7. Bölüm

834 45 61
                                    

Adrien'dan
Bütün gece gözüme uyku girmedi. Şimdi onun kimliğini bildiğimi ona belli etmeden nasıl durabilirim ki? Belki de LadyBug sadece Marinette'i ziyaret etti. Of öyle saçma şey mi olur Adrien o ışık neydi o zaman?

Okula aklımdaki tüm bu düşüncelerle gittim. Sınıfa girdiğimde herkese günaydın dedim ve yerime geçtim. of umarım batırmam umarım batırmam umarım batırma-

Marinette: Günaydın Adrien.

Adrien: Uh, günaydın Marinette.

Marinette sırasına geçti ve defterine bir şeyler karalamaya başladı. Şu an arkamda oturan kız gerçekten de ladybug muydu? yoksa düşüncelerimde yanılıyor muydum? eğer o olsaydı, o olsaydı çok güzel olabilirdi. ama o değilse bu da ladybug ve marinette'in arkadaş olduğunu gösterir. Yoksa Marinette Lolaween mi? of saçmalama Lolaween daha parise yeni geldi.

Aklımdaki tüm bu düşünceler dersin sonuna kadar devam etti. Biz grup olarak dışarı çıktığımızda herkes havadan sudan konuşuyordu.

Alya: Çocuklar!! dün Ladybug ve Karakedi'yi eyfelin çatısında gördüm. Sizce o saatte orada ne yapıyorlardı?

Nino: Acaba birlikteler mi?

Marinette: Ben karakedi ile arkadaşım. Bazen bize uğruyor. Bana sadece arkadaş olduklarını aralarında bir şey olmadığını söyledi.

Alya: yaaa. 🥺 ne bekle arkadaşız mı dedin? bu harika onu bir gün davet etsene beraber gezeriz. Hem bence Caylee ondan hoşlanıyor.

Marinette & Adrien & Nino: Ne?

O sırada Caylee'nin kulağında kulaklık vardı ve onları duymuyordu. Alya daha sessiz konuşarak şunları söyledi;

Alya: Bence karakedi'den hoşlanıyor dün o giderken arkasından bakakaldı.

Marinette: Sanmam bence Caylee'nin tipi daha çok rockçular.

Adrien: karakedi de bence ideal bir tip bence.

Alya: Katılıyorum. Kim karakedi'ye hayır der ki? Cece ondan hoşlanıyor eminim. Mari hem karakedi ile arkadaşmışsın bir gün onu da davet et.

Marinette: Yani evet gerçekten karizmatik birisi ama... lolaween ile yakın olmaya başladıklarını duydum.

Alya: Asla leydinin yerini tutamaz.

Marinette: Bu arada davet ederim tabii ama lolaween ve ladybug parisi kurtarırken o da bizimle gezerdi zaten dimi?

Alya: Of o da var.

Mucizevi kahraman sohbetimizden sonra zil çaldı ve herkes sınıflarına geçti. Şu an hafızamı silmek için elimden geleni yapardım. Bu düşünceler beynimi yiyor.

Okul çıkışında herkese hoşçakal deyip araştırmalarıma başlamaya karar verdim. Hemen evime gittim ve hiç kullanılmayan bir defter çıkarıp üzerine "LadyBug'ı bul" yazdım. Bu benim ladybug'ı bulma defterim olacaktı. Onun hakkında her şeyi yazacaktım ve uyan birisini yakından inceleyecektim.

Marinette ve Ladybug arkadaş olduklarına göre dün ladybug'ın marinette'in evine gitmesi çok normal gelmeye başladı. Evet ilk sorgumuz Marinette ile olacak. Bana onun hakkında her şeyi anlatacak.

"Plagg pençeler"

Dönüştüm ve pencereden atlayıp evden çıktım. Marinette'lerin evine doğru ilerlerken omzumda bir el hissettim.

Lolaween: Selam pisicik. Burada ne yapıyorsun ve o defter de neyin nesi?

Karakedi: Oh, sarışın ben, ben araştırma yapıyorum..

Aşk Üçgeni -LadyNoir-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin