Seperti yang dijanjikan Wendy akan membantu Seulgi untuk mendapatkan maklumat yang dikehendaki oleh Seulgi. Wendy sudah semestinya datang ke restoran yang selalu tempat Hyuna makan.
' haihhh tak pasal-pasal aku jugak kena buat kerja macam ni..' batin Wendy.
Wendy kemudiannya masuk dan mencari meja kosong untuk di duduk. Kebetulan waktu itu, banyak pelanggan yang sedang makan dalam restoran tersebut. Maklum lah sudah waktu makan tengahari.
Wendy memesan minumannya lewat tab yang disediakan diatas meja. Tidak sampai 15minit minuman yang dipesan oleh Wendy pun sampai.
" akhirnya kita bertemu..."
Kali ini Hyuna betul-betul depan Wendy.
Wendy melepaskan keluhan berat. Dia paling tidak tertarik dengan Hyuna. Entah kenapa dia tidak jatuh cinta kepada Hyuna seorang wanita yang seksi. Bukankah dulu dia sememangnya kaki perempuan.Tanpa dipelawa Hyuna duduk di kerusi kosong yang berhadapan dengan Wendy.
" aku sering mencari mu dimana saja." Kata Hyuna dan memberikan senyuman manis kepada Wendy.
" mengapa kau mencari ku..? " tanya Wendy membalas dengan panahan mata yang tajam.
" sudah ku bilang dulu kalau aku tu ingin memiliki dirimu.." jawab Hyuna dengan tenang.
Wendy mengelengkan kepalanya.
" kau tidak akan dapat memiliki ku Hyuna.."
" wae?.. "
" kau tidak mampu memiliki aku.."
" aku ingin berjuang untuk mendapatkan mu Seungwan.."
Wendy tersenyum smirk😏.
" haihhh.. ngaca diri dulu dong sebelum ingin memiliki aku. Kau tu tidak layak tau.." kata Wendy
" habis sapa yang layak memiliki dirimu?" Tanya Hyuna tidak puas hati.
Wendy tidak menjawab. Dia hanya tersenyum sinis.
" aku cantik. Aku seksi.. banyak yang menginginkan diri ku.." kata Hyuna sambil menyelitkan rambutnya.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Love Mafia( Complete)
Kurzgeschichten🐻 jangan pernah lari dari ku jika kau tidak ingin aku lelah mengejar mu. 🐻 kau terlalu membuatkan aku jatuh cinta bunny girl 🐰 ahh! Aku tidak ingin terlibat dalam hal ini. 🐰 dia terlalu sempurna untuk ku..