4. Bölüm

924 53 74
                                    

Marinette'den
Son ders zili de çaldığında beraber eve dönmeye karar verdik. Adrien babası yüzünden eve korumasının arabası ile dönmek zorundaydı. Alya ve Nino da her okul çıkışında olduğu gibi parka gideceklerdi. Geriye ben ve Caylee kalmıştık.

Marinette: Evet bakalım nereye gitsek seninle?

Caylee: Bilmem ki. Biz de parka gidebiliriz ama Alya ve Nino'yu rahatsız etmeyiz hatta bizi görmesinler.

Marinette: aynen hadi gidelim cece.

Caylee: Hadi gidelim Mari.

Bana yakın arkadaşlarım Mari derdi ve bana Mari demesi hoşuma gitmişti.

Caylee ile beraber parka doğru giderken Chloe'nin yeniden akumalandığını gördük. Ah tam sırası mıydı şimdi? Ne bahane bulup Caylee ile parka gitmeyi iptal edecektim ki?

Marinette: Hey Caylee, bence bırakalım yalnız kalsınlar onları sonra gözetleriz.

Caylee: Pekala nasıl istersen. Ben de eve gideyim bari. Yarın okulda görüşürüz.

Marinette: Görüşürüzz.

Hemen bir duvarın arkasında dönüşüp hızlıca olayın yaşandığı yere gittim. Karakedi ve lolaween de oradaydılar. Wow Lolaween'i ilk kez biriyle dövüşürken görüyorum. Chloe bu sefer eşşek arısı değil camdan yapılmış bir oyuncak bebek akuması olmuştu. Garip.

Hemen ekibin yanına gittim. KaraKedi sopasıyla camdan bebek akumanın taş kalbine vururken Lolaween özel süper böceklerini camdan oyuncak bebeğinin kulaklarının içine üfledi.

Vov. Camdan bebek hemen yere yığıldı ve ben de yoyomu onun boğazına dolayıp akumasını çıkardım. İlk defa bu kadar hızlı bitmişti işimiz.

"Güle güle küçük kelebek. Artık kötülük yapamayacaksın akuma."

"Çak Bakalım"

İlk defa üçümüz çak bakalım yapmıştık. Açıkçası ilk başta pek rahat olamasamda üçümüzün birlik olması çok iyi olmuştu.

Chloe normal haline döndüğünde;

Chloe: Tahmin edeyim akuma mı oldum yine?

LadyBug: Evet, Chloe.

KaraKedi: Her zamanki gibi.

Lolaween: Neden bu kadar sinirlisin hep?

Chloe: Aa sen de kimsin?

Lolaween: Artık ben de Paris takımındayım.

Chloe: Seni takıma nasıl aldılar ki cadılar bayramındaki korkunç kadınlara benziyorsun. Ayrıca kaç yaşındasın canım sen 30?

KaraKedi: Chloe seni o kurtardı farkındaysan.

Chloe: Ow.

LadyBug: Ah Chloe ah.

Lolaween: Hahah 30 değil 16 yaşındayım Chloe.

Chloe: Aman. Neyse, görüşürüz.

Lolaween: Bay.

LadyBug: Takma o hep öyledir, alışkınız.

KaraKedi: Evet...

O sırada bir çok televizyoncu yeni takım arkadaşımız Lolaween'e sorular soruyordu. Diğerleri de bizimle röportaj yapmaya çalışıyordu.

Haber spikeri: 5 yıldır mucizeniz varmış ve göreviniz paris'e atanmış bu doğru mu bayan Lolaween?

Lolaween: Evet.

Aşk Üçgeni -LadyNoir-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin