Part 15

8K 119 4
                                    

Aku membawa kereta menuju ke alamat yang dihantar oleh Adriana. Selain aku, Inspektor Athira turut memandu keretanya menuju ke tempat yang sama.

Inspektor Athira di bawah kawalan aku sekarang. Oleh itu aku tidak bimbang untuk membawanya bersama.

Sampai di rumah Adriana, dia keluar dan terus memeluk ku. Adriana terkejut melihat Inspektor Athira bersama.

"Z, who is this?" tanya Adriana.

Aku menjawab, "Ini Inspektor Athira. Jangan risau. She's with me."

"Z, I want you tonight," Adriana merayu.

"Aku tahu. Tapi tak salahkan kalau aku bawa teman?"

Inspektor Athira hanya memandang kami tanpa sebarang emosi. Fikirannya sudah dikuasai oleh cincin permata merah milik ku.

Adriana membawa kami ke ruang bilik di tingkat atas. Aku fikirkan itu bilik tidurnya tetapi mengejutkan ruang dalam bilik itu dipenuhi dengan peralatan seksual. Bilik itu tak ubah seperti sebuah sex dungeon.

"Z, everything here is for you to use on me. Kalau Inspektor Athira ni berminat, she can join us together. I ada costume yang sesuai. Police, nurse or anything you want." kata Adriana.

Aku tersenyum lebar. Adriana sudah menyediakan tempat yang menyeronokkan untuk aku.

Aku mengarahkan Adriana memakai pakaian jururawat. Inspektor Athira sudah pasti mengenakan kostum seragam polis. Mereka berdua menanggalkan baju di hadapan ku untuk memakai kostum yang sudah aku pilih. Tapi aku mahu mereka sekadar memakai baju dengan butang yang terbuka serta topi seragam.

Bahagian bawah tubuh mereka dibiarkan terdedah.

Adriana dan Athira berdiri bersebelahan. Tangan mereka dipasangkan pada pengikat yang tergantung pada palang melintang di atas bersambung dengan tiang tegak di kiri dan kanan.

Aku menggunakan sejenis kayu yang diletakkan bulu-bulu halus untuk menggeletek seluruh tubuh mereka. Adriana dan Athira merengek dan cuba mengelak daripada kegelian. Kayu bersalut bulu menggesel pada ketiak, pinggang, buah dada, perut, kelengkang dan kemaluan mereka.

"Tuan, Adriana want your cock, please."

"Tuan, Athira tak tahan. Athira nak batang pelir tuan."

Rayuan mereka kedengaran sayu kerana ada tangisan dan air mata yang mengalir di pipi mereka. Cipap mereka juga sudah kebasahan.

Aku masih belum selesai. Sebatang rotan panjang mula beraksi.

Aku menyebat paha, pinggang, punggung dan belakang mereka bertalu-talu. Adriana dan Athira meraung-raung merayu. Bahagian cipap turut menjadi sasaran sebatan rotan di tangan ku.

Aku menanggalkan seluar. Air liur Adriana dan Athira meleleh keluar melihat batang pelir ku yang menegang. Mereka seperti terlupa kesakitan yang mereka rasai.

Aku mengangkat kedua kaki Adriana berpaut pada lengan ku sehingga dia tergantung pada tangannya. Aku menujah farajnya sehingga dia menangis kerana kesakitan dan kenikmatan. Aku tahu permukaan cipapnya yang disebat akan terasa sakit ketika aku menujah rongga faraj.

Aku menggigit sekitar buah dada Adriana. Puting susunya turut aku tarik sekuat hati dengan gigi ku.

"Aaaaah......aaaahh..........aaaaaaah. Adriana feel so good. More...I beg you."

Aku menujah lebih pantas dan semakin kuat menghentak zakar ku dalam lubuk nikmatnya.

"I'm cumming!" Adriana meraung. Aku turut menyemburkan air mani ke dalam farajnya bertalu-talu selepas melonggarkan cincin di jari.

Aku menoleh dan mendapati air mazi turut memancut keluar daripada cipap Athira. Inspektor wanita yang baru aku dapat tubuhnya sudah dikuasai nafsu. Pandangan matanya penuh pengharapan agar gilirannya dapat disegerakan.

Aku melepaskan pengikat pada tangan Adriana. Dia jatuh terduduk dengan badannya yang menggigil.

Aku melihat semua peralatan yang ada. Ada cawat yang dipasang dengan zakar palsu. Ada beberapa batang dildo dengan pelbagai saiz.

Aku mengarahkan Adriana berdiri. Dia patuh dengan arahan ku walaupun kelihatan letih. Aku menyumbat sebatang dildo pada lubang dubur Adriana. Dia mengerang saat menerimanya. Kemudian aku mengarahkannya memakai cawat yang dipasang dengan zakar palsu.

Aku mengarahkan Adriana menujah lubang dubur Athira. Terjelir lidah inspektor wanita itu diliwat oleh Adriana. Kaki Athira dipaut oleh Adriana.

Aku mula menujah dengan pantas dan kuat pada rongga faraj Athira. Aku dapat merasakan farajnya terkemut-kemut cuba membalas tujahan ku. Aku menggigit lembut nak menarik lidah Athira yang terjelir keluar. Tangan ku meramas kuat buah dadanya. Puting tetek Athira aku gentel dan pulas sesuka hati.

Athira mengerang dan cuba bersuara namun aku masih lagi meneruskan tujahan dengan pantas. Tenaga badan ku seakan tidak berkurangan selagi cincin permata merah masih tersarung di jari manis.

Aku dapat merasakan kemutan yang kuat daripada faraj Athira. Air mazi yang mengalir dari celah kemaluan menunjukkan dia sudah merasai kemuncak. Aku tetap menujah tanpa henti. Anak mata Athira sudah tidak kelihatan di sebalik kelopak matanya.

Aku melonggarkan sedikit cincin permata merah di jari lalu memancutkan air mani selepas betul-betul puas memperlakukan inspektor wanita itu mengikut kehendak ku.

Aku melepaskan ikatan pada tangan Inspektor Athira. Dia jatuh terduduk bersama-sama Adriana yang mengampu tubuhnya.

Aku duduk di atas sebuah kerusi yang terdapat di dalam bilik. Adriana dan Athira sama-sama merangkak ke arah ku. Mereka menjilat batang pelir dan mengulum biji zakar sehingga kembali menegang.

Aku menyarung kembali cincin permata merah di jari manis kiri. Adriana dan Athira menanggalkan baju kostum yang mereka pakai. Hanya topi yang masih tersarung di kepala.

Aku mengangkat tubuh Athira dan mendukungnya memeluk tubuh ku. Kakinya menyangkut pada pinggang ku. Zakar ku masuk mendayung ke dalam farajnya. Kami berkucupan. Kemudian dia mengerang dan melentikkan kepala terdongak. Sebelah tangannya menahan topi polis di kepalanya dan sebelah tangan lagi memaut belakang kepala ku.

Adriana berlutut di belakang dan menjilat celah punggung ku.

Aku meneruskan permainan bersama-sama dengan Adriana dan Inspektor Athira menggunakan alat-alat yang terdapat dalam bilik itu.

Cincin Permata MerahWhere stories live. Discover now