Hellöööö💅💅
Arkadaşlar bu hikaye kurgu değil aslında.Hikaye de yaşananların çoğunu ablam yaşadığı için yazıyorum. Geri kalanı ise benim hayal dünyamın saçmalıkları. Yani yarı kurgu
Kızın yaşadığı wattpad kitabı gibi aq.
Dedim neden bunu kitaba döküp prim yapmıyorum falan mznxmdmjd.
Neden prim yapayım ayol cellat mıyım ben?
Asla prim yapmam zaten kitabın fazla etkileşim alacağını zannetmiyorum.
Sadece zaman geçirmek geçirmek ve sizi eğlendirmek için buradayım.
Neyse çok konuştum. Sizi şöyle alayım.Sağ ayakla girin canolar.🌼
Bugün de Umut için uyanıp okula gidiyordum.Umut tanıdığım en iyi erkek olabilir.Diğer erkekler gibi değildi o.Bir başkaydı.Ahhh benim olmayanım.
Beynimin içinde benim olmayanım çalıyor şuan.
Daha fazla aptal aşık gibi davranırsam geç kalacağımı kendime hatırlattım. Evden çıkıp durağa ilerledim.Umut da bu otobüsü kullanıyordu.Sabahları onu gördüğüm de ağzım kulaklarımda da atardı.Yüreğim mi atıyordu yoksa her neyse.Yürü Defne.
Otobüse binip en arkalara doğru ilerledim.İlk duraklarda bindiğim için boş oluyordu otobüs.
Kulaklığımı takıp rastgele bir şarkı açtım.
Ezgi Erdoğan-Bir sana şarkısı açılınca gülümsedim.
Her zaman ki bindiği durağa yaklaştıkça kalbim deli gibi atmaya başlamıştı.
Durağa baktığım da Umut ve Mert'i görmemle gülümsedim. Ah ne yakışıklı şeydi o.Aklıma bana bakmayacğı geldiğinde gülen yüzüm soldu.
Derin bir iç çekip önüme döndüm.Dibime kadar giren kişiyle kafamı kaldırıp baktım. Ayol bu otobüste başka yer mi kalmadı çürük limon.
Kafamı kaldırmamla Mert'le göz göze gelmem bir oldu.Kulaklığımı çıkarıp "Günaydın."dedim."Günaydın Defne."deyip devamını getirdi.
"Nasılsın?"
"Sınav haftasında ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyiyim."deyip aynı soruyu ona yönelttim.
"Artı bir."deyip önüne döndüğünde gözüm telefonuyla ilgilenen Umut'a kaydı.
Ah ne de yakışıklı.
Daha fazla dikkat çekmemek için onu izlemeyi bırakıp telefonda ki şarkısı durdurup dışarıyı izlemeye başladım.
Yaklaşık 3 dakika sonra yanımda bir hareketlilik hissettim.Bakmaya tenezzül bile etmedim ve önüme geri döndüm.Telefonumun ard arda titremesiyle gelen mesaja baktım.Abimdi.Uygulamaya girip sohbetimize girdim.
Bebeğim1=Lan sen mi aldın benim şarj aletimi.
Bebeğim1=Bulamıyorum
Bebeğim1=Mal
Bebeğim1=Kendi şarj aletin yok mu senin köpek
Bebeğim1=Akşam bir eve gel de bak ne yapıyorum seni.
Ben=Ben almadım abi senin pis şarj aletini ne yapayım?
Bebeğim1=Pis mi sensin pis
Bebeğim1=Bundan sonra da nah alırsın.
Ben=Of abi kess.
Bebeğim1=Ay konuştu buruşuk surat.
Ben=Bana baksana sen
Ben=Sensin buruşuk surat
Ben=Mal
Bebeğim1=Kaşlarını çatıyorsun ya o zaman alnının ortasında bir çizgi beliriyor ya
Bebeğim1=Beni oraya gömsünler kdmdmd
Ben=Of salak.
Ben=Ayrıca benim alnımda çizgi mi var?
Bebeğim1=Evet iğrenç duruyor 5000 kilometre öteden bile gözüküyor hem de MSMDKDKNFJX
Ben=Çok kötüsün.
Ben=Afiyet olsun.
Yazıp engeli attım.Salaktı bu çocuk ya.Telefonu kitleyip kafamı cama çevirirken duyduğum sesle ve denilen şeyi anlamam 8 saniye sürdü.
Kafamı ağır çekimle yanıma çevirdiğim de emin olmuştum aynı zaman da rezil.
〽〽〽
Texting tarzı olduğu için kısa bölümler.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizleri öpüyor ve taslaklara gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Olmayanım✅(Askıda)
Roman d'amourKim bilebilirdi ki bu ilişkinin tek taraflı olmayacağını. "Dudaklarını öpmek istiyorum Defne.Çok güzeller."dedi yarım ağızla. "Saçmalama Umut,sarhoşsun." "Ama banane sevdiğim kadını öpmek hakkım." "Ne?"dedi Defne ve devam etti. "Şuan kendin de deği...