8. Bölüm

835 48 124
                                    

(şarkıyı dinleyip okumanız çok daha iyi olur çünkü bu bölüm ile aşırı uyuyor.)

Karakedi'den

Onu eyfelin tepesine götürmek doğru bir fikir mi emin değilim.. orası ladybug ile özel yerimiz. Hep orada buluşurduk. Şaka adı altında ona iltifatlar ederdim. Beni terslerdi. Ama şimdi.. her şey çok farklı.

Marinette'den

Acaba buluşmaları bitmiş midir? bu saatlerde hep karakedi ile buluşur dertleşirdik ama şu an onu ararsam ve yanında Lolaween varsa çok ayıp olur kıza. Neyse en iyisi ben onu eyfelin tepesinde bekleyeyim. Elbet oraya gelir.

Lolaween: Karakedi, burası çok güzel. Keşke daha önceden gelseymişim.

Karakedi: Evet, buranın manzarası gerçekten çok güzel.

Lolaween: Biliyor musun karakedi. Sanırım sana artık pisiciğim diyeceğim. Belki de yakışıklım?

karakedi: yakışıklın? senin tipin şöyle rock starları falan değil miydi hahah.

Lolaween ellerini boynuma doladı ve bana yaklaşmaya başladı. Hiç doğru şeyler yapmıyorum hiç doğru şeyler yapmıyorum hiç doğru şeyler yapmı- kulağıma fısıldadı;

Lolaween: Benim ideal tipim sensin pisiciğim.

dedi ve ellerini çenemin altına koydu. dudaklarımızı birleştirdi. şu an neler olduğuna inanamıyorum. Bu gerçekten yaşanıyor mu? Ona karşılık verip vermemeye emin değildim hem de bunu burada yaptığıma.

LadyBug'dan

Eyfelin merdivenlerine tırmanırken, yukarıdan sesler duydum. Eyfelin bu kısmında erişilmesi pek de mümkün olmadığı için kimse olmazdı kim olabilirdi ki?

En yukarıya çıktığımda gördüklerime inanamadım. Karakedi ve lolaween. Lolaween'in burada ne işi vardı?

Karakedi en sonunda dudaklarını lolaween'in dudaklarından ayırdı ve tam merdivenlerden gelen sese bakacağı sırada karşılarında dikilen leydisini gördü. Bir kaç saniye bakıştılar.

Lolaween: Ups, bana müsade. Sonra görüşürüz çocuklar.

dedi ve öbür taraftan tırmanıp daha sonra da aşağı atlayıp gitti.

Karakedi ayağa kalktı ve leydisinin gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordu. LadyBug'ın elinde sarı bir gül vardı. Onu yere bıraktı ve hiç bir şey söylemeden dolmuş gözleri ile merdivenlerin yanına gitti.

Karakedi: Leydim lütfen beni bir dinler misin?

LadyBug: Sakın.

Karakedi: Leydim, sen benim aşkı bulmamı söylemiştin. Hoşlandığın bir kişinin olduğunu ve onu sevdiğini.. ama bunun asla ama asla arkadaşlığımızı etkilemeyeceğini söylemiştin.. Yanlış bir şey mi yaptım? Leydim lütfen susma.

LadyBug yerden sarı gülü aldı ve Karakedi'ye dönerek:

LadyBug: Burası bizim özel yerimizdi. Ben bulmuştum hem de. Burda ona anlatıp güldüğünüz şakaları önce bana yapmıştın. İlk tanıştığımızda ilk yendiğimiz akuma'nın ardından buraya gelmiştik beraber gülmüştük, eğlenmiştik, Her gece burda biz buluşurduk. Bana aşkını ilk burada itiraf etmiştin. Bense seninle buluşmak için özel yerimize geldiğimde seni onunla öpüşürken görüyorum. Söyle bana KaraKedi, bunları daha önce benimle zaten yaptığını ve ona özel olmadığını ona ne zaman söyleyeceksin?

Karakedi'den

Allahım, ben bir aptalım, ben gelmiş geçmiş en büyük aptalım. Lolaween'i getirecek başka yer mi yoktu?

Aşk Üçgeni -LadyNoir-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin