KEESOKAN HARI
Aku pulang dari tempat kerja bersama-sama Maisarah. Aku memandu kereta membawanya pulang ke rumah sewanya.
Maisarah mengajak aku masuk ke dalam rumah dan ketika itu Jeslina dan Salina menyambut ku seperti isteri-isteri yang menyambut kepulangan suami. Tanpa segan silu Jeslina dan Salina berebut untuk mencium bibir ku.
Maisarah hanya memerhati sambil tersenyum. Tiada riak cemburu dari wajahnya. Memang kuat pengaruh cincin pusaka milik ku yang menguasai jiwa dan fikiran Maisarah.
Maisarah, Jeslina dan Salina tanpa lengah menanggalkan pakaian mereka lalu bertelanjang bulat. Aku juga sudah tentu tak fikir panjang untuk menanggalkan semua pakaian ku.
Aku menujah Salina terlebih dahulu sambil diperhatikan oleh Maisarah dan Jeslina. Mereka berdua memerhatikan dengan penuh nafsu sambil melancap lubang puki mereka sendiri.
Salina terjerit-jerit menerima asakan batang pelir ku dan ketika dia mencapai orgasma, aku memancutkan air mani ke dalam farajnya.
Jeslina turut mengerang dan air mazi mencurah dari kemaluannya. Maisarah masih belum mencapai kepuasan kerana dia tidak menjolok kemaluannya dengan rakus seperti Jeslina. Nampaknya dia hanya mahukan batang zakar ku untuknya mencapai kemuncak.
Aku mencabut batang pelir ku dari lubang puki Salina dan ketika itu tubuh Salina tersentak-sentak. Air mazinya turut memancut keluar bertalu-talu.
Entah sejak bila saka harimau memerhatikan aksi kami kerana aku baru perasaan dia duduk mengiring di atas sofa seperti seekor kucing peliharaan.
Maisarah mula baring di atas lantai menunggu kehadiran ku. Aku menekan masuk kemaluannya dan ketika itu aku merasakan faraj Maisarah mengemut dengan kuat dan dia mengerang. Rupa-rupanya Maisarah sudah tidak dapat bertahan dari mencapai klimaks awal.
"PANG!" Aku menampar muka Maisarah.
"Siapa suruh kau klimaks awal sangat!?" aku memarahi Maisarah.
"Z, aku minta maaf. Tolong jangan marah aku, Z" Maisarah mula menangis teresak-esak memegang mukanya. Kakinya mula mengunci pinggang aku seperti tidak mahu aku mencabut batang zakar ku yang masih berendam dalam farajnya.
"Ingat, jangan nak pandai-pandai klimaks selagi aku tak benarkan" aku memberi arahan kepada Maisarah. Dia hanya mengangguk memahami perintah ku.
Saka harimau menderam seakan berpuas hati melihat ku berkasar dengan Maisarah.
Aku menujah lubang faraj Maisarah dengan pantas. Tubuh Maisarah tersenguk-senguk kerana dia cuba menahan diri dari kemuncak. Aku sengaja membuatnya terseksa dengan meneruskan tujahan tanpa henti. Cincin permata merah membuatkan stamina ku tidak kehabisan.
Maisarah meraung lalu sekali lagi merasai kemuncak. Aku masih lagi meneruskan tujahan ku. Kemutan farajnya yang ketat tidak menghalang batang pelir ku dari menghentak dinding peranakannya. Maisarah mencapai kemuncak berulang kali kerana aku tidak mahu berhenti dari terus merodok farajnya.
Maisarah akhirnya menjadi lemah dan tidak mampu bergerak. Tangan dan kakinya terkulai. Mulutnya terketar-ketar menyebut nama ku berulang-kali.
Aku bangkit menuju ke arah Jeslina. Aku mengarahkannya untuk menjilat kemaluan ku. Jeslina menurut lalu menjilat dan mengulum zakar ku dengan rakus.
Aku menarik kepala Jeslina lalu menujah zakar ku ke dalam mulutnya. Jeslina tercungap mencari nafas.
Aku mengarahkan Jeslina untuk telungkup di atas lantai. Aku mula menujah farajnya sehingga tubuh Jeslina terangkat kerana kesedapan. Aku menarik wajahnya berpaling ke arah ku lalu kami saling berkucupan. Jeslina mengerang kerana mula mencapai kemuncak lalau aku memancutkan air mani ke dalam kemaluannya.
Jeslina tercungap-cungap dalam keadaan meniarap. Aku memerhatikan mereka bertiga dengan rasa belum cukup puas. Namun aku tak mahu mereka menghadapi sebarang masalah jadi aku berhenti sekejap agar mereka dapat berehat seketika.
Belum sempat kami menyambung keseronokan hubungan kelamin, tiba-tiba terdengar suara teriakan, "Apa yang korang buat ni?!"
Aku menoleh. Rupa-rupanya Haslinda sudah pulang.
Salina bangun lalu memandang ke arah Haslinda. "Kenapa kau kecoh sangat ni, Linda?"
"Korang semua buat maksiat dalam rumah ni?!" Haslinda memarahi kami.
Jeslina yang duduk terkangkang di atas lantai mula bersuara, "Kalau kau tak suka kau duduk je diam-diam dalam bilik. Tak payah nak memekak kat sini."
"Tak pun kau boleh join kami." Maisarah mula mengajak.
Wajah Haslinda menjadi merah padam namun aku menyedari dia tidak lepas memandang batang pelir ku yang masih menegang. Cincin yang tersarung di jari manis mula bergetar. Aku memandang tepat ke arah mata Haslinda sehingga gadis itu menjadi kebingungan. Dia sudah jatuh ke dalam pukau yang aku sampaikan.
Maisarah, Jeslina dan Salina mula bergerak ke arah Haslinda yang terpaku. Pakaiannya ditanggalkan satu persatu. Aku mengarahkan agar tudung di kepala Haslinda tidak disentuh.
Maisarah mula menggosok jarinya dicelah kemaluan Haslinda. Kedua-dua puting tetek Haslinda dihisap oleh Jeslina dan Salina.
Haslinda yang terpaku mengerang. Dia seperti ingin mengucapkan sesuatu namun suaranya tersekat.
Tubuh Haslinda dibaringkan dan kakinya dikuak dengan luas. Aku menggosok batang pelir ku pada celah bibir kemaluannya. Nafas Haslinda berdengus. Aku tahu dia cuba untuk melawan pengaruh cincin puaka milik ku. Buah dada Haslinda diramas oleh Jeslina dan Salina.
Saka harimau mula mendekati untuk memerhatikan dengan lebih dekat upacara pemecahan dara Haslinda.
Tanpa lengah aku menekan zakar ku menembusi selaput daranya. Kemutan farajnya yang ketat mengingatkan aku pada polis trafik wanita iaitu Suraya yang juga sepupu kepada Haslinda.
Air mata Haslinda mengalir deras. Dia tidak berupaya untuk mempertahankan kesuciannya daripada dirobek.
Saka harimau menderam kerana seperti aku, makhluk itu amat puas melihat seorang gadis sunti dikuasai tanpa ikatan yang sah.
YOU ARE READING
Cincin Permata Merah
ParanormalCerita hanyalah rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang telah meninggal dunia. Cerita ni dah tersimpan bertahun-tahun copy paste daripada laman web komikbiru. Tajuk asal dia Cincin Permata Biru tapi aku check kat google...