2-"SANANE"

21.4K 873 385
                                    

Selamün aleyküm canlar^^^

Beğenmeniz dileğiyle..

Oy atmayı ve yorum yazmayı unutmayınız.:)
___________

"Bazen yalan söylemek yerine susar insan"
___________

Can sıkıntısı çevrimiçi

Yazıyor...

Çevrimiçi

0507******* : İstediğini yazabilirsin abi.Düşünmene gerek yok.

Can sıkıntısı : Düşünmüyorum ben.İstediğimide yazarım zaten sana soracak değilim.

0507*******: Tamam.Birşey demedik.Yaz istediğini.

Can sıkıntısı : Benim mesleğimden

Can sıkıntısı : SANANE.

0507******* : Meraktan sormuştum sadece.Kötü bir amacım yoktu gerçekten.Eğer rahatsız olduysan bir daha sormam.

Can sıkıntısı : Rahatsız oldum.Bir daha sorma.

0507******* : Peki abi.

0507******* : Şey,benim bir işim var şimdi sonra şey yaparız biz.Konuşuruz yani.

Can sıkıntısı : İşin ne?

0507******* : Benim işimden

0507******* : SANANE.

Can sıkıntısı : Gerçekten mi?

0507******* : Evet.

Can sıkıntısı : Bak mafya değilim dedim.Ama sinirlerimi tepeme çıkarırsan senin için bir istisna yapabilirim.Ne dersin?

0507******* : Ne istisnası abicim?

Can sıkıntısı : Katil olabilme istisnası canım.Bir ilk ol sen.

Can sıkıntısı : Seni öldürdüğümde öbür tarafta Azat abinin ilki oldum ben diye hava atarsın ortalıkta.Ne dersin?Güzel fikir değil mi gerçekten de?

0507******* : Yooo

0507******* : Hiçte güzel bir fikir değil.

0507******* : Hem ben senin ilkin olmak istemiyorum bir kere.Git başkası senin ilkin olsun.Allah Allah.

0507******* : Bir kere birini öldürmek çok günah.Öbür tarafta cehennem ateşinden yanarsın vallaha.Sonra Ömür bacım beni kurtar dediğinde de ben sana hiiiç yardım etmem.

POLİS MİSİN ABİ ?  |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin