Merhaba arkadaşlar , bölüm biraz kısa oldu ve sıkıcıda olmuş olabilir üzgünüm yarın YGS sınavı oduğu için kafamı pek veremedim fakat yarın yeni bölümle bunu telafi edicem , İYİ OKUMALAR :)
Güvenli eve geldiğimizde aceleyle bilinci kapalı olan Amy'i koltuğa yatırdım .Yaralarımız kendi kendine iyileşiyordu ama bu zaman alan bir süreçti.
- " Heimdall , Amy'i Asgard'a geri götürmelisin " Güçsüz ve savunmasız durumdaydı .
- " Seninde gelmen gerekiyor Tes " Burada kalmayı kafaya takmış durumdaydım , şeytanlar dışarda dolanırken geri dönemezdim.
- " Ama Heimdall ben-"
- " Daha lafımı bitirmedim Tessa ! Gelmen gerekiyor çünkü Valkyrilerin düzen sağlayıcısı öldü ve yerine geçicek kişi bütün Valkyrilerin orada olmasını istiyor , özellikle de senin "
- " Benim mi ? Kim ki yeni gelen amele ? " Sadece gülmüştü
- " Gidince görürsünüz , sabahın ilk ışıklarıyla yola çıkacağız "
Heimdall yukarı çıkınca bende Amy'nin yanında bulunan koltuğa oturdum , gözlerimden uyku akmasına rağmen uyumuyordum , en yakın arkadaşım bu durumdeyken olmazdı . Hala anlayamadığım şey Vargo neden benim peşimden gelecekti , başıma ödül mü konmuştu ? Ama ne yaparsam yapayım o çekici yüzü gözümün önünden gitmiyordu . Ben az önce çekici mi dedim Tanrım iyice kafayı yemeye başladım.
Derin düşüncelerle boğuşurken Amy'i hafif kıpırdanıp gözlerini açtı.
- " Hey , demek uyandın "
- " Selam Tes " Suratında buruk bir gülümseme vardı . Doğrulmaya çalıştığında ince ve kısa bir çığlık attı
- " Kendini fazla zorlama , bir kaç saat sonra Asgard'a geri döneceğiz , dinlenmene bak " Şaşırmış bir ifadesi vardı
- " Neden , ne oldu ? Görevden filan mı alındık yoksa ? "
- " Tabiki de hayır , Valkyrilerin düzen sağlayıcısı ölmüş ve yerine yeni bir amele geçecekmiş , bizim ve özellikle benim orada olmamı istiyormuş "
- " Demek bu yeni amele seni görmek istiyor , hadi bakalım bizde gösteririz kendimizi o zaman " Bu haldeyken bile beni güldürmeyi beceriyor .
***
Asgard'a geldiğimizde vakit kaybetmeden Katledilenlerin Salonu'na doğru yürüdük . Girişte devasa bir kalabalık vardı , herkes birbirini ezercesine içeriye girmek istiyordu , önden giremeyeceğimizi anladığımızda arka kapıdan girmek zorunda kaldık . İçerisi soylu ailelerle doluydu , dans edenler , yemek yiyip şarap içenler ...
İleride Valkyrieler duruyordu , Amy'i de alıp yanlarına gittim . Beni görünce hepsi selam durdu.
- " Burada neler oluyor ? "
- " Belki duymuşsunuzdur efendim Valkyrilerin düzen sağ- "
- " Sağlayıcısı öldü evet biliyorum . Ben onu sormadım . Bütün bu şölen neyin nesi ? " Tamam kabul sert olabiliyorum
- " Bizde bilmiyoruz efendim ama sanırım ölen kişinin yerine alacak kişi önemli biri "
- " Bekleyip göreceğiz " Amy kolumdan tutup çekiştirmeye başladı
- " Tes hadi gel tören başlamadan üzerimizi değişmemiz gerek " Üzerimdekiler gayet rahattı ama
- " Bunlarla girsem olmaz mı ? " Gözlerini baydı
- " Çok konuşma , yürü " Beni odama soktuğunda direk dolabıma gidip bu tür günlerle giyilmesi için kenarda duran ama giymeye fırsatım olmadığı siyah elbiseyi getirdi
- " Al ve giy , çabuk ol " Ciiddi misin bakışı attım ama çoktan odayı terkedip kendi odasına yönelmişti
***
Salona geri döndüğümüzde herkez sıra halinde dizilmiş Odin'nin açıklama yapmasını bekliyordu . Hemen topluluğumun yanına gidip yerimi aldım . Odin tahtından kalktığında herkez selam durdu .
- " Bildiğiniz gibi Valkyrilerin düzen sağlayıcısı öldü , bu üzücü bir haber ama ne yazık ki yapacak bir şeyimiz yok " Arkalarda mırıldananlar vardı.
- " Zor günler geçirdiğimiz doğru , bazı sorunlar yaşıyoruz ve umarım bunu halledeceğiz " Bana doğru bakmıştı , ne demek istediğini anlıyordum piç Lucifer !
- " Ama bugün düzen sağlayıcısının yerini alacak olan kişi hem Valkyrilerle ilgilenecek hemde benim emrim altında sorunlarımızın çözümüne yardımcı olacak " Gözlerim sonuna kadar açılmıştı Amy'e döndüm
- " Ne yani bu amele bizimle mi gelecek ! "
- " Sessizlik ! Evet Asgardlılar tüm saygılarımda düzen sağlayıcı " Kırmızı siyah karışımı kısa bir elbise giyiyordu , başındaki kapşon yüzünden yüzü gözükmüyordu . Kendinden emin adımlarla Odin'e doğru gidip önünde selam durdu ve bize döndü , bir kaç saniye sadece baktı , elleriyle kapşonunu tutup geriye doğru çıkardı
- " Hassiktir Lady Sif ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRI'NIN IŞIĞI
FantasíaOnuruna düşkün bir Valkyrie Cehennem Kralı Ve... Başlamak üzere olan bir savaş... Valhalla'yı korumak ona kalmıştı ama başarabilecek miydi ? Ona verilen bu kutsal görevi yerine getirip evine canlı dönebilecek miydi ? Copyright © Tüm Hakları Saklıdır