1 Hafta sonra
Marinette'den
Olanları hiç birimiz bir türlü unutamamıştık. Özellikle ben birisinin benim için kendi canını vermesinin şokundaydım hâlâ. Son 1 hafta boyunca hiç akuma vakası yaşanmadı. Hawk Moth istediğini almıştı. Daha doğrusu alamamıştı. Yarasa mucizesi patlamada yok olmuştu.Sabine: Kızım bugün de okula gitmeyecek misin?
Marinette: Bugün gideceğim anne. Evde kapana kapana içime kapanık birisine dönüşeceğim.
Sabine: Tamamdır kızım kahvaltı hazır kahvaltını edip çıkarsın
Marinette: Tamam.
Kahvaltımı yaptıktan sonra bisikletime bindim ve okulun yoluna koyuldum. Okulda herkes durgundu. Caylee ile kavgalı olan Chloe'nin bilr gözleri yaşlıydı.
Alya: Günaydın Millet.
Marinette: Günaydın..
Nino: Günaydın
Adrien: Günaydın
Alya: Çocuklar, yaşanan olaylardan sonra artık bir karar aldım. Birbirimizden hiç sır saklamayalım tamam mı?
Nino: Çünkü son anda söylemek hiç bir şeyi değiştirmiyor..
Adrien: Haklısın.
Marinette: Ben bir lavaboya gidip geliyorum.
Alya: Ben de bir gideyim onunla.
Alya Marinette'nin yanına geldi.
Alya: Kuzum asma artık yüzünü. Geleceğe bakmalıyız.
Marinette: Biliyorum..
Alya: Bak demin o dediğim şeyler senin için de geçerli. Sır yok. Ladybug lolaween'in onu sevdiğini öğrendiğinde çok geçti. Adrien'e onu sevdiğini söylemelisin. Sonra bir başkası söyler ve yeniden üzülürsün.
Marinette: Sen böyle söyleyince doğru gibi geliyor, söyleyeceğim. Ama nasıl?
Alya: Bunu düşünürüz. Gel yanlarına gidelim.
Alya ile Marinette diğerlerinin yanına döndüler. Daha sonra biraz daha sohbet ettikten sonra sınıflarına geçtiler. Derslerin hepsi 7 saat sürüyordu. 7 Saatin sonunda çıkış zili çaldı.
Alya: Bana söylediğinde mesaj at tamam mıı? meraktan çatlarım.
Marinette: Tamam tamam.
Marinette evine döndü ve üzerini değiştirdikten sonra karakedi ile buluşmak için ona bir mesaj gönderdi.
LadyBug: Buluşabilir miyiz? her zamanki yerimizde.
karakedi: her zamanki yerimiz. Tamamdır leydim.
"Tikki, benekler."
Balkonumdan diğer evin çatısına atladım ve daha sonra karakedi ile hep buluştuğumuz eyfelin tepesinin bir bölümünde onu beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni -LadyNoir-
Hayran Kurguladybug ve chatnoir'in takımlarına gelen yeni mucizevi süper kahraman işleri nasıl değiştirebilir? (LadyNoir & Adrianette) Tamamlanmış bir hikayedir.