Bulaşıklar toplanmış tekrar salonda toplanmışlardı. Biraz daha içmek isteyen sehun hepsini salona indirmişti. Şuan salonda minseok ve jongdae dışında herkes vardı.Diğerleri de daha doğrusu kai, Kyungsoo ve chanbaek ikilisi odalarına çekilmeden önce menejer lafa başladı.
" Çocuklar, size bir şey sormam lazım." ilgiyi üzerine topladığını anladığında devam etti.
"Kyungsoo ve kai aynı yatakta yatıyor sanırım. Ama bildiğim kadarıyla yatak tam olarak iki kişilik değil ve ikinizinde beli sıkıntılı... chanyeol ve baekhyun Eğer size de uyarsa odaları değiştirin. Zaten çoğunlukla baekhyun senin yatağında chanyeol. Hem sizde o tek kişilik yataktansa biraz daha büyüğünde yatsanız daha iyi olur."
Bu hepsinin de işine gelen bir teklifti. Onların birlikte yattıklarını üyeler biliyordu. Bilmeseler bile gece çoğunu uyandıran sesler belli ediyordu zaten
Sadece menejerin de bilmesini garipsemişlerdi o kadar."güzel olur Hyung. Zaten baek Hyung sağolsun yatak yeni gibi dokunulmamış." jonginin laflarıyla odayı kıkırdamalar doldurmuştu.
"bu geceden mi geçeceğiz peki."
"Kyungsoo, odaları bu geceden değiştirmeseniz bile çarşafları falan değiştirip yataklara geçin. Yani senin için daha iyi olur. Ya da zaten baekin yatağı boş bu gün üç kişi kalın odada. Ama bu geceden ayrı yataklarda yatmaya başlayın yani."
"Yok öyle olmaz Hyung. Yatakları değiştirebiliriz ama. Sabah kalkınca hazırlanmaya gene geçeriz diğer odalara."
"evet değiştiririz Kyungsoo. Hatta kalkın yatarız zaten birazdan."
Soonun lafının hemen arkasına Baekhyun da onu desteklemiş ve üçünüde yerinden kaldırmıştı.
"Sakin ol beak hem durun bir dakika sooya diyeceklerim bitmedi. Siz isterseniz gidin ama sooyu bırakın. "
Onlar tekrar yerine oturduklarında devam etti laflarına menejer.
"sofrada demeyi unuttum. Kendine bir numara ve güç seçmen lazım. Acele etme. Sen biraz düşün şirkete gittiğimizde söylersin."
"aslında Hyung, numaram 12 ve süper gücümse güçlü olmak olabilir."
"emin misin soo. Bu kadar çabuk karar vermene gerek yok. İstersen sonradan değiştirebilirsin. "
"gerek yok Hyung eminim."
"iyi bakalım. Hadi gidin yataklara artık. Sabahtan beri bir şey demiyorum diye oturuyorsunuz. Size yatın diyeli iki saati geçti."
Menjerin laflarıyla hepsi bardakları ve şişeleri toplarken diğer dörtlüde odalarına çıkmış çarşafları değiştirip yataklara yerleşmişti. Sonunda hepsi odalara çekildiğinde yurt sesizliğe bürünmüştü.
Herkes uyurken tek bir odada hala kapanmamış iki çift göz vardı.
Kyungsoo, bu bi haftalık sık programdan dolayı onu boşlayacağını bildiği için tekrar nasıl gönlünü alacağını düşünmekteydi...
Yanında daha fazla dururdu, belki küçük bir hediye alırdı. En sevdiği Fırçasının yıprandığından şikayet etmişti akşam yanına gittiğinde. Ona yeni mataryeller alabilirdi. O çok güzel çiziyordu. Tıpkı kendi gibi çizimi de mükemmeldi.
Jonginse... O da Kyungsooyu izlemekten uyuyamamıştı. Gözlerini ağırca kırpışı, her gergin olduğunda yaptığı gibi dudaklarına eziyet edişi, kaşlarını çatarak yüzünü kırıştırışı... O kusursuzdu, her haliyle. Keşke dedi içinden jongin, keşke exoya girmeseydin. O zaman seninle iyi anlaşırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'NUN ÇİRKİNİ DODO
Fanfiction11 kişi iken üç çinli üyenin ayrılmasıyla 8 kişi kalmış bir grup: EXO Her seferinde bazı şeyler düzelmeye başlarken bi anda her şeyin tepetaklak olduğu; zorluklarla dolu bir hayat yaşayan: DO KYUNG-SOO * * * KORE AJANS: SM Antertainment yine fanlar...