1. Bölüm

2.2K 76 55
                                    

Marinette'den
Yeşil çimler, temiz hava kokusu, taze yiyecekler.. Bir pikniğin olmazsa olmazı olan her şey hazır. Ailem ve ben yıllar sonra pikniğe geldik ve buraya aşık olmam 5 saniyemi aldı. Her şey çok doğaldı. Ne bir beton ne bir teknolojik alet. Sadece doğa.

Piknikten eve döndüğümüzde güzel bir duş alıp üzerimi değiştirdim. Yaz tatilinin son gününü ilk kez bu kadar güzel geçirdim sanırım. Yarın okulda giyeceğim her şeyi hazırladım ve anneme babama iyi geceler öpücüğü verip benden beklenmeyecek bir şekilde erken yattım.

Sabah uyandığımda yatağımdan kalktım, elimi yüzümü yıkadım ve dün hazırladığım kıyafetlerimi ütüleyip giydim. Güzel kokulu bir parfüm sıktım ve Tikki'yi de çantama koyup okul yolunu tuttum. Alya,Nino,Rose, Juleka hepsini çok özlemiştim.

Ve Adrien, onu zaten özlediğimit söylememe gerek bile yok sanırım. Yaz tatilinde de görüşmüştük onlarla ama herkes tatile, seyahate veya memleketine gittiği için pek fazla görüşememiştik.

Sınıfa adımımı attığımda bizim tayfadan herkese tek tek sarıldım ve hasret giderdik. Alya'ya gelince beni kucağına aldı ve döndürüp yere bıraktı ah best friendim seni çok seviyorum.

Sıra Adrien'e gelince ise tüm anılarımız gözümün önünden geçti. Ağh yine baştan başlıyoruz. Adrien ile de sarıldık ve birbirimizi selamladık. 3 saniyelik bakışmadan sonra herkes kendi yerlerine geçti. Öğretmen gelene kadar tatilde yaptıklarımızdan bahsediyorduk.

Derken sınıfın kapısı açıldı ve içeriye bayan caline ve yanında bizim yaşlarımızda duran bir kız girdi. Sınıftaki diğer erkekler kızı süzerken öğretmen de eşyalarını öğretmen masasına bırakıp yeni kızın yanına geldi ve sınıfa seslendi.

Caline: Sizlerle yeni bir eğitim öğretim yılına daha merhaba çocuklar. Bu arkadaşımızın adı Caylee. Buraya Rusya geldi. Yaklaşık 2 ay önce taşınmışlar ve bugün onun bu okulda ilk günü. Ona lütfen okulumuzun görgü kurallarını ve derslerimizin sistemini öğretin.

Caylee: Selam, ben Caylee. Öğretmenimizin dediği gibi buraya rusya'dan geldim ama söylemediği bir şey var. Burada tek başıma yaşıyorum. Ailem rusyada. Belki bazılarınız beni tanıyordur okulunuzun yakınındaki SpotLight kulüpte şarkıcılık yapıyorum.

Caylee bu.

Bayan Caline bunları dedikten sonra herkes yanında oturan arkadaşı ile fısır fısır konuşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bayan Caline bunları dedikten sonra herkes yanında oturan arkadaşı ile fısır fısır konuşmaya başladı. Biz de öyle.

Rose: Tarzı mükemmel.

Marinette: Çok güzel bir kızmış

Alya: Rusmuş kanka ruslar bayağı güzel oluyor.

Nino: Evet ya bayağı güzel.

Alya: 🤨 ?

Nino: Benim sevgilim kadar güzel olamaz ama.

Hepimiz sırıttık. Kız hakkında yorum yapmayan tek kişi Adrien'dı.

Nino: Kanka nasıl kız sence?

Adrien: Normal bir kız nasıl olması gerekiyor?

Nino: Güzel mi yani?

Adrien: Yani, tüm kızlar güzeldir zaten.

Alya ile birbirimize bakıp sırıttık. Tüm kızlar güzeldir dediğine göree, bu tüm kızlara ben de dahilim. Ah şimdi Adrien bana da güzel demiş olduu.

