"Ne demek yeni üye! Bay lee?""Kai sakin ol. Bay lee birden bire neden böyle bir karar verdiğinizi öğrenebilir miyiz acaba? 3 üyemiz grubtan ayrıldı ve üstünden 2 yıl dahi geçmeden şimdi neden bi anda böyle bir şey yapıyorsunuz?"
Sosyal medya hesaplarında 'exonun yeni üyesi' başlığı altındaki haberi görür görmez tüm grup soluğu bay lee' nin odasında almışlardı. Ama hepsi biliyordu ki onun fikrini hiç bir şey değiştiremezdi.
"Bak suho üyeler gittikten sonra da ortaya kayda değer bir şeyler koymadınız!
Şuanda sizin gündemden düşmemeniz için daha doğrusu tekrar gündemde olmanız için dikkat çekecek bir şey gerekli.Ayrıca benim size açıklama yapmak gibi bir zorunluluğum yok! Canım istedi ve yaptım! Bu kadar! beni sorgulamaya kalkışmayın!"
"Onu kabul etmemizi beklemeyin bizden. Exo her zaman 11 kişi."
"11 kişiymiş... ne oldu o 12 gölgeli 11 kişi laflarına? Daha değil yüzünü görmek adını bile bilmediğiniz birisi çıkış yapmaktan vazgeçti diye 12 gölgeli adamlar olmuştunuz. Şimdi mi 11 kişi oldunuz?"
"O farklı bir şey. Eğer antiler kalabalıksınız zırvalıkkarını yapmasaydı oda gitmek istemezdi.
Her ne olursa, her kim olursa olsun o da bizden biri. Tanımasak bile.""Oh sehun sanırım siz ceza almak istiyorsunuz haa! Kim jongin?
İster kabul edin ister etmeyin oda exodan. Tüm sitelerde yayınlandı bu haber. Ben kararımı verdim. Ve bildiğiniz üzere isterseniz diz çöküp yalvarın umurumda değil!"En çok itiraz eden ikiliyi de tehdit ettikten sonra onların üstünde olan bakışlarını suhonun sorusuyla ona çevirmişti.
"Peki bay lee. Ne zaman onunla tanışağız öyleyse?"
"Şuan prova yapıyordur eminim. İstediğiniz zaman tanışabilirsiniz. Zaten akşama yurda gelecek."
"Bu kadar erken mi?"
"Bu olay niye seni bu kadar rahatsız etti kim jongin? Bilmemiz gereken bir şey mi var yoksa?"
"Hayır sadece haber bile yeni yayınlanmışken... neden hemen geliyo ki?"
Onun exodan olmasını istemiyordu. Onunla aynı yurtta kalmak istemiyordu. Ki Mantıklı bir mazeretide yoktu onun yurda hemen gelmemesi için. Bunun farkında olduğunu ise gittikçe kısılan sesi bariz bir şekilde açıklıyordu."Sizinle ne kadar çabuk; ne kadar çok vakit geçirirse o kadar yakınlaşır kaynaşırsınız. Hatta biliyor musun, yurttaki oda arkadaşı sensin bundan sonra. Malum çok hoşlanmadın ondan. Daha kolay kaynaşırsınız."
Yüzünde ki rahatsız edici sırıtmayla bitirdi laflarını. Jongine itiraz hakkı bile tanımadan tekrar konuşmaya başladı.
"Bu konuşma burada bitmiştir, Bay kim sizi onun yanına götürür. Sizi izliyor olacağım ona göre davranın ve sakın onu dışlamayın. Bay kim siz de yurttaki halleri ile ilgili rapor verirsiniz. Birde yurda kamera taktırmak istemiyorum. Hadi çıkın artık hadi."
Resmen odadan kovulduktan sonra bay kimin peşinden stajerlerin olduğu kata inmişlerdi.
Her ne kadar nereye, kimin yanına gideceklerini zaten bilselerde ses çıkarmadan takip ediyorlardı menejerlerini.Koridorun sonundaki odanın kapısına gelip durduklarında bay kim kapıyı çalmaya gerek duymadan açıp içeri girmişti.
Büyük odada ki stajerlerin hepsi boylu boyunca yerde uzanmış yatıyorlardı.
Herkes birbiri ile oturup şirkettekilerin dedikodusunu yaparken o sadece bir köşede oturmuş kulaklığı telefonuna takılı bir şekilde bir şeyler izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'NUN ÇİRKİNİ DODO
Fiksi Penggemar11 kişi iken üç çinli üyenin ayrılmasıyla 8 kişi kalmış bir grup: EXO Her seferinde bazı şeyler düzelmeye başlarken bi anda her şeyin tepetaklak olduğu; zorluklarla dolu bir hayat yaşayan: DO KYUNG-SOO * * * KORE AJANS: SM Antertainment yine fanlar...