Marinette'den
Hep beraber kol kola gondola geldik. Sıralar üçlüydü. Biz 5 kişiydik bu yüzden birileri 2 kişi olacaktı. Alya beni köşeye çekti ve;Alya: Adrien ile yakınlaşman için harika bir fırsat Mari!
Marinette: Sen ve Nino ne olacak?
Alya: Hey zaten biz yan yana olacağız Caylee yanımıza oturur.
Marinette: Hm, tamam bu arada Adrien'a aşık olduğumu Caylee'ye sen mi söyledin
Alya: Yoo, kuzum kendi kendine öğrenmiştir tüm okul biliyor zaten..
Marinette: Amaa..🙂
Alya: Amaa Adrien hariç tüm okul🙂
Gülüştük ve Nino'nun bizi çağırması ile yerlerimize geçtik. Ben&Adrien Nino&Alya&Ceylee oturuyorduk. Açıkçası herkes en sevdiği lunapark şeysini söylerken gondoldan korktuğumu söylemeyi unutmuşum. Ah! Salak Marinette.
Gondol ilk olarak yavaş yavaş sallanmaya başladı. En tepeye çıktığında öne doğru kayıyordum ki Adrien beni belimden kavrayp kendine çekti.
Adrien: Mari iyi misin?
Marinette: Ah, ben, evet iyiyim.
Adrien: Küçücüksün aradan kayıp aşağıya düşeceksin azıcık yaklaşır mısın?
Marinette: yyaklaşmak peki
Adrien omzuma elini uzattı ve benim ellerimi de karnına koydu. bana bakıp sevimli sevimli gülümsedi ve dışarıyı izlemeye başladı.
Karşımızda oturan alya bana eliyle çak işareti yaptı ve ben de uzaktan ona karşılık verdim. Caylee de bana bakarak sırıttı ve dışarıyı izlemeye devam etti.
Ah şu an yüzümün kırmızıdan geçilmediğine eminim. Sakin ol Marinette sadece şu an Adrien'e sarılıyorsun hepsi bu hepsi bu hepsi bu hepsi bu hepsi bu hepsi b-
Marinette: Aaaaaaaaaa!
Adrien: Sorun ne ne oldu?
Marinette: Neredeyse düşeceğimi sandım ama sonra beni tuttuğunu hhatırladım.
Adrien: Oh, pekala düşmezsin güven bana.
Sallantılı bir gondol eğlencesinden sonra aşağıya indiğimde bayağı başım dönüyordu. Herkes çok eğlenmişti. Şimdi sırada dönme dolap vardı.
Nino: Bence bu sefer kızlar kızlarla erkekler erkeklerle otursun.
Alya: Evet bu sefer öyle olsun best friendlerimle biraz sohbet ederiz
Kızlar ve erkekler olarak farklı dönme dolap kutularına bindik ve dönmeye başladık.
Alya: Kızımm! Adrien ile sarıldınız resmen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni -LadyNoir-
Fiksi Penggemarladybug ve chatnoir'in takımlarına gelen yeni mucizevi süper kahraman işleri nasıl değiştirebilir? (LadyNoir & Adrianette) Tamamlanmış bir hikayedir.