Herkes kız hakkında sessiz sessiz konuşurken sessizliği bozan Chloe oldu.

Chloe: Evet tatlım ben seni tanıyorum ama arkadaşlarımıza SpotLight kulüpte sadece şarkıcılık değil direk dansçılığı da yaptığını söylemek ister misin?

Chloe bunları söyledikten sonra herkes kocaman açılmış gözlerle yeni kıza yani Caylee'ye baktılar. Caylee Chloe'yi hiç istifini bozmadan yanıtladı.

Caylee: Hiç bir işe yaramayan, hiç bir konuda yeteneği olmayan tek vasfı başkalarını küçük düşürmek olan ama bunu bile beceremeyen, her gün babacığının avucuna bakıp acaba bugün ne kadar para vercecek modunda olan bir Chloé Bourgeois olsaydım belki bu işi yapmazdım.

Caylee bunları dedikten sonra herkes abartısız herkes ellerini ağzına götürüp oo işareti yaptılar. Birisine laf sokulmasını kabalık olarak bulan Adrien bile Caylee'nin söyledikleri karşısında şok olmuş ve içten içe yüzünde küçük bir sırıtış olmuştu. Chloeden bahsetmiyorum bile, yerin dibine girmişti.

Caline: Boş sıralardan istediğine geçebilirsin Caylee. Derse başlıyoruz.

Marinette: O nasıl laftı öyle ben hissettim

Alya: Of bu kızı şu an daha çok sevdim

Nino: Yeni kız Chloe'nin zorbalıklarına izin vermeyecek gibi

Adrien: Olması gereken

Caylee sırasına geçtiğinde herkes derse döndü. zil çaldığında Chloe arkadaşı Sabrina ile beraber sinirle dışarı çıktı. Ah şu Chloe akumalanmaz umarım.

Caylee kulağına kulaklıklarını takıp dışarı doğru çıkmak üzereyken Alya ona seslendi;

Alya: Hey selam.

Caylee onun yanımıza gelmesini istediğimizi anlayınca şaşırıp geldi.

Caylee: Selam.

Alya: Ben Alya bunlar da arkadaşlarım Marinette, Nino ve Adrien.

Herkes selam verdikten sonra Caylee konuştu.

Caylee: Memnun oldum hepinizle tanıştığıma. Eğer size garip garip baktıysam kusura bakmayın. İlk kez bir okulumda bir arkadaş grubu benimle tanışmak istedi de..

Alya ile birbirimize bakıp üzüldük. Arkadaşının olmaması çok kötü bir duygu olmalıydı. Hepimiz aynı anda birbirimize bakıp aynı şeyi düşündük.

Marinette: Bizimle takılmak ister misin Caylee?

Caylee: Gerçekten mi? teşekkür ederim evet çok isterim.

Beraber dışarı çıktık ve yeni kıza yani caylee'ye okulumuzu gezdirmeye başladık. Çok güzel bir giyim tarzı vardı.

Nino: Sen rus musun Caylee?

Caylee: Evet, aslında babam rus sadece ama annem burda doğup büyüyen bir fransız. Bu yüzden hem fransız hem de rusum.

Alya: Hm güzel

Biraz daha takıldıktan sonra içeri girme zili çaldı ve herkes sınıflara geçti.

Chloe Caylee'ye hala öfkeyle bakıyordu. Tüm dersler bittikten sonra hepimiz evlerimize dağıldık.

Alya benim ile benim evime kadar geldi. Onu içeri davet ettim ama Nino ile buluşacaklarmış. Ben de içeri geçtim ve yorucu bir gün geçirdiğim için kendimi direkt yatağıma attım.

Marinette: Ben biraz uyuyacağım Tikki. Acil bir durum olursa beni uyandır.

Tikki: Tamam Mari

Duvarımdaki Adrien posterine öpücük vererek yatağıma uzandım.

Selam, yeni kitabımın ilk bölümü bu kadardı. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bunun dışında bir ladynoir kitabım daha var. Ona da göz atın lütfen.☁️ Okuyan herkes vote verirse çok çok sevinirim. Sonraki bölümde görüşmek üzere. 💖

Aşk Üçgeni -LadyNoir-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin