2. Bölüm

1.2K 64 177
                                    

Marinette'den
Gözlerimi üstümde tepinen tikki ile açtım. Ah akuma alarmı. Chloe akumalanmıştı. Tam da tahmin ettiğim gibi. "Tikki benekler" Hemen dönüşüp balkonumdan diğer çatıya atladım.

Olayın olduğu yere geldiğimde karakedi çoktan oradaydı. Chloe kocaman bir eşşek arısına dönüşmüştü ve iğnesini batırmaya çalışıyordu.

Akuma: Bana mucizeni ver seni küçük kedi bozuntusu!

KaraKedi: Gel de al eşek kadar aklı olmayan eşşek arısı!

Hemen yanlarına gidip eşşek arısı akumayı durdurmaya çalıştık.

"Şanslı tılsım!"

Gökten elime bir sprey düştü. Bunla ne yapacağım ben der gibi karakediye bakarken o da sopası ile eşşek arısını oyalıyordu. Biraz bakınca bunun bir arı spreyi olduğunu anladım ve hemen yoyomu eşşek arısının beline dolayıp onun sırtına atladım ve spreyi gözleri başta olmak üzere vücudunun her yerine sıktım. Daha sonra akumasını çıkardım.

"Güle güle küçük kelebek"

"Artık kötülük yapamayacaksın akuma"

KaraKedi ile çak bakalım yaptıktan sonra Chloe'nin yanına gittik.

Chloe: Ne oldu bana?

ladybug: Akumalandın, sorun yok şu an iyisin. Baban seni bekliyor onun yanına git hemen.

Chloe: Ok görüşürüz.

karakedi ile birbirimize bakıp bu kız hep aynı anlamında sırıttık. Acaba yeni bir akuma çıkacak mı diye devriye gezmeye başladık.
Karakedi bana aşkını itiraf ettiğinden beri ona karşı soğuk davrandığımı fark ettim. Ama başkasına aşıkken onunla olamazdım ya!

ladybug: karakedi, sana soğuk yapıyorum gibi  hissediyorsan üzgünüm. Amacım bu değil. Bana kızgın değilsin değil mi?

KaraKedi: sorun yok leydim. Sana hiç kızgın olabilir miyim?

ladybug: Oh içimden bir yük kalktı ya.

Karakedi: Bu arada en sevdiğin renk ne leydim?

ladybug: Ne alaka şu an.

Karakedi: Söyle işte

ladybug: Bilmem, kırmızı belki de mavi

Karakedi: Tamam

Ladybug: Ne için tamam?

karakedi: en sevdiğin rengi söylediğin için böceğim.

ladybug: Eşşek arısı ile savaşırken kafanı çok sert vurdun galiba dediklerinden bir şey anlayamıyorum.

Karakedi: Anlarsın.

ona gülümsedim.

Biraz daha devriye gezerken elinde bir kağıt ile gezen bir mucizevi süper kahraman gördük. Daha doğrusu o bizi gördü ve yanımıza geldi.

 Daha doğrusu o bizi gördü ve yanımıza geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşk Üçgeni -LadyNoir-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin