Κεφάλαιο 3

233 10 4
                                    

Μετά τα γεγονότα που προηγήθηκαν, ο Λουκ αποχώρησε από το γραφείο του πατέρα του χωρίς να σχολιάσει κάτι για τον ξαφνικό θάνατο ενός από τους μεγαλύτερους τους εχθρούς. Δεν ήθελε να κατηγορήσει τον πατέρα του, στ΄ αλήθεια δεν το ήθελε, ο θάνατος του Λεονάρντο Ρόσι όμως την στιγμή που ανησυχούσαν για τυχόν ανάμειξη του στην εμφάνιση του νέου δολοφόνου που τους απειλούσε ήταν πολύ βολικό για να το αφήσει ασχολίαστο. Το γεγονός πως δέχτηκε την θέση που του πρότεινε ο πατέρας του χωρίς περεταίρω αντιρρήσεις δεν σημαίνει πως ήθελε να βρεθεί στην μέση πολέμου με τους Ιταλούς. Δεν ήταν δειλός, ποτέ δεν δίστασε να δείξει την δύναμή του, αυτό όμως δεν σήμαινε πως συμφωνούσε 100% με ό,τι έκανε η οικογένεια του.

Το βράδυ έφτασε γρήγορα, πιο γρήγορα απ 'ότι εκείνος θα το ήθελε και βρέθηκε για ακόμη μια φορά ντυμένος με ρούχα που δεν θα επέλεγε ποτέ και έτοιμος να παρευρεθεί σε μια συνάντηση που δεν ήθελε ποτέ του να συμμετέχει. Δεν το είχε πει ποτέ στον αδερφό του, αλλά η απόφαση να φύγει από το Λονδίνο δεν ήταν δική του. Βασίστηκε στις ικεσίες του πατέρα του που τον παρακαλούσε να επιστρέψει λέγοντάς του πως ο Άλεξ μόνος του δεν θα τα καταφέρει αλλά και στην υπόσχεση να μην αναμειχθεί στις παράνομες δουλειές και στις διακινήσεις. Μια υπόσχεση που έσπασε κιόλας, από την πρώτη του μέρα εδώ.

Έτοιμος λοιπόν καθώς ήταν, βγήκε απ το δωμάτιό του και έπεσε στο τελευταίο άτομο που ήθελε να δει.. τον πατέρα του.

-Όλα εντάξει παιδί μου; ρώτησε ο Ντέιβιντ με έναν τόνο ανησυχίας στην φωνή του. Είχε καταλάβει από πιο πριν πως κάτι δεν πήγαινε καλά.

-Ναι, όλα μια χαρά. Απάντησε κοφτά ο Λουκ.

-Αγόρι μου σε εμένα μιλάς. Πες μου τι σε προβληματίζει;

-Είσαι σίγουρος ότι δεν διέταξες εσύ την εκτέλεση του Ρόσι; Λέγοντας αυτό ο Ντέιβιντ τον κοίταξε έκπληκτος.

-Δεν με πιστεύεις; ρώτησε με έναν τόνο απογοήτευσης στην φωνή του.

-Σε πιστεύω απλά μου φαίνεται πολύ περίεργος ο θάνατος του. Απάντησε ο Λουκ προβληματίζοντας τον Ντέιβιντ.

-Αφού τον εξέτασε ιατροδικαστής. Για την ιταλική μαφία μιλάμε, είμαι σίγουρος ότι προσέλαβαν κάποιον έμπιστο. Δεν έχει κάποιο λόγο να πει ψέματα. Ο Λεονάρντο πέθανε από καρδιά. Απάντησε αυτός με σιγουριά.

-Αφού είναι έτσι ο γιος του γιατί πιστεύει ακράδαντα ότι είναι δολοφονία; ξαναρώτησε ο Λουκ

KNIGHT •|✔|•Where stories live. Discover now