8 . Bölüm

37 3 0
                                    

Lady Sif'i karşımda görünce başımdan aşağı kaynar sular döküldü . Bu kadının burada ne işi var . Thor'un eğitimi için onunla birlikte ikinci dünyada olması gerekiyordu . Gözlerini dikmiş bana bakıyordu . Bir kez daha kendisinden ne kadar nefret ettiğim aklıma geldi , Tanrım onu burada öldürsem çok mu günah işlemiş olurum ? Ben kitlenmiş Sif'e bakarken Amy'nin kolumu delercesine dürtmesiyle kendime geldim.

" Kadına öldürücü bakışlar atmayı bırak Tess ! " çok zor bir şey istedin be Amy .

" Kim ? Ben ? Yok daha neler ! " kahkaha atmıştı .

" Ama öldürmeyi belki denemeliyim " sesimde oluşan alaycı-ciddi tonla dişlerimi sıkarak söylemiştim ve bu ağızımdan çok ama çok az bak az diyorum tükürük çıkmasına neden oldu.
Amy'le derin sohbet ederken arkamda dikilen soğuk cisim evet - CİSİM İNSAN OLMAZ - tüylerimi ürpertti . Amy omuzumun üzerinden arkaya bakıyordu , gözlerini sabitlemiş ve teni beyaza dönmüştü . Yavaş adımlarla döndüm ve dıt dırıı dıtt karşınızda Bayan Soğuk Vampir Sif .

" Merhaba Tess " ay yesinler samimiyetsiz .

" Selam Sif , burada ne işin var , sakın bana yeni düzen sağlayıcısıyım deme , ikimizde biliyoruz ki sen o kadar düşük rütbeye yeni görevli olmak için bunca yolu gelmezsin " Ne kadar hızlı konuştum be !

" Üzgünüm Tessa ama ne yazık ki öyle " lan bana kısa cevap verme , o kadar cümle kurdum burada

" Buna gerçekten inanacağımı sanmıyorsun değil mi ? " Sif'e doğru bir adım yaklaştım.

" İnanmak zorunda değilsin , kendi hayal aleminde yaşayabilirsin " karşılık olarak o da adım attı . Artık adamızda mesafe kalmamıştı . Birbirimize ölümcül bakışlarla tehdit ediyoruk . Bu kadının amacı farklı biliyorum abi ben . Amy'nin araya girip bizi ayırması çok sürmedi ama hala ona bakmayı sürdürüyordum PİS VAMPİR !
Odama döndüğümüzde Amy yatağıma kendini bildiğin fırlattı. Yaraları iyileşmiş olabilir fakat yara aldığımızda ortaya çıkan bazı belirtiler geçmiyor.

" İyi misin ? "

" İyiyim ve yarına bomba gibi olup Sif'i boğazlamayı planlıyorum " hoop orda duracaksın Amy sıra bende

" Ben işimi hallediyim , cesedine istediğini yapabilirsin Amy "

" Sence burada ne işi var ? Aklından neler geçiyor Tess ? "

" Bilmiyorum... Birbiriyle çelişen şeyler var "

" Ne gibi ? "

" Tam biz Dünya'ya inip Cehennem Kralı'nı aradığımız sırada düzen sağlayıcısı ölüyor , Heimdall geliyor bizi kurtarıyor ve öğreniyoruz ki Bayan Soğuk Vampir Asgard'a gelmiş "

" Tesadüf olmadığını düşünüyorsun yani ? " tabiki de öyle düşünüyorum

" Kısa açıklamasıyla , evet " dolabım sakladığım viskiyi çıkardım , Amy görünce güldü

" Vazgeçmeyeceksin değil mi ? "

" İçkiden mi ? Savaştan mı ? "

" Sence Tess ? "

" Asla... Gerçek ortaya çıkana kadar bu işin peşini bırakmayacağım "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TANRI'NIN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin