6. Bölüm

64 6 0
                                    

   Gözlerimi loş bir oda da açtım , etrafı aydınlatan 3 tane lamba vardı . Kafamda ki acı tarif edilemezdi . Yüzümü buruşturdum . Sandelyeye bağlanmıştım hareket edemiyordum . Etrafa bakındığımda kapının orada duran 2 tane koruma gördüm , arkaları dönüktü . Amy oda da yoktu ! Çok uzağımda olmayan kana bulanmış bir sandalye vardı , Kahretsin ! 

- " Hey siz salaklar ! Evet evet siz " Başka çarem kalmamıştı . Arkalarını döndüklerinde beni uyanmış görünce pis pis sırıttılar.

- " Demek uyandın Valkyrie sürtüğü ! " Sinirlenmiştim ama laf dalaşına girmeyecektim

- " Amy nerede ? Ona ne yaptınız ?!? " Bunlar niye sırıtıp duruyor ?

- " Merak etme güzelim , küçük Valkyrie'nin kanatlarına şekil veriyorduk " Odayı bir anda kahkaha doldurmuştu . 

- " Lan bırak gevşek gevşek konuşmayı , şuradan bir kurtulayım göstericem ben sa-" Korumaların olduğu kapı açılmıştı , ortalarında bilinci yarı açık şekilde Amy vardı . Onu öyle görünce şok olmuştum , kanlar içindeydi .

- " Hey Amy ! Beni duyuyor musun ? Ona bir daha dokunmayacaksınız anladınız mı beni şeytan piçleri ! " Avazım çıktığı kadar bağırıyordum. Amy'i sürükleyerek getirip yerine yerleştirdiler. Kapıdan çıkmalarını bekledim , oda da ki bütün korumalar çıkmıştı.

- " Amy'i kendinde misin ? " Kafasını evet anlamında salladı

- " Beni iyi dinle , seni buradan çıkaracağım " Ellerimi çözmek üzereydim ki kapı tekrar açıldı ama bu sefer sadece bir kişi girmişti , 1.85 boylarında , kaslı , keskin yüz hatları olan biriydi . Uzaktan kim olduğunu anlayamamıştım ama ışığa doğru gelmeye başlayınca hatırladım , bu bizi depodan çıkarken yakalayan şeytandı daha doğrusu şeytanın oğlu.

- " Sen ! " Dişlerimi birbirine bastırıyordum

- " Beni gördüğüne sevinmedin mi ? " 

- " Ölmeyi tercih ederim " Nasıl bir ukalalık bu . Başını öne eğip güldü 

- " Arkadaşın bize bilgi vermedi , bakalım sen verecek misin ? " Yanında durduğu masanın örtüsünü kaldırdı , masa kesici aletlerle doluydu .

- " Bunun gerçekten işe yarayacağını mı düşünüyorsun pislik ! " 

- " Adım pislik değil , adım Vargo " Bunun konuyla ne alakası vardı ?

- " Sana ismini sormadım ! " Eline neşteri alıp üzerime doğru geliyordu 

- " O zaman bizde bilmem gerekenleri öğreniriz ! " Neşteri vücuduma bastırdığı sırada beyaz bir ışık oda da belirdi . Bir anlık gözlerimi kapamıştım , geri açtığımda Heimdall ile karşılaştım . Burada ne işi vardı ? Elindeki kılıcını Vargo'ya doğru savurdu ve Vargo yere düştü , kötü yaralanmış olmalı 

- " Bu burada bitmedi ! Senin için geleceğim Tessa ! " Kırmızı duman olup gözden kayboldu . Ben daha olayın şokunu atlatamadan Heimdall ellerimi çözmek için arkama geçti 

- " Senin burada ne işin var Heimdall ? " 

- " Odin sizi gözetlemem için beni görevlendirmişti , bende başınızın dertte olduğunu gördüm ve yardıma geldim , yoksa gelmesemiydim " 

- " Kendini bilmiş tavırından asla vazgeçmeyeceksin değil mi ? " İkimiz de sırıtmıştık . Heimdall'ı tanıdım tanıyalı kendini beğenmiş ama bir o kadar da savaşçı ruhuna sahip biriydi. Ellerim çözüldüğünde , koşarak Amy'nin yanına gittim , bir şeyler söylemeye çalışıyordu ama anlaşılmıyordu. Amy'i de çözdükten sonra Heimdall onu kaldırıp sabit durmasını sağladı . 

- " Hadi sizi buradan çıkartalım " Kılıcını yere vurmasıyla oda tekrar beyaz oldu , saniyelik bir aydınlıktan sonra güvenli eve geri dönmüştük ... 

TANRI'NIN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin