Aku tidak lagi mahu berdiam diri. Aku mahu mengetahui sebab Inspektor Athira mengintip ku. Dia sudah melakukannya sebelum kes kematian Maisarah dan rakan-rakan serumahnya yang lain.
Aku tidak pulang ke rumah sebaliknya bermalam di sebuah bilik sewa bajet di bandar.
Keesokan hari aku memulakan rancangan ku. Aku melihat kad nama yang diberikannya dahulu lalu aku terus menghubungi nombor yang tertera.
Aku: "Hello. Inspektor Athira. Saya Z. Saya ada maklumat pasal kes Maisarah."
Athira: "Baiklah. Kalau macam tu awak boleh ke balai polis, saya akan terima laporan awak."
Aku: "Macam ni Puan. Saya tak boleh ke balai. Hal ni melibatkan syarikat kami dan saya rasa saya sedang diperhatikan. Sekarang ni saya ada di bilik sewa. Nanti saya hantar alamatnya kepada Puan. Saya khuatir keselamatan diri saya kalau saya dedahkan hal ni secara terbuka."
Athira: "Baiklah saya akan ke sana."
Aku tersenyum. Mujur dia percaya dengan kata-kata ku.
.
.
Aku mendengar bunyi ketukan pada pintu bilik lalu membukanya. Inspektor Athira berpakaian kasual datang bersendirian.
Aku menjemputnya masuk ke bilik sebelum memerhatikan keluar. Aku berpura-pura resah seolah-olah sedang diburu.
Athira: "Awak tak perlu bimbang. Tiada siapa yang ekori saya."
Aku: "Kalau macam tu bagus lah."
Aku terus memakai cincin permata merah di jari manis kiri lalu merenung matanya. Inspektor Athira terpaku seketika. Mulutnya bergetar seperti cuba untuk berbicara. Selepas beberapa ketika aku melihat wajahnya menjadi merah. Dadanya berombak seperti orang yang mencari nafas kerana berlari kencang.
Aku tersenyum. Pukau cincin pusaka ku sudah mengena.
Inspektor wanita muda itu sendiri mengucup bibir ku bertalu-talu. Kemudian kami sama-sama menanggalkan pakaian masing-masing sehingga bertelanjang bulat.
Tubuh Inspektor Athira cukup menawan. Buah dadanya bulat menonjol dengan puting yang merah jambu. Ada lekuk otot pada perut namun tidak begitu ketara. Pusatnya tidak begitu dalam. Bulu ari-ari kelihatan nipis menandakan wanita di hadapan ku sentiasa menjaga dirinya.
Aku membawa Inspektor Athira baring ke atas katil. Buah dadanya kiri dan kanan ku ramas lembut. Dia menggeliat dan mendesah.
Aku mengucup dan menyedut kedua-dua puting dada Inspektor Athira. Desahannya semakin jelas. Bibir ku menuruni ke bahagian perut sehingga wajah ku berdepan dengan kemaluannya.
Aku menguak bibir cipap yang tertutup rapat. Aku tersenyum lebar. Ternyata inspektor muda yang baru aku pukau masih lagi anak dara.
Aku tidak mahu terburu-buru. Lidah ku menjilat kemaluannya. Biji kelentit yang tersembul turut menjadi permainan lidah ku. Erangan Inspektor Athira semakin kuat. Tubuhnya melentik sehingga belakangnya terangkat. Aku terus mengulum biji kelentitnya. Suara inspektor muda berubah menjadi tangisan.
Cipap Inspektor Athira basah dek campuran air mazi dan air liur ku. Aku menggeselkan batang pelir ku pada permukaan cipapnya. Dia memandang ku dengan penuh nafsu dan pengharapan.
"Auuuu.. uuuurgh!" Inspektor Athira mengerang apabila aku menekan kepala zakar ku sehingga merobek selaput daranya. Aku menekan sedikit demi sedikit sehingga terbenam sepenuhnya dalam faraj.
Air mata Inspektor Athira mengalir. Matanya terpejam rapat menahan sakit kehilangan perawan.
Aku memulakan gerakan sorong tarik bermula secara perlahan. Tubuh Inspektor Athira turut bergoyang mengikut alunan gerakan tujahan ku. Semakin lama aku menujah dengan semakin laju.
Kepala inspektor wanita itu tertoleh kiri dan kanan sambil mulutnya tidak berhenti mengerang.
Aku berhenti menujah lalu menekan zakar ku sedalam-dalamnya. Aku belum lagi merasa kemuncak namun tubuh Inspektor Athira sudah mengejang menandakan kemuncaknya tiba.
Tersengguk-sengguk dia mencari nafas. Aku masih membiarkan zakar ku berendam dalam farajnya. Inspektor Athira mengemut-ngemut zakar ku kerana mahu aku meneruskan tujahan.
"Sebelum aku teruskan aku nak tanya kenapa kau ekori aku? Aku tahu kau dah lama ikut aku sebelum kematian Maisarah lagi. Cakap cepat kalau tak aku tak kan bagi kau puas," aku memberi arahan kepadanya.
"Aaah.... saya.... saya ikut awak.... pasal ..... aduh pelir awak sedap.... jangan berhenti.... tolong.." Inspektor Athira merayu.
"Beritahu aku betul-betul lah perempuan. Jangan nak buat aku hilang sabar." Aku tekan sedikit zakar ku sehingga dia merintih.
"Aaahhh.... saya nak tahu punca kematian Suraya.... sebab tu..... saya....saya ikut awak.....aduh....." suaranya terputus-putus menahan rasa nikmat.
"Maksud kau Suraya yang kerja polis trafik tu? Kenapa kau fikir dia ada kaitan dengan aku? Macam mana kau dapat cari aku?" aku kehairanan bagaimana dia boleh tahu pasal aku dan kenapa dia nak cari aku pasal kematian polis trafik tu.
"Lepas... lepas Suraya mati.... saya semak buku laporan dia..... ada catat nombor plat.....kereta.... dalam buku.....aaaaahh... tapi saya semak...... tak ada saman......" dada Inspektor Athira berombak kencang.
Barulah aku faham kenapa Inspektor perempuan ni cari aku. Dia curiga lepas dapat tahu nombor plat kereta aku tak dikenakan saman walaupun ada dicatatkan dalam buku yang Suraya bawa.
Aku teringat kembali sewaktu Inspektor Athira bertanya tentang kereta yang aku bawa.
"Tolong.... saya nak pancut lagi.... bagi saya pancut lagi macam tadi," Inspektor Athira merayu kepada ku.
Aku mula menujah dengan pantas sehingga tubuh Inspektor Athira menggigil dengan kuat. Aku dapat merasakan kemuncaknya namun kali ini aku tidak mahu menghentikan tujahan.
Meraung-raung Inspektor Athira kerana aku tidak memberikan peluang untuknya mencari nafas selepas kemuncak. Inspektor muda itu seperti kelemasan dan kehilangan nafas sebelum aku berhenti menujah untuk memancutkan air mani ke dalam lubuk peranakannya.
"Aaauuurghhh... uuuuuurghh..." tubuh Inspektor Athira melentik berterusan kerana kemuncaknya lebih lama sebelum dia jatuh pengsan.
Aku mencabut zakar ku dari dalam farajnya. Gumpalan air mani bercampur darah mengalir keluar bersama-sama air mazi.
Aku bergerak ke arah almari yang tersedia dalam bilik. Sebelum ini aku sudah menyorokkan telefon pintar untuk merakam aksi kami berdua.
Aku meneruskan rakaman dengan merekodkan seluruh tubuh Inspektor Athira. Kemudian aku mengambil gambarnya sebanyak yang mungkin. Daripada wajahnya sehingga cipap yang sudah aku terokai akan menjadi bahan yang berguna untuk ku kelak.
Inspektor Athira terjaga dari pengsan. Matanya masih kelihatan kuyu.
Aku memberi arahan kepadanya "Bangun. Kau turun dari katil dan cangkung depan aku. Lepas tu jilat batang pelir aku ni."
Inspektor Athira tidak membantah arahan ku. Dia turun dari katil dan duduk bercangkung sambil menjilat dan mengulum batang pelir aku.
Aku menerima layanan hamba nafsu ku yang terbaru sambil memerhatikan cincin yang masih tersarung di jari.
"Kali ni kau langsung tak muncul macam selalu," kata ku kepada saka harimau.
Suaranya bergema dalam pendengaran ku. "Aku perlu menyimpan kekuatan yang ada. Tapi aku masih boleh nampak apa yang kau buat. Teruskan dengan dirinya."
Aku tersenyum puas. Ketika Inspektor Athira masih menjilat batang pelir ku, aku mendengar bunyi notifikasi daripada telefon. Aku melihat ada mesej daripada seseorang yang aku kenali.
~Adriana~
"Z, I miss you. I really need you right now."
YOU ARE READING
Cincin Permata Merah
ParanormalCerita hanyalah rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang telah meninggal dunia. Cerita ni dah tersimpan bertahun-tahun copy paste daripada laman web komikbiru. Tajuk asal dia Cincin Permata Biru tapi aku check kat google...