Intro

740 17 2
                                    

အသက် 10နှစ်အရွယ်ထဲက မိခင်ကို ဆုံးရှုူံးလိုက်ရပြီး ဖခင်ကလဲ မိခင်စိတ်ကြောင့် အလုပ်တွေကို စိတ်နှစ် လုပ်ရင်း တစ်ဦးတည်းသော သားဖြစ်သူကို  ဂရုမစိုက်ဖြစ် သားဖြစ်သူကလဲ ကျောင်းပြီးထဲက သူငယ်ချင်းအပေါင်းသင်း များနဲ့ ပျော်လိုက်ပါးလိုက် ရန်ဖြစ်လိုက်နဲ့သာ အချိန်ကုန်နေလေသည်...

Mew. .........

ကျွန်တော် ဘဝမှာ မိခင်ကို ဆုံးရှူံးပြီးထဲက ဖခင်ရဲ့ နွေးထွေးတဲ့မေတ္တာကို ငတ်မွတ်ခဲ့ရတယ် ကျွန်တော် လိုချင်တဲ့ဖခင် မေတ္တာအစား ကျွန်တော် မလိုခြင်တဲ့ ငွေ တွေဘဲ ရနေခဲ့တယ်  ကျွန်တော် ရန်ဖြစ်ရတာကို ကြိုက်တယ် ဘာလို့ဆို porရဲ့ မျက်နှာ မြင်ရဖို့က ဒီနည်းဘဲရှိတာလေ  ဘယ်လောက်အလုပ်မအားပါစေ ကျွန်တော် ရန်ဖြစ်ရင်တော့ နောက်ကနေ လိုက်ဖြေရှင်းပေးတတ်တယ်....... porရဲ့ နွေးထွေးတဲ့မေတ္တာကို ကျွန်တော် ဒီတစ်သက် ပြန်ရနိုင်ပါ့မလား  porရယ်....

ငယ်ရွယ်ပြီး အလုပ်ကို အရမ်းကြိုးစားတတ်တဲ့ ဆရာဝန်ပေါက်စလေး ဆရာဝန်ဖြစ်ချင်လွန်းလို့ ငယ်ငယ်ထဲက နေ့ညကြိုးစားလာရာက ခုဆို ဆရာဝန်ပေါက်စဖြစ်လို့နေပြီ တစ်အိမ်လုံးတုန်နေအောင် ချစ်ရပြီး အားကိုးရတဲ့ သား ကြီးဆုံး  ဆရာဝန်ပေါက်စလေးပေါ့.......

Gulf. ......

ကျွန်တော် အိမ်မက်တစ်ကယ် ဖြစ်လာခဲ့ပြီ ကျွန်တော့ ရှေ့ဆက်ကြိုးစားရအုံးမယ် ကျွန်တော် maeနဲ့por. ရယ် ကျွန်တော် ရဲ့ nong kanတွက်ရယ်ပေါ့ ကျွန်တော် nongက ငယ်သေးတယ်ဗျ သူက ခုမှ uniစတက်နေတာ သူ့တွက်လဲပိုကြိုးစားရမယ် ပြီးတော့ ကျွန်တော် အပေါ် အရာရာနားလည်ပြီး ဂရုစိုက်ချစ်ပေးတဲ့ ကျွန်တော် ချစ်သူ fai တွက်ရောပေါ့ သူက ကျွန်တော် နဲ့ ငယ်ငယ်ထဲက သူငယ်ချင်းတွေ သူကိုကျွန်တော် တစ်ကယ် ချစ်မချစ် မသိပေမဲ့ faiက ကျွန်တော့ အပေါ် အစစ အရာရာ ဂရုစိုက် ပေးပြီး ချစ်ပေးတယ်ဗျ......

မိခင်မေတ္တာရော ဖခင် မေတ္တာပါ ငတ်မွတ်နေရှာတဲ့ mewရယ် တစ်အိမ်လုံးရော ချစ်သူကပါ သဲသဲလှုပ်ချစ်ရတဲ့ gulfလေးရယ် ဘယ်လိုတွေဆုံကြမလဲ.....ဘာတွေ ဆက်ဖြစ်မလဲ.......

............... မျှော်...............

zawgi

အသက္ 10ႏွစ္အ႐ြယ္ထဲက မိခင္ကို ဆုံးရှုူံးလိုက်ရပြီး ဖခင္ကလဲ မိခင္စိတ္ေၾကာင့္ အလုပ္ေတြကို စိတ္ႏွစ္ လုပ္ရင္း တစ္ဦးတည္းေသာ သားျဖစ္သူကို ဂ႐ုမစိုက္ျဖစ္ သားျဖစ္သူကလဲ ေက်ာင္းၿပီးထဲက သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းသင္း မ်ားနဲ႕ ေပ်ာ္လိုက္ပါးလိုက္ ရန္ျဖစ္လိုက္နဲ႕သာ အခ်ိန္ကုန္ေနေလသည္...

Mew. .........

ကြၽန္ေတာ္ ဘဝမွာ မိခင္ကို ဆုံးရႉံးၿပီးထဲက ဖခင္ရဲ႕ ႏြေးေထြးတဲ့ေမတၱာကို ငတ္မြတ္ခဲ့ရတယ္ ကြၽန္ေတာ္ လိုခ်င္တဲ့ဖခင္ ေမတၱာအစား ကြၽန္ေတာ္ မလိုျခင္တဲ့ ေငြ ေတြဘဲ ရေနခဲ့တယ္ ကြၽန္ေတာ္ ရန္ျဖစ္ရတာကို ႀကိဳက္တယ္ ဘာလို႔ဆို porရဲ႕ မ်က္ႏွာ ျမင္ရဖို႔က ဒီနည္းဘဲရွိတာေလ ဘယ္ေလာက္အလုပ္မအားပါေစ ကြၽန္ေတာ္ ရန္ျဖစ္ရင္ေတာ့ ေနာက္ကေန လိုက္ေျဖရွင္းေပးတတ္တယ္....... porရဲ႕ ႏြေးေထြးတဲ့ေမတၱာကို ကြၽန္ေတာ္ ဒီတစ္သက္ ျပန္ရနိုင္ပါ့မလား porရယ္....

ငယ္႐ြယ္ၿပီး အလုပ္ကို အရမ္းႀကိဳးစားတတ္တဲ့ ဆရာဝန္ေပါက္စေလး ဆရာဝန္ျဖစ္ခ်င္လြန္းလို႔ ငယ္ငယ္ထဲက ေန႕ညႀကိဳးစားလာရာက ခုဆို ဆရာဝန္ေပါက္စျဖစ္လို႔ေနၿပီ တစ္အိမ္လုံးတုန္ေနေအာင္ ခ်စ္ရၿပီး အားကိုးရတဲ့ သား ႀကီးဆုံး ဆရာဝန္ေပါက္စေလးေပါ့.......

Gulf. ......

ကြၽန္ေတာ္ အိမ္မက္တစ္ကယ္ ျဖစ္လာခဲ့ၿပီ ကြၽန္ေတာ့ ေရွ႕ဆက္ႀကိဳးစားရအုံးမယ္ ကြၽန္ေတာ္ maeနဲ႕por. ရယ္ ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ nong kanတြက္ရယ္ေပါ့ ကြၽန္ေတာ္ nongက ငယ္ေသးတယ္ဗ် သူက ခုမွ uniစတက္ေနတာ သူ႕တြက္လဲပိုႀကိဳးစားရမယ္ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ အေပၚ အရာရာနားလည္ၿပီး ဂ႐ုစိုက္ခ်စ္ေပးတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္သူ fai တြက္ေရာေပါ့ သူက ကြၽန္ေတာ္ နဲ႕ ငယ္ငယ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြ သူကိုကြၽန္ေတာ္ တစ္ကယ္ ခ်စ္မခ်စ္ မသိေပမဲ့ faiက ကြၽန္ေတာ့ အေပၚ အစစ အရာရာ ဂ႐ုစိုက္ ေပးၿပီး ခ်စ္ေပးတယ္ဗ်......

မိခင္ေမတၱာေရာ ဖခင္ ေမတၱာပါ ငတ္မြတ္ေနရွာတဲ့ mewရယ္ တစ္အိမ္လုံးေရာ ခ်စ္သူကပါ သဲသဲလႈပ္ခ်စ္ရတဲ့ gulfေလးရယ္ ဘယ္လိုေတြဆုံၾကမလဲ.....ဘာေတြ ဆက္ျဖစ္မလဲ.......

............... ေမွ်ာ္...............

Lovely Doctor(unicode@zawgi)Where stories live. Discover now