4. Bölüm

75 6 0
                                    

  Ormanın sonuna doğru ağaçların arasından iki katlı bir ev görünmüştü dışı kale duvarlarını andırıyordu , beyaz ve mavi renkler hakimdi ve Las Vegas'ın merkezine uzak değildi , evet Vegas'a gelmiştik , Amy yoldayken söylemişti . Kapının hemen üzerinde eski bir tahtaya yazılmış olan hoşgeldiniz anlamına gelen " hospitium " yazısı vardı . İskandinav Dili kullanmamıza rağmen yazı sistemimiz Latinceydi. 

    Kapı büyük bir gürültüyle açıldı , içerisi biraz karanlıktı ve etrafta bulunan eski parşomen parçaları ve gazetelerden buraya uzun yıllardır kimsenin gelmediği anlaşılıyordu. Evi incelemeye başlamıştım . Çok geçmeden Amy yanımda belirdi :

- " Hadi gel bir şeyler yiyelim iki gündür yoldayız ve açıkcası açlıktan ölüyorum " Asgard'dan Dünya'ya inmek iki günümüzü almıştı ve Amy'e hak veriyordum.

- " Yemekte ne var ? " Kendimi küçük çocuklar gibi hisetmiştim ve Amy'nin gözlerinde o alaycı bakışları görebiliyordum.

- " Tavuk , şarap ve tatlı var , sen evi incelerken ben gidip eve yiyecek aldım aynı zamanda pişirdim bile , mal mısın Tes konserve var sadece hadi yürü sinirlendirme beni " Amacıma ulaşmış ve Amy'i sinir etmiştim , zaferin verdiği mutlulukla aşağı indim . Masanın üzerinde konserveler ve kitaplarla doluydu , araştırma yapma zamanı !

Uzun bir araştırmanın sonunda Carson City'de bazı olaylar bulmuştuk .  Bir grup satanizm üyeleri , geceleri yoldan geçen insanları kaçırıp belli bölgelerde öldürmüşlerdi , işin garip tarafı kurbanların kanıyla duvarlara yazılı olan " O GELİYOR , SAVAŞA HAZIR OLUN " yazısıydı . Kafamı çevirip Amy'e baktım.

- " Kimden bahsettiğini ikimizde biliyoruz değil mi ? " Masum insanların öldürülmesi canımı sıkmış olsada elimizdeki tek ipucu buydu 

- " Kesinlikle aynı kişiden bahsediyoruz ! " Amy yerinden fırlayıp çantasını omuzuna almıştı 

- " Nereye gidiyorsun ? " 

- " Nereye gidiyoruz olacak o , hadi uzun bir yol bizi bekliyor . " Daha yeni gelmiştik ve hiç bir yere gitmek istemiyordum ama Amy'nin tehdit edici bakışları fikrimi değiştirmişti.

- " Tamam gidelim ama bir sorum var " Gözlerini baymıştı

- " Sor "

- " Buradan Carson City'e nasıl gitmeyi planlıyorsun ? " Bence gayet mantıklı bir soru sormuştum

- " Sen orasını bana bırak " Gözlerinde tarif edemediğim bir ışıldama vardı , geliğimiz patika yolu geri yürümüştük ve ileride park edilmiş bir araba duruyordu .

- " Uhm... Amy ?

- " Evet " 

- " Düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi ? " 

- " Evet tamda onu yapacağım Tes ve inan bu çok eğlenceli " 

- " Hey Amy bek-" Dememe kalmadan kapıyı çoktan açmış ve arabanın içine girmişti bile , kesinlikle Amy'nin Dünya'ya gelip gitmesi iyi olmamıştı , resmen karşımda suçlu vardı . Amy'nin yanına oturmuştum

- " Bunu yaptığına inanamıyorum ! " Yaptığı belki kötü bir şey değildi ama yanlıştı

- " Bu kadar kuralcı olmayı bırak Tessa , burası bizim gibiler için eğlence yeri ! " 

- " Ben kuralcı değilim , bir düzen var ve ben ona uyuyorum ! " Bana gerçekten mi bakışı atmıştı 

- " Üzgünüm , sana bağırmamam gerekirdi "

" Sorun değil " Amy' elini direksiyonun oraya koyduğunda araba kendiliğinden çalıştı ve yola çıktık . Bazı güçlerimiz vardı ve bu onlardan biriydi . 

TANRI'NIN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin