12-"Evet"

10.4K 506 229
                                    

Selamün aleyküm canlar^^^

Annem bir anda rahatsızlanınca bölüm falan yazamadım.Ama şuan daha iyi çok şükür.

Birde yeni bir textin yazmıştım önceden.Birinci bölümünü sadece.Onu da yayınladım.Beğeneceğinizi düşünüyorum açıkçası.Hepinizi EVRİM DÖNGÜSÜ'ne de bekliyorum canlarım.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar.
____________

Dost kara günde belli olur diyorlar ama,kara günde yanında olan dostunu,iyi günde unutuyorlar.
____________

Ömür yutkunamadığını hissetti.Nefes almak istemedi.Berat'a baktı ve daha fazla dayanamadan hızla sardı kollarını boynuna.Berat bu sarılışından anladı gideceğini.Sinirle onu itecekken söylediği sözlerle vazgeçti bu düşünceden.

"Seni çok seviyorum Berat."dedi Ömür.Ama evlenmek zorundayım diyerek içinden devam etti cümlesine.Berat o sözlerin etkisinden çıktığı an Ömür'ü itti ve kapıyı kapattı ardından.İkisi içinde çok zor bir durumdu bu.Ama en çok etkilenen Ömür olacaktı bu olayda.

Ayaklarındaki güç tükenmiş gibi hissedince merdivenlere oturdu.Yürüyecek gücü bulamıyordu kendinde.Ya da o gücü bulmak istemiyordu.Telefonundan bir bildirim sesi gelince duvara fırlatmak istedi.Hiçbir yere gitmek,tanımadağı bir adamla evlenmek istemiyordu.Telefonunu açarak mesaja tıkladı.

Can sıkıntısı : Geldim ben.

Can sıkıntısı : Seni bekliyorum.

Hiç bir şey yazmadan ekranı kapattı ve ayağa kalktı.Babam için diyerek  merdivenlerden inmeye başladı ve babam için diyerek bitirdi merdiven basamaklarını. Binanın çıkış kapısını da açtıktan sonra kaldırıma geçip etrafına bakındı.Sonra alayla güldü.Evleneceği adamın yüzünü bilmiyordu ki.Telefonunu çıkararak yazdı ona.

Deli kız : Nerdesin?

Can sıkıntısı : Yanına geliyorum.

POLİS MİSİN ABİ ?  |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin