Kyungsoonun gruba girmeden önce de yaptıkları konuşmalardan da bu şekilde haberi olmuştu yaa menejerin.Ya da grupta ki çiftlerin ne zamandır birlikte olduklarını da böyle öğrenmişti. Böyle zamanlarda iyiki öğrenmişim dudak okumayı, ya da iyi ki onlara bunu söylememişim demekten kendini alamıyordu.
Bunların şu anki hallerine de sadece elinde telefonla uğraşıyormuş gibi yaparak ve sırıtarak izlemekle yetiniyordu.
Sonra gözlerini beş on dakika önce odaya girip direk layin yanına oturan suhoya çevirmişti.
Layin de üyelerle arasının limoni olduğunu biliyordu. Bu yüzden direk onlara dönmüş fısıldayarak konuştukları şeyi anlamaya çalışıyordu. Suhonun arkası ona dönük oldtuğu için direk laye bakıyordu.
"Ben sizi uyardım Jun. Eğer çok yanımda durmak istiyorsan sooya olan tavrınızı değiştirin. "
"Ben size ne demiştim. Eğer onu kabullenmiyorsanız bende sizinle değilim. Bu ne manaya geliyor? Eğer onun sizinle aynı masada yemek yemesine izin vermiyorsanız o masada benimde yerim yok. "
"Ona eziyet ediyorsunuz durduk yere. Onun suçu yok. Eğer gruptan çıkmasını istiyorsanız bunu nazikçe de anlatabilirsiniz."
"Harbiden saçmalıyorsunuz. Sizin onu düşündüğünüz falan yok. Daha bu sabah odalarına kyungsooyu uyandırmak için girdiğimde onun yerde yattığını gördüm. Onu yanına almamış. Bu da mı onu düşündüğünüzden? Çocuğun belinde sıkıntı olduğunu biliyorsunuz. Ama yine de... Siz inanılmazsınız. Zahmet olmazsa kimsenin iyiliğini düşünmeyin. Çünkü ona daha çok zarar veriyorsunuz."
Lay sözlerini bitirdikten sonra bir hışımla ayağa kalkmış menejerin yanlarında olduğunu hatırlayınca tekrar yumuşak tavrını takınıp ona gülümseyerek oda mutfağa gitmişti.
Bu duydukları menejerin hiç mi hiç hoşuna gitmiyordu. Daha onlar sooyu kabullenmemekte bu kadar inat ederken, ona bu kadar baskı yaparlarken nasıl fanlardan onu kabullenmelerini isteyebilirlerdi ki?
Kafasındaki düşüncelerden kurtlup baekhyuna dönmüştü.
"çektin mi fotolarını?""evet bay kim paylaşıyorum şimdi."
"güzel güzel. Ayrıca size kaç kere yurttayken Hyung demenizi söyleyeceğim? Bundan sonra bende sizin gibi resmi konuşacağım"
"yaa hayır Hyung sakın. Bak küserim."
"tamam tamam. Paylaş hadi sen."
Baekhyun da ona gülümseyip son düzenlemeleri yaparak fotoğrafları paylaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'NUN ÇİRKİNİ DODO
Fanfic11 kişi iken üç çinli üyenin ayrılmasıyla 8 kişi kalmış bir grup: EXO Her seferinde bazı şeyler düzelmeye başlarken bi anda her şeyin tepetaklak olduğu; zorluklarla dolu bir hayat yaşayan: DO KYUNG-SOO * * * KORE AJANS: SM Antertainment yine fanlar...