7.BÖLÜM

23 4 0
                                    

1 Hafta Sonra;

Bu 1 hafta boyunca Umut'la şu güzelim meselesini konuşma fıtsatımız olmamıştı.
Bu konu ayrı kafamı kurcalıyordu.
Onu bunu boşverin de son sınıf olduğumuz için kamp düzenlediler.

1 haftadır onun sevinciyle yaşıyordum. Ailemden zor izin almıştık.Gerçi ben almamıştım. Bilge almıştı.

Umut'un kampa geleceğini Mert sayesinde öğrenmiştim.Umarım kampta dolu dolu izlerdim Umutum'u.

Şimdiyse son hazırlıklarımı yapıyordum.
Son kez bavulumu alıp kontrol ettim.
Orada 4 gün kalacaktık.

4 eşofman
3 crop
4 gecelik tarzı birşey
2 kot pantolon
Ne olur ne olmaz 2 tişört ve 1 sweet
Şal
2 şort
3 günlük şort
3 çift ayakkabı
10 tane çorap
3 tane iç çamaşır takımı

Bunların hepsi nasıl sığdı lan.Gerçi oğlum bizim gençliğimiz 5 dakika da hallet izleyerek geçti.Oradan gördüğüm tüyoların bir gün işime yarayacağını biliyordum.

Yanıma fazlasıyla almıştım.Ne olur ne olmaz belki Bilge'nin ihtiyacı olur.Değil mi yani yoksa beni deli mi sikti arkadaşlar.

Diğer küçük bavuluma baktığımda kişisel eşyalarım vardı.Fazla mı abartmışım ben ya.Yok canım yok.Bu kampa diğer kızların en az 5 bavulla geldiğine yemin ederim.

Yatağın üstünde ki çantamı da koluma takıp bavullarımı çıkardım.

Odadan çıkar çıkmaz abimin radarına yakalanmıştım.

"Oh be kurtuluyorum senden mis gibi sensiz 4 gün."deyip güldü.

Beyinsiz

Süzme mal

"Aaa senin üzülme gerekiyor abi."deyip bozulmadan yanağını sıktım.

"Off kes şunu ne ağlıcam."deyip elime vurdu.

"Bak bu kapıdan çıkar çıkmaz ağlayacağına adım kadar eminim."

"Sikt-"demeden içeriden annemin çığırmasıyla sözünü yarı da kesti.Bense böbreğim düşüne kadar gülüyordum. 

"Defneee gelmeyim oraya annecim."diye içeriden seslenen annemle dudağımı birbirine bastırarak gülmemeye çalıştım.

Gülmemi sonunda kesip içeri daldım.

"Baba hadi çıkalım ben hazırım."dedim mutfağın masasında çay içen babama.

"Tamam çıkarız 2 dakikaya."deyip son yudumunu da içip tezgaha koydu.
Annemin yanağına öpücük koyup ceketini almaya gitti.

Annemle mutfakta tek kalınca annem nasihat yağmuruna tuttu.

"Anne tamaamm bak söz orada beni kimse ağzıma bez kapatıp kaçırmaya çalışmaz. Hocalar başımızda olacak. "

"Yavrum deme öyle ne görüyoruz televizyonlar da."deyip bana öpücük attı.

"Tamam annecim haklısın bunlar olmayacak şeyler değil ama ben kendime dikkat edeceğim."deyip öpücüğüne karşılık verdim.

"Tamam kuzum eğlenmene bak."dedi.

İçeriden gelen babamın sesiyle mutfaktan çıktım.

"Hadi çıkalım."deyip aynadan saçlarını düzelten babama bakıp "Çıkalım zaten geç kalıcaz."deyip önceden çıkardığım ayakkabıyı ayağıma geçirdim.

Annem ve abimle zar zor veda edip garaja indik.

Babam bavullarımı bagaja koyup bana kapıyı açtı.Centilmen babam yaaa.

"Buyurun hanımefendi."

"Teşekkürler beyefendi."deyip yanağına öpücük kondurdum ve arabaya bindim.

☆☆☆☆

Merhabaaaa bölümler kısa mı daha da uzatayım mı sizce?

Eğer bölümler uzun olursa hergün yeni bölüm yayınlayamam.

☆'a basmayı unutmayın.

Yorumlarınızı bekliyorum...

Sizleri seviyorum<3

Benim Olmayanım✅(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin