Onun hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorum.

Araba durduğu zaman geldiğimiz yere baktım güzel ve şirin bir köy eviydi. İndiğimiz zaman bir adam ve kadın bizi bekliyordu. Galiba anneannem ve dedem oluyorlar.

"Uyy uşaklarım hoşgelmişsiniz" dediler aynı anda çok tatlılar.

Efe "Hoşbulduk hoşbulduk" dedi bende kafa salladım.

"Hayde uşaklar geçin içeriye" dedi dede.

İçeriye geçince tanıştık. Çok ponçiklerdi ya. Dedemin ismi Ahmet'miş . Anneannem de Fadime. Biz sohbet ederken kapı çaldı. İçeriye bir çocuk girdi. Uzun boylu kızıla yakın kahverengi saçlıydı. Atlas bu galiba diye geçirdim içimden çünkü benim erkek kopyam gibi aslında çok normal değil mi sonuçta ikiziz ya hani.

"Merhaba ben Atlas" dedi bende ayağa kalkıp "Merhaba ben de Yazgı" dedim. Kafa salladı Efe ile sarıldılar baya uzun konuştular bende ilk önce bizim grupla konuştum ve onlara her şeyi anlattım sonra da sohbet ettik uzun bir süre, sonra instagrama girip gezdim bir sürü istek gelmişti hesabı gizliden kaldırdım ve fotoğraf paylaştım.

@biryazgıeris

Merhaba Trabzon🌲📷birefecik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba Trabzon🌲
📷birefecik

@efeözdemir: Aa çeken kişi ne güzel çekmiş
Yanıt: Çeken mi güzel çekmiş kız mı güzel

@nEFES: Güzelim ne işin var senin orada
Yanıt: Sizden kaçmaya karar verdim

@damlakaya: Güzelim benim ❤️
Yanıt: Canım ablam🥰

@gökaykaya : Canım kardeşim benim😍
Yanıt: Yakışıklı abim benim💕

@bireftelya : Oyy kimin kankası be❤️
Yanıt: Senin bebeğim 🤍

@biraçelya : Allah vermiş bolca güzellik

Yanıt: Eyvallah koçum 👌🏻❤️

Büyük İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin