17 χρόνια πριν
Λονδίνο
Το σπίτι όπου έμενε δεν ήταν τόσο μεγάλο όπως είχε συνηθίσει. Ήταν όμως αρκετά απομονωμένο και της πρόσφερε μια περιμετρική εικόνα του δρόμου. Είχε ένα υπνοδωμάτιο και μια μικρή κουζίνα, παρόλα αυτά μπορούσε να διαφύγει εύκολα αν κάτι πήγαινε στραβά καθώς γύρω από την μικρή κατοικία απλώνονταν πυκνό δάσος.
Καθισμένη στην καρέκλα, σκεφτόταν την ραγδαία αλλαγή στην ζωή της τα τελευταία πέντε χρόνια. Δεν περίμενε ότι θα αναγκαζόταν να ξαναγίνει φυγάς. Ότι η μοίρα θα την έφερνε στο σημείο να τρέξει ξανά για την ζωή της. Αυτήν ήταν όμως η διαφορά. Πλέον δεν έτρεχε για να σώσει την δική της ζωή. Είχε μια άλλη, πιο σημαντική ζωή να προφυλάξει.
Μπροστά της βρισκόταν και πάλι το μικρό, κόκκινο τετράδιο που της κρατούσε συντροφιά τις δύσκολες στιγμές. Στιγμές όπου οι σκέψεις και οι ενοχές την έπνιγαν και χρειαζόταν ένα στήριγμα. Πριν πέντε χρόνια, όταν αποφάσισε να ταξιδέψει για να ανακαλύψει την αλήθεια, δεν φανταζόταν ποτέ ότι θα έφτανε στο σημείο να κρύβεται για να γλυτώσει από αυτήν. Αλλά δεν ήταν η μόνη που κινδύνευε.
Μέσα στο δωμάτιο κοιμόταν γαλήνια το πέντε χρονών παιδί της. Ένα παιδί που δεν είχε ιδέα για την πραγματική του καταγωγή. Ένα παιδί το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άριστα από οποιονδήποτε ήθελε να εκβιάσει τον πατέρα του. Ένα παιδί αθώο. Μόλις έμαθε για την εγκυμοσύνη της θέλησε να το ξεφορτωθεί. Φτάνοντας όμως στα σκαλιά του ιατρείου δίστασε. Δεν μπόρεσε να το κάνει. Ήταν η μητέρα του. Η γυναίκα που θα έπρεπε να το αγαπάει απεριόριστα. Να του δώσει την αγάπη που η δική της μάνα της στέρησε.
Και τώρα η ίδια στερεί αυτό το παιδί από τον πατέρα του. Δεν μπορούσε όμως να κάνει διαφορετικά. Λίγες μέρες μετά και ενώ ήταν έτοιμη να τον αντιμετωπίσει, έμαθε ότι παντρεύτηκε. Ότι ήταν ευτυχισμένος και περίμενε τον διάδοχο του. Με όλους στην Αμερική να έχουν κόψει κάθε επαφή μαζί της και με τους εκτελεστές που είχαν σταλθεί για το κεφάλι της να βρίσκονται στα ίχνη της, ο μόνος τρόπος που σκέφτηκε ώστε να προστατευτεί ήταν να κρυφτεί. Να φύγει μακριά και να φροντίσει να μην μάθει ποτέ κανείς για την πραγματική της ταυτότητα.
Όμως σ 'αυτό το μικρό τετράδιο έγραφε τα πάντα. Όλα όσα θεωρούσε σημαντικά για την ζωή του μικρού αγγέλου της. Ήθελε αν κάποια στιγμή βρεθεί ξανά με τον πατέρα του να μπορεί να τον κοιτάξει στα μάτια. Να μην την κατηγορήσει για την απουσία του από την ζωή του παιδιού του.
YOU ARE READING
KNIGHT •|✔|•
Action- 1ο βιβλίο - 20 χρόνια πριν το μέλλον είχε γραφτεί... 20 χρόνια μετά έρχεται για να τους καταστρέψει.. Ήταν η μεγαλύτερη μαφία στην Αμερική.. Άτρωτοι..Σκληροι.. Πιστευαν ότι τίποτε δεν μπορεί να τους σπάσει... Κάνεις όμως δεν μπορεί να προβλέψει τα...