Rakaman Zarin merogol inspektor polis wanita yang bernama Airina telah aku perolehi daripada Inspektor Athira. Aksinya mengejutkan aku dan juga saka harimau cincin permata merah.
Jelas dalam rakaman itu sesuatu yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar manusia biasa. Menurut saka harimau, Zarin adalah pemilik cincin permata hijau yang memiliki saka ular.
Permulaan rakaman yang menunjukkan ketidakrelaan Inspektor Airina menerima tujahan zakar Zarin memecahkan selaput daranya. Aku dapat melihat pada batang zakar Zarin yang menegang ada benjolan yang timbul dan bersinar kehijauan. Malah sebelum zakar Zarin merodok faraj mangsanya, bahagian kepala zakar seperti berubah menjadi kepala ular.
"Dia memakai cincin itu sebagai susuk pada zakarnya," kata saka harimau.
"Macam mana dia guna pada zakar?" aku bertanya kerana rasa pelik.
"Dia menyarungkan cincin pada zakarnya sebelum cincin itu bersatu dengan kemaluan. Tidak seperti menyarungkannya di jari, cincin permata tidak akan berubah apabila disarungkan pada bahagian lain. Lelaki itu sanggup menghadapi kesakitan ketika menyarungkannya pada batang zakar sebab itu saka ular sanggup menerimanya," jelas saka harimau.
Aku meneruskan tontonan dan melihat betapa seksanya inspektor wanita itu menerima setiap tujahan tanpa rela sehingga Zarin mengalami kemuncak. Rakaman seterusnya memperlihatkan Airina seperti menerima Zarin sehingga aksi-aksi mereka yang seterusnya menunjukkan mereka sama-sama menikmati persetubuhan yang berlangsung.
"Apa sahaja yang keluar dari zakar lelaki seperti air mani atau air kencing itu akan bersatu dengan bisa saka ular. Apabila masuk ke tubuh orang lain maka mereka akan dapat dikawal," saka harimau memberi penerangan. Aku terkejut mendengarnya.
"Kalau aku pakai cincin ni pada batang pelir aku........" belum sempat aku menghabiskan kata-kata, saka harimau mula bersuara.
"Jangan jadi bodoh boleh tak? Kau ingat aku ada bisa macam saka ular tu?"
Setiap tayangan yang aku tonton memperlihatkan bayangan saka ular dalam permainan mereka.
Adakalanya saka ular kelihatan besar memayungi Zarin.
Ada ketika saka ular membelit tubuh Airina ketika inspektor wanita itu menghenjut zakar Zarin.
Ketika adegan mereka mandi bersama, Zarin mengencingi Airina dan inspektor wanita itu menadah dengan mulut yang terbuka luas dan kemudian Airina sengaja menguak rongga farajnya sendiri untuk diisi dengan air kencing lelaki itu.
Pada saat Zarin memancarkan air kencingnya, bayangan kepala ular pada hujung zakar seperti sedang menyemburkan bisa.
Sekarang baru aku faham kenapa pihak polis menghadapi kesukaran untuk mencari perogol bersiri itu. Zarin dapat menguasai mangsanya dengan cincin permata hijau miliknya.
Aku mengusap cincin permata merah di jari telunjuk. Jika aku dan Zarin bertemu, adakah kami akan menjadi kawan atau bakal bersaing untuk mendapatkan mangsa?
.
.
.
Perintah Kawalan Pergerakan atau PKP bukanlah perkara yang disukai oleh mana-mana orang lebih-lebih lagi bagi sesiapa yang bekerja bukan dengan sektor kerajaan. Malah sesiapa sahaja yang sukakan kebebasan pasti akan kemurungan apabila pergerakan sendiri terbatas.
Bagi aku semua itu bukan satu masalah besar. Bekerja dari rumah? Tidak perlu. Bos aku sendiri sudah berada dalam taklukan cincin permata merah. Oleh itu duit gaji akan sentiasa masuk dalam akaun bank tanpa perlu melakukan kerja yang sukar.
Kalau aku mahu keluar rumah dan terpaksa melalui sekatan jalan raya maka kuasa pukau cincin pusaka milik ku akan membuka laluan untuk aku bergerak tanpa dikenakan saman.
YOU ARE READING
Cincin Permata Merah
ÜbernatürlichesCerita hanyalah rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang telah meninggal dunia. Cerita ni dah tersimpan bertahun-tahun copy paste daripada laman web komikbiru. Tajuk asal dia Cincin Permata Biru tapi aku check kat google